כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסום אגס רקחו מהלך מעולה לחנות ‘אותיות’, בו נדרשו קוראי העיתונים לאסוף את האותיות הפזורות בעיתון, לשלשל לתיבת ההגרלות בסניף ‘רב שפע’ ולהכנס להגרלות מגוונות. ההיענות – עיניכם הרואות – היתה גבוהה מהמצופה. ע”פ פרסום אגס, עשרות אלפי אנשים השתתפו בהגרלה המיוחדת. אגב הגרלה, בניגוד לדאבל לוטו, יש כאן זוכים וזהותם ידועה. ברכות לזוכים, לאותיות ולפרסום אגס.

otiot2

otiot1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. או שלא הבנתי, או שזה ילדותי מידי
    מישהו יכול לעזור לי?

  2. לא בדיוק הבנתי מה מתרת הקמפיין.
    אבל מה שבטוח שקודם רב הירושלמים שלא גרים מטר מרב שפע לא הכירו את אותיות ועכשיו גם בשכונות המרוחקות יודעים ב’רב שפע’ יש אותיות

  3. אגס,חד וקולע, מנטה,

    תרשמו לפניכם הדור הבא של עולם הפרסום החרדי

  4. רעיון יצירתי, ילדותי וחמוד (נראה לי שהם התכוונו לכך, ע”ע פונט האותיות)
    בגדול, זה יפה מאד!!!
    עוד דרך שאפשר לצאת מחוץ לקופסא ולהכנס אליה בו זמנית….

  5. יצמח: אגס,חד וקולע, מנטה,תרשמו לפניכם הדור הבא של עולם הפרסום החרדי

    התכוונת לחד וחלק או לקליעה למטרה? 😉

  6. סקופ שיקרי: רב שפע ביקשו מאותיות את האותיות בכדי לעשות בריכת אותיות לילדים.
    עוד סקופים שיקריים תוכלו למצוא בעיתונות הכתובה והאלקטרונית, מדי יום.

  7. קמפיין קטיפת (תרתי משמע) האותיות הזכור לטוב, היה יותר טוב.
    בכל זאת, שאפו.
    נ.ב. לא ידעתי שישנם כל כך הרבה חרדים בירושלים.

  8. נסחפתם לגמרי!
    מחתיכת הגרלה פשוטהה עשיתם קמפיין מבריק?
    לא להאמין לאן הגענו….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן