פרסום אגס רקחו מהלך מעולה לחנות ‘אותיות’, בו נדרשו קוראי העיתונים לאסוף את האותיות הפזורות בעיתון, לשלשל לתיבת ההגרלות בסניף ‘רב שפע’ ולהכנס להגרלות מגוונות. ההיענות – עיניכם הרואות – היתה גבוהה מהמצופה. ע”פ פרסום אגס, עשרות אלפי אנשים השתתפו בהגרלה המיוחדת. אגב הגרלה, בניגוד לדאבל לוטו, יש כאן זוכים וזהותם ידועה. ברכות לזוכים, לאותיות ולפרסום אגס.
13 תגובות
ביסוס מותג מעולה
או שלא הבנתי, או שזה ילדותי מידי
מישהו יכול לעזור לי?
לא בדיוק הבנתי מה מתרת הקמפיין.
אבל מה שבטוח שקודם רב הירושלמים שלא גרים מטר מרב שפע לא הכירו את אותיות ועכשיו גם בשכונות המרוחקות יודעים ב’רב שפע’ יש אותיות
אגס,חד וקולע, מנטה,
תרשמו לפניכם הדור הבא של עולם הפרסום החרדי
חביב,
אגב מי הזוכה ומה זכו?
רעיון יצירתי, ילדותי וחמוד (נראה לי שהם התכוונו לכך, ע”ע פונט האותיות)
בגדול, זה יפה מאד!!!
עוד דרך שאפשר לצאת מחוץ לקופסא ולהכנס אליה בו זמנית….
..להזכר בימי ‘בתיה’.
התכוונת לחד וחלק או לקליעה למטרה? 😉
סקופ שיקרי: רב שפע ביקשו מאותיות את האותיות בכדי לעשות בריכת אותיות לילדים.
עוד סקופים שיקריים תוכלו למצוא בעיתונות הכתובה והאלקטרונית, מדי יום.
חד וחלק ממש לא קליעה למטרה
מה שנקרא טעות פרוידיאנית.
🙂
קמפיין קטיפת (תרתי משמע) האותיות הזכור לטוב, היה יותר טוב.
בכל זאת, שאפו.
נ.ב. לא ידעתי שישנם כל כך הרבה חרדים בירושלים.
נסחפתם לגמרי!
מחתיכת הגרלה פשוטהה עשיתם קמפיין מבריק?
לא להאמין לאן הגענו….