כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
אין כמו בחנות הבית...
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

איך זה מרגיש לקנות מוצרים לבית באמצעות מכסים של גבינות תנובה? במקום לנתח את המהלך ולכתוב פוסט ארוך עם פרטים שמתפרסמים בכל מקרה ברוב העיתונים, נציג בפניכם כמה תמונות, ובאותה הזדמנות נאחל שבת שלום והמון בריאות.

אין כמו בחנות הבית...
אין כמו בחנות הבית...
יש גם הגרלות...
יש גם הגרלות...

הראל, מנהל המגזרים בתנובה בשיחה עם עופר גדנקן
הראל, מנהל המגזרים בתנובה בשיחה עם עופר גדנקן
מאיר גל ואורן אלימלך בחנות הבית
מאיר גל ואורן אלימלך בחנות הבית
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. עברתי על פרטי המודעה ש’גל ותנובה דאגו לטפטף בכל פינה אפשרית והרגשתי תחושה אדירה של פספוס.
    האם החבר’ה בגל שכחו שחלקים נכבדים מהציבור החרדי גר בחלקים היותר צפוניים של המדינה הקטנה שלנו? האם לטעמם רק למי שגר מנתניה דרומה מותר להשתתף במבצע?
    למה כל הריכוזיים החרדיים בארץ זכו לקבל את ניידת השירות של חנות הבית, למעט הריכוזים החרדיים בצפון הארץ?
    ואם מישהו בגל שכח היכן מתגוררים עוד יהודים שומרי תורה ומצוות בצפון הארץ, הנה הרשימה החלקית:
    זכרון יעקב, רכסים, חיפה, קרית אתא, צפת, טבריה, מגדל העמק ואפילו בית שאן.

    יכול להיות שהצפוניים לא אוכלים גבינות?! לא ידעתי!

  2. הראל ואסתי מתנובה,
    הצוות המדהים של גל אורן: מאיר, אורן, משה, אורית, נדב, תמר, מנדי, מיכל, כרמית, עידו, בלומי, חן, אריה, עליזה, ישובב ומיכלצ’וק – הבאתם אותה במהלך של השנה!
    תמשיכו להיות הבית של הקריאייטיב החרדי.

  3. בחנויות הבית של תנובה אמנם לא ביקרתי
    אבל אעפ”כ אני חייב לומר: הרעיון של החנויות ע-נ-ק!
    למה?
    כי זה מאד מחזק את הקשר של ‘הבית’ עם תנובה
    גם מי שלא מגיע לחנויות הללו מקבל תדמית חיובית, כל שכן מי שמקבל מהם איזה מתנה ‘ביתית’.

    רק בתמונות המוצגות כאן, החנות נראית מאד ריקה ומשעממת.
    (אנחנו) ה’דוסים’ אוהבים בלאגן ואקשן, אולי היה כדאי להוסיף איזה פינת טעימה של גבינות תנובה, או משהו בסגנון, שיתן לזה תדמית של ‘חנות הבית של גבינה’ יותר מחנות ‘כלי הבית’…

    בסופו של דבר יהיה מאד מעניין לדעת כמה הצלחה והיענות היה למבצע הזה.

  4. אולי היה כדאי לתת את הקרדיט למי שבאמת מגיעה אותה. לא דווקא למנכלי”ם אלא למי שעשה במשרד את העבודה.
    למשרד הזה יש מנהלת לקוחות מדהימה שעושה עבודה מקצועית עבור הלקוחות.
    מותר גם לפרגן. במיוחד כשרואים תוצאות בשטח.

  5. קרדיט: אולי היה כדאי לתת את הקרדיט למי שבאמת מגיעה אותה. לא דווקא למנכלי”ם אלא למי שעשה במשרד את העבודה.
    למשרד הזה יש מנהלת לקוחות מדהימה שעושה עבודה מקצועית עבור הלקוחות.
    מותר גם לפרגן. במיוחד כשרואים תוצאות בשטח.

    קרדיט, תן/תני שם מלא, שנדע למי לפרגן. איילת?

  6. עליזה עליזה. מנהלת תיקי הלקוחות הגדולה מכולם =)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן