מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
books
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פלדהיים מוכרים ספרים טובים שנשארים תמיד באופנה. אני לא טיפוס של ספרים ואין לי הבנה מינימאלית באופנה, אבל את המודעה היפה הזאת אני אוהב. אחרי הפרסום המאסיבי של מבצעי חנוכה מיוחדים, פלדהיים ממשיכה לפרסם כשהמתחרים מנמנמים. זוהי תדמית לשמה.

books

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. לי זה מזכיר את הסגנון של “בנטון” לדעתי ההשחרה בצד פוגמת ביופי
    מי הפרסומאי שעומד מאחורי פלדהיים?

  2. הם לא מוכרים כלום במודעה.
    והענין של האופנה גם לא משכנע בגרוש
    שישימו מודעה ריקה עם הלוגו של פלדהיים בענק לאותה תוצאה.

  3. מצטער, הקופי לא מתאים ל’אנשי ספרים’.
    בכלל מדומני שעל פלדהיים להתאושש במהירות מול ספרי אור החיים, אחרת הם יפלו שדודים מול הענק המשתלט.
    הם צריכים דחוף דחוף לכנס אנשי מקצוע ולבנות אסטרטגיה מול האסטרטגיה הנהדרת של ספרי אור החיים.

  4. חשוב לציין את הפלנינג של הפרינט:

    זה התפרסם בתוך מגזין ‘בתוך המשפחה’ בשבוע האחרון כשהמגזין השבוע התמקד בנושא אופנה וסטייל.

  5. דינקיס:
    חשוב לציין את הפלנינג של הפרינט:
    זה התפרסם בתוך מגזין ‘בתוך המשפחה’ בשבוע האחרון כשהמגזין השבוע התמקד בנושא אופנה וסטייל.

    הו… עכשיו כולם צריכים לערוך את תגובותיהם מחדש…

  6. יופי של מודעה. עד לתצוגת האופנה… איך נכנסה האופנה לסיפור? לא חבל?!

  7. א. לדעתי בלי כל קשר לנושא, “הפקת” האפנה ש ל משפחה היא אולי תעסוקה לגב’ לויתן אבל אין לה כל ערך, לא אפנתי ולא מיתוגי -מסחרי, אך זו דעתי האישית.
    ב. בידיעה שהתפרסמה על נותני החסות היתה התייחסות <נחרז לי חרוז> למוצרים שנלוו ל”הפקה” ושם נאמר מפי מישו בפלדהיים המשפט “ספרים טובים תמיד באפנה” שזה נחמד כשלעצמו, כיוון שזה דו משמעי.
    ג. עלעלתי באותה חוברת שוב ושוב ורק פלדהיים הכניסו שם פרסום הקשור ל”הפקה”, זה מעיד על קשיים של משפחה? הרי אני לא מאמין שהם שילמו על המודעה הזאת.
    ד. נדמה לי שאין במודה הזו אפילו קופי פייסט אחד, תקנו אותי אם אני טועה, וא”כ שאפו לגרפיקאי העלום.

  8. ממש לא אהבתי.
    שחור
    ססמה ממש לא קליטה

    רק מה שנכון נכון. פלדהיים מוצאים ספרי איכות שנשארים לתמיד.

  9. א. הרעיון הויזואלי יפה מאוד.
    ב. לא ידעתם שבמגזר יחפשו אתכם?! ההכפלה השטנצית הזו מראה כאילו אין לכם מספיק ספרים למלא עמוד. אם הייתם מבלגנים קצת את ההכפלה פחות היו שמים לב…
    ג. הקופי לא מתחבר לויז’ואל או לנושא בכלל.

  10. גיזמו
    אם תראה בתגובתי בסעיף  ד’ ציינתי שלא מצאתי אימג’ אחד קופי פייסט
    לשאר דבריך עניין של טעם אני חושב שזה לא רע

  11. צודק. חוזר בי וסליחה. אשליה אופטית (כמה תמונות שנראות בקטן דומות מדי : )
    אחלה עבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן