מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
mirs
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני שקראתי את המודעה הסתכלתי על הקרדיט. אחרי שקראתי הבנתי שלא הייתי צריך. ככל הנראה הטקסט שורבט על ידי אחד הסוכנים החתומים מטה, וחברת פרסומית רכשו את המדיה. לא מקצועי, לא מלוטש, ארוך וכמעט מייגע. התקציב הרשמי של מירס עדיין בגל אורן, והחלטורה דכאן נועדה לזרז לקוחות פוטנציאלים לסוכנים ספציפיים. הסיכויים להצלחה, אגב, ממש טובים.

תרשו לי לחזות את המודעה הבאה בסדרה: צא טמא! אנו תושבי השכונה מזהירים בזאת כי במידה והמכשיר המעוצב לא ילבש שחורים בכניסתו למחננו, נחרים את חברת מירס על שלל מבצעיה. כמו כן נביע מחאה נמרצת נגד ארגונים כגון מד”א, זק”א, איחוד הצלה ואחרים, שנהנים מהשירת המעולה של חברת מירס, למרות שפורצת גדר ואין פוצה פה ומצפצף. הרינו להזהיר את ההורים לפקוח עין ולדאוג לילדיהם כי המכשיר המעוצב מתלבש באופן פרובוקטיבי ורבים חללים הפיל. ראו הוזהרתם! עתידו של עם ישראל תלוי במערכה זו, שכידוע אבותינו נגאלו ממצרים על שלא שינו את לבושם. על החתום: ועד התושבים המודאגים.

mirs

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

30 תגובות

  1. הבנתי את הפוסט. לא הבנתי את המבצע השערורייתי. מישהו מוכן לתרגם?

  2. אין לי ספק שהמודעה יעילה בטירוף! אני לא מבין מה יש לך נגד פרסומית שכל פוסט עליהם הוא בעצם נגדם!!

  3. שלא שינו את מלבושם: מלבושם כפשוטו ולא פלסטיקה המכונה פאנלים בלע”ז
    (פוסט חביב)

  4. הבנתי את הפוסט לא היתה לי סבלנות לקרוא את כל המלל הזה מישהו יכול לתמצת? 😉

  5. זו טעות נפוצה של הרבה אנשי קריאייטיב, שרואים במדיה המתפרסמת כמקום בו ניתן לבנות תדמית של מותג במקום להתמקד במודעות מכירתיות.
    פרסומית, כמו הרבה משרדי פרסום קטנים אחרים, מתמחה במודעה המניעות את הלקוח לרכוש ולא במודעות האמורות להלל ולפאר את המותג.
    בשביל זה יש אנשי קריאייטיב ומשרד פרסום גדולים המסוגלים לאכול תקציבים גדולים על לא כלום (ראה: הבית של תנובה, אגד בדרך שלך, עשור לחסלט וכו’).
    היות והכותב נמנה על האסכולה של הקריאייטיב על חשבון המכירה – היה צפוי כי פוסט כזה יפורסם על רקע המודעה של פרסומית.
    לעומת זאת הסיכוי כי הלקוח הפוטנציאלי יקרא את המודעה של משווקי מירס, הוא יותר גבוה מהסיכוי שהוא יקרא את המודעה של עשור לחסלט וכדומה. וכך גם יהיה המניע שלו לקום ולעשות מעשה ולרכוש.
    איזה אסכולה עדיפה? אין ספק כשאתה עובד עם תקציבי ענק – אתה מסוגל להוציא מודעות מילון של אבן שושן עבור צ. לנדאו. אבל אם הינך עובד עם תקציבים קטנים, ישנה עדיפות ברורה לגישה המכירתית של פרסומית.
    עד כאן שישים שניות של איש שיווק.

  6. כמי שקנה מכשיר כזה בתוכנית המדוייקת שכתובה כאן, אני יכול להעיד שקראתי את המודעה מהחל עד כלה.
     
    אך עד כמה אדם שעובר ברחוב או מעלעל במהירות בעיתון ייעצר כדי לקרוא את סבך המילים והנתונים שמופיעים כאן, מסופקני.
     
    אך בהחלט, תימה על גל שלא יוצאים בפרסום מסיבי על המחירים המצחיקים שנותנת חברת מירס. יש להם עדיפות עליונה על המתחרים. והקליטה מצויינת, עדות לקוח בן חודש וחצי.

  7. בני איש קריות: זו טעות נפוצה של הרבה אנשי קריאייטיב, שרואים במדיה המתפרסמת כמקום בו ניתן לבנות תדמית של מותג במקום להתמקד במודעות מכירתיות. פרסומית, כמו הרבה משרדי פרסום קטנים אחרים, מתמחה במודעה המניעות את הלקוח לרכוש ולא במודעות האמורות להלל ולפאר את המותג. בשביל זה יש אנשי קריאייטיב ומשרד פרסום גדולים המסוגלים לאכול תקציבים גדולים על לא כלום (ראה: הבית של תנובה, אגד בדרך שלך, עשור לחסלט וכו’). היות והכותב נמנה על האסכולה של הקריאייטיב על חשבון המכירה – היה צפוי כי פוסט כזה יפורסם על רקע המודעה של פרסומית. לעומת זאת הסיכוי כי הלקוח הפוטנציאלי יקרא את המודעה של משווקי מירס, הוא יותר גבוה מהסיכוי שהוא יקרא את המודעה של עשור לחסלט וכדומה. וכך גם יהיה המניע שלו לקום ולעשות מעשה ולרכוש. איזה אסכולה עדיפה? אין ספק כשאתה עובד עם תקציבי ענק – אתה מסוגל להוציא מודעות מילון של אבן שושן עבור צ. לנדאו. אבל אם הינך עובד עם תקציבים קטנים, ישנה עדיפות ברורה לגישה המכירתית של פרסומית. עד כאן שישים שניות של איש שיווק.

    זה לקח לי פחות משישים שניות. אבקש להשלים את החסר.

  8. חיים גיל: זה לקח לי פחות משישים שניות. אבקש להשלים את החסר.

    מה? זו תחרות הקלדה עיוורת?
    הייתי מפסיד לך בטוח…

  9. קיבלתי באישי ממישהו שאין לו הרשאת כתיבה בפאשקוויל. כתב שתי מילים בלבד.
    קופי, פחחחחח
     
    בשוליים ביקש להבהיר למתקשים להבין שמדובר בפרפראזה על “קופי פייסט”.

  10. כנראה שאין מודעות ראויות לשמם בעיתונים שאתם מכניסים את האשפתות האלו

  11. יצמח: כנראה שאין מודעות ראויות לשמם בעיתונים שאתם מכניסים את האשפתות האלו

    יש מודעות ראויות, יש. אבל מה לנו ולמודעות ראויות?

  12. חיים גיל:
    קיבלתי באישי ממישהו שאין לו הרשאת כתיבה בפאשקוויל. כתב שתי מילים בלבד.
    קופי, פחחחחח
     
    בשוליים ביקש להבהיר למתקשים להבין שמדובר בפרפראזה על “קופי פייסט”.

    מי יכל להידרדר עד כדי היעדר אישור להעלות את הגיגיו בפשקעוויל???

  13. בסוף זה מתפוצץ לנו בפרצוף, אוסף אנשים שבינם לפרסום לא קשור דבר, החל מתוצאות ומודעת הפז גז שלו (מגעיל) המשך במודעה ההזויה של הי סלבר, וכלה בליצן התורן,
    חלאס עם הרדידות נמאס!!!

  14. תגידו מה שתגידו
    זו מודעה שתופסת את העין של הצרכן הנורמטיבי

  15. איש: מי יכל להידרדר עד כדי היעדר אישור להעלות את הגיגיו בפשקעוויל???

    או אחד שמצונזר פה השכם והערב או אחד שסתם יש לו טכנופוביה ממחשב או אחד ש”לא מכבודו” להגיב פה.

  16. דינקיס: או אחד שמצונזר פה השכם והערב או אחד שסתם יש לו טכנופוביה ממחשב או אחד ש”לא מכבודו” להגיב פה.

    אתם רציניים? כאילו דא. אולי זה אחד שנאמן לאיסור העסקנים לגלוש בתחנות החרדיות…

  17. חני. האיש לא הבין ת’בדיחה. אבל להסביר מקהה את כל העוקץ. אז נשאיר זאת כך.

  18. אורחת: תגידו מה שתגידו זו מודעה שתופסת את העין של הצרכן הנורמטיבי

    מי יגלה עפר מעיניו של הצרכן הנורמטיבי?

  19. כאילו,  מירס התרחצו עם פערסיל ג’ל ובתוספת קצת מהחומר הירוק של חסלט יצא להם משהו כזה?

    על זה נאמר ו”אביה ירוק ירק לפניה….”

  20. איציק, לא הייתי מתאר זאת טוב יותר. (:
    תיאור מדוייק.

  21. אחד:
    איציק, לא הייתי מתאר זאת טוב יותר. (:
    תיאור מדוייק.

    🙂

  22. יש מודעות ראויות, יש. אבל מה לנו ולמודעות ראויות?

    לא הבנתי

  23. יש לציין כי קבלתי את הטקסט הזה לפני כשנה ממחלגקת המכירות של מירס. זה היה באיזור פורים. צחקקתי למראהו, ואולי גם תיקנתי שם שתי שגיאות כתיב (שהיו בגדר של ‘ממש שערוריה!!!’, אבל נזניח את הציניות לרגע)
    עכשיו אני רואה כי פרוץ פרצו עם המודעה, וכי פרסומית, שהשיגו אולי מיקום טוב עבור הלקוח המירסאי, חששקה נפשם בקרדיט על מודעה מכובדת, כובדה, מיוחדת זו.
    אם להם לא אכפת, אז שלנו יהיה אכפת?

  24. קולה:
    יש לציין כי קבלתי את הטקסט הזה לפני כשנה ממחלגקת המכירות של מירס. זה היה באיזור פורים. צחקקתי למראהו, ואולי גם תיקנתי שם שתי שגיאות כתיב (שהיו בגדר של ‘ממש שערוריה!!!’, אבל נזניח את הציניות לרגע)
    עכשיו אני רואה כי פרוץ פרצו עם המודעה, וכי פרסומית, שהשיגו אולי מיקום טוב עבור הלקוח המירסאי, חששקה נפשם בקרדיט על מודעה מכובדת, כובדה, מיוחדת זו.
    אם להם לא אכפת, אז שלנו יהיה אכפת?

    קולה אתה שקרן מירס לא שלחו לך טקסט בסגנון הזה ולפני שנה כלל לא היו חבילות תמחור ברמה כזו ולפני שתעיר הערות על טעויות כתיב בדוק את טעויות הכתיב שלך רמתך ירודה  מכל המשתמע והכי חשוב אסור לשקר השקר צף …

     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן