כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
betzefer
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כך מפרסם הבצפר את הקורסים שלו. בניגוד ל-ACC […], הבצפר הצטיידו בפרסומאי מוכשר ובמשרד יח”צ מקצועי. המודעה – קולעת וחביבה – פרי יצירתו של אייל גור (שמועות עקשניות מספרות על עזיבתו את מקאן אריקסון לטובת עבודה עצמאית). במקום קרדיט קריא, הוא בחר לשרבט חתימה “מחוקה”. ואני במקומו הייתי כותב משהו כמו: חברים, אם אתם רוצים לכתוב פוסט אורח, לכו לקורס של הבצפר ותבואו עוד שנה.

betzefer

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

27 תגובות

  1. שלום כיתה א’..

    הבצפר שלנו הכי טוב שיש..

    לפתוח ילקוטים..

  2. כתבתי בבחדרי לא מזמן שיש תקווה למשהו חרדי נפרד של הבצפר.
    תגידו, זה בבחינת נבואה?

  3. כן..

    רק לכי תשתי משהו ..

    שהרי נבואה ניתנה לשותים!!

  4. חני: כתבתי בבחדרי לא מזמן שיש תקווה למשהו חרדי נפרד של הבצפר. תגידו, זה בבחינת נבואה?

    וואלה, יש פה כאלה שכותבים בבחדרי? חשבתי שהגולשים שלנו קצת יותר איכותיים.. 🙂

  5. רק כמה חבל שהעורך של קול העיר לא עשה בצפר ושתל את המודעה הזו כך שבצד ימין שלה אין כתבה אלא בשמאלה.

  6. מיזם חכם מצד איתן דובקין, אך אני לא בטוח שמצד ענף הפרסום החרדי זהו מעשה חכם.
    הרי כעת השוק יוצף באנשים בוגרי קורסים לפרסום, תקשורת, יח”צ וכדו’ אבל מקומות עבודה הם לא ימצאו. אני אישית כבוגר קורס של תרצה גרנות לפני כחמש שנים, לא מצאתי עבודה במשך זמן רב עד שלבסוף התמזל מזלי וקיבלתי את הצ’אנס שגם הוא לא נמשך לאורך זמן ולאחריו מצאיתי את עצמי שוב מחפש עבודה ללא תועלת.
    ב”ה כיום אני עצמאי ולכן אני מוצא דרור לרעיונות ולביצועים שלי ושל שותפיי, אבל כמות של אנשים (מוכשרים ככל שיהיו) שיציפו את השוק, תגרום לפלונטר.
    יש מקום לעובדים חרדיים, רעיונית לפחות, אך בפועל משרדי הפרסום הגדולים אינם מקבלים לרוב עובדים חרדיים אלא אם כן מדובר על תפקיד פשוט יותר מאשר איש קריאייטיב.
    אני מאחל הצלחה לאיתן ולכל מי שמעוניין ללמוד ואכן בוערת בו אש הקריאייטיב, אך מבהיר ואומר לכל המעוניין לשמוע, אל תשלו את עצמכם שיהיו עליכם קופצים ברגע שתסיימו את הקורס, השוק מוצף ותזדקקו לתושייה ויוזמה אישית עם המון סבלנות כדי למצות יכולת ולמצוא מקום שייתן לכם לבטא את עצמכם.

  7. מודעה חמודה.
    קובי, חוץ מהבועה של אנשי הקריאייטיב, יש עוד ספקטרום רחב של מקצועות בתחום הפרסום – פלנינג, תקציבאות, מדיה ואפילו טראפיק. בתחומים האלה יש דרישה מטורפת לעובדים בשוק החרדי.
    טוב יעשו בבצפר אם יכוונו למקומות האלה, כי בתחום הקריאייטיב יש אכן קיפאון אנושי (ורעיוני, מה לעשות).
     

  8. קובי רוטנברג:
    מיזם חכם מצד איתן דובקין, אך אני לא בטוח שמצד ענף הפרסום החרדי זהו מעשה חכם.
    הרי כעת השוק יוצף באנשים בוגרי קורסים לפרסום, תקשורת, יח”צ וכדו’ אבל מקומות עבודה הם לא ימצאו.

    אמרתי את זה מזמן. אבל אם הבנתי נכון, אין הרבה ביקוש לבצפר. אולי זה הפיזור המוגזם של תכני הלימוד, או המחיר ****צונזר – נא לא לרדת לפסים אישיים**** , או ארבעתם…
    מה גם שאם הסינון שלהם הולך להיות חובבני כמו של האחרים (אם תלחצו אני אפרט…) אז אין מקום לדאגה.

  9. בלי כל קשר לפוסט זה, אני מוכרח לומר לכם דינקיס וחוצניק היקרים:
    הגיעו הימים היפים של השטיבל.
    פוסטים בשפע, בקצב רץ… תגובות להכא ולהתם…
    בקיצור – שטיבל במיטבו.

    בהצלחה!

  10. הנודניק
     
    זה מה שקורה כאשר מדי הרבה לומדים פרסום אבל לא מוצאים עבודה… 🙂

  11. נטע נינארי: הנודניק   זה מה שקורה כאשר מדי הרבה לומדים פרסום אבל לא מוצאים עבודה… :)

    אני מקווה שאתה לא רומז שאנחנו משועממים… אה?

  12. אשמח לדעת מה חביב במודעה הזו.
    ואיפה הקריאטיב,
    זה ברמה של השלט הכי מעצבן שפגשתי
    השלט הזה
    יכול להיות
    שלך
    (שגורם לי אוטומטית לנסוע יותר מהר ומעלה את אחוז הקטל בכבישים, בתי הקברות הצפופים,עבודה בלי שעון בבי”ד למעלה וכו’)
     
    ככה זה כשלא למדו אותך לכתוב ביתספר.. 🙂

  13. פרינט חכם מקצועי קולע מובן וממוקד…
    אנחנו צריכים להפנים שלא כל פרינט צריך להיות מרוח בקריאטיב.
    וילדודס.. מדוע ולמה ומדוע, ושוב למה כל יוזמה ברוכה במגזר חרדי מתקבל בביקורת שלילית????????

  14. קצת באיחור, אבל: אריאל, יש כאלו יותר איכותיים ש”בחדרי” מעלה להם אסוציאציות של אתר, לא של פורום =)

  15. מדובר בקריאייטיב משומש ואפשר לומר אפילו גנוב. שימו לב: בולטון עשו את אותה מודעה למגמת פרסום במכללה בירושלים ויהודית יפרח עשתה אותה מודעה למגמת פרסום בלומדה. מישהו יכול להביא את הפרינטים?

  16. למה לא:
    “בשנה הבאה גם אתה תוכל לכתוב כאן ביקורת ארסית”
     : )

  17. דווקא מודעה יפה. נכון שהמסר המרכזי נדוש, אבל אל תשכחו שהם הוסיפו בקטנה את המשפט: או שתכתבו את הכתבה מימין… שזה כבר חידוש, אפילו קולע.

    נכון אין כאן חידושים משוגעים. זה לא קמפיין מיתוג של מחלבה חדשה. סתם מודעה יפה וצנועה לרגל פתיחת קורס פרסום. מה רע?

  18. תמהני:
    האם לעיתונאות יש צורך בקורס
    רוב רובם של העיתונאים החרדים השתפשפו תוך כדי כתיבה
    מי מהם למד קורס מיוחד לכך?

  19. אורחת, אולי זה למה העיתונות החרדית נראית כמו שהיא נראית..

  20. “או את הכתבה מימין” – נחמד.
    שאר הדברים נחמד-

  21. לידיעת קובי ונתי ישנם אנשים שהולכים לקורס אחרי שהם כבר נמצאים בענף ומסודרים בעבודה. והם בסה”כ רוצים להשתדרג

  22. מה שהמודעה עושה ויופי!
    זה שמעבירה את המסר מצוין!
    ויותר מזה גם מעוררת לך את התוצאה שלאחר הקורס. שהיא הסיפוק העבודתי!
    שכל פירסומאי מכיר היטב כאשר רואה את עבודותיו מרוחות בכל מקום!

  23. חני, אל תזלזלי
    חוץ מכמה כתבות מכורות
    יש הרבה שמוכְרות

  24. יצמח: והם בסה”כ רוצים להשתדרג

    כמה כאלה כבר יש?!
    אחד? שניים? עשרה? בשבילם להשאיר את סדום על תילה?!
    גם הביקוש שעליו דיברו קודמיי לשאר התפקידים כגון: פלנר, תקציבאי וכו’ קטן ומינורי ואם מישהו מבין ‘המשקיענים’ שהולך ללמוד שנה/שנתיים/שלוש ולהשקיע את מיטב כספו ולבסוף לשבת על משכורת מינימום וקצת כתקציבאי ידע זאת קודם, בטוחני שיחשוב פעמיים.
    אבל.. כל מי שהולך ללמוד משוכנע שביום שהוא יסיים ירדפו אחריו מר ראובני בעצמו בכדי להחתים אותו על חוזה שמן.
    כשקובי כתב את מה שכתב, הוא לא רצה להרוס לאנשים את החלום, רק להכניס אותם לפרופורציות, סה טו.
    ועכשיו לאיחולים..
    אני מאחל מכל ליבי שכאו”א מבוגרי הקורסים הנ”ל יתברג היטב בתחום הרלוונטי לגביו, ויחד נעלה את הרמה הן המקועית והן האתית של המקצוע בכלל והמגזר בפרט.

  25. למישו יש מושג לגבי כמות הנרשמים וכמות המתקבלים בפועל?
    מה הקריטריונים להתקבל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן