מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
acamoli
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין חדש ויפהפה עלה השבוע לאוויר. תקציב אקמולי של טבע, שהיה מופקד אצל מקאן אריקסון, עבר לאחרונה למימד. לפני מספר שבועות קיבלנו שיחת טלפון מאחד הגולשים שראה את בעלי מימד בבית מרקחת בירושלים. “הוא נמצא שם, צוות שלם סביבו, מראיינים רוקחות ורוקחים”, העיד הגולש ותיעד את המאורע במצלמה סלולארית. כעת נודע הדבר: תקציב חדש, קמפיין מעולה!

acamoli
המודעה היפה
teva
המודעה המרגיעה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. ציורים קצת דוחים.
    והפריע לי שכתוב בסוף “טבע, יש על מי לסמוך”.
    כי לנו יש מישהו אחר לסמוך עליו.
    אבל הצבעים תפסו את העין מהר.
    כנראה שבכל זאת המודעה טובה.

  2. לא מעולה ולא נעליים, יחסית למודעות שבמימד יודעים להפיק הם חזרו הרבה אחורה.

  3. חמווווווווווד.
    לא כל מודעה חייבת לסבול ממחלות ילדות 🙂
    איך אומרים? מומלץ בחום ובמקרים שאין אדוויל בהישג יד.
    המודעות של מימד רק הולכות ומשתבחות בזמן האחרון.

  4. קטנונית בסוגריים: (שן חדשה היא לא מחלה)
    או לפחות כך היה בפעם האחרונה שבדקתי.

  5. מגיע פרגון כפול. א. על הלקוח. טבע הוא לקוח שקשה להשיג ושאפו.
    ב. על המודעות היפות והמדוייקות.

  6. משום מה לא אהבתי אבל זכותי.
    בטח לסטנדרטים של מימדף בקשר לתפס את העין אין סיבה ששני עמודים עוקבים לא יתפסו….

  7. מאוד נחמד, יפה ונעים.
    אך באמת צרם לי בעין הסלוגן: יש על מי לסמוך!

  8. הוא הפסיק לבכות כי החזירו לו את הכדור–
     
     

  9. חני: קטנונית בסוגריים: (שן חדשה היא לא מחלה) או לפחות כך היה בפעם האחרונה שבדקתי.

    חני נו באמת… שן חדשה זו סיבה מעולה לקחת אקמולי ולהירגע.

  10. המאד מקסימה מאד!

    ובלי כל קשר,( וחבל, שיש קשר)
    המילים ‘יש על מי לסמוך’ צ-ו-ר-מ-ו-ת מאד.
    אם מימד רוצים לעשות טוב ללקוח, שיורידו את זה בהקדם.

  11. רק אני חושבת שהציורים יכלו להיות מושקעים בתלת מימד???

  12. יש על מי לסמוך??   פששש….
    זה הרבה יותר גרוע מ”טעם החיים” / “לאהוב את החיים”  שעברו גיור לחומרה…
    אבל סחטיין על הלקוח החדש, ושלא נדע

  13. סלוגן יפה,
    ציורים ברמה נמוכה מאוד,לא אהבתי ת’עיצוב.

  14. רק לי זה מזכיר בבואה דהויה של הקמפייןם החם של נורופן לילדים?
    פחות נוגע, יותר מעתיק. יושב על אותם האינסייטים

  15. המבקר (במלעיל):
    יש על מי לסמוך??   פששש….
    זה הרבה יותר גרוע מ”טעם החיים” / “לאהוב את החיים”  שעברו גיור לחומרה…
    אבל סחטיין על הלקוח החדש, ושלא נדע

    הבהרה: אין לי כל קשר להמבקר (במלעיל) אם כי אני מזדהה עם כל מילה שלו.
    🙂

  16. חוצניק:
    חני נו באמת… שן חדשה זו סיבה מעולה לקחת אקמולי ולהירגע.

    אולי. אבל מחלה זו לא

  17. ואני הקטן לא מצליח להבין איך לקוח שהיה במשך שנים במקאן ולא הוציא שקל לטובת המגזר, עובר למימד והופ מתחיל קמפיין עם 2 עמודים עוקבים.

    אישית אני מאוד מפרגן להם אבל מת לדעת איך הם עושים את זה.

  18. חברה, כמובן שקודם כל צריך לסמוך על אבינו שבשמיים על זה אין ויכוח, אבל בא לא ניתמם, עדין כולנו סומכים על אנשים שמגלים אחריות, כולנו מלמדים את ילדינו לסמוך על עצמם ולהיות עצמאיים, כולנו מחמיאים לעובד מסור – “כל הכבוד אפשר לסמוך עליך.. וכן גם על חברת טבע אפשר לסמוך כי היא הוכיחה את עצמה כחברה אמינה ואיכותית הכל כמובן בעזרת השם ואם ירצה השם, בבחינת “שליחים רבים למקום” וכל הכבוד למימד – שליחה נאמנה!!

  19. כמאיירת בעלת תשובה אני שומעת מדי פעם שבמגזר החרדי איורים קלילים בקו נקי נחשבים ללא מושקעים, לא תמיד תלת מימד זה הדבר הנכון, looona תכנסי לסטימצקי ותדפדפי בספרי ילדים, כדאי לך להתעדכן.

  20. עירית את צודקת לגמרי (ויעיד על כך חמודי של הכללית)
    אבל הציורים האלו לא מתוקים בכלל!! (גם הצורה ה’בריאה’ הוא עדיין נראה עם חזרת…)
    ותאמיני לי שאותי צריך לגרור מהאוזניים מסטימצקי (גם כשאני נמצאת בסה”כ במחלקת הילדים) אבל אם כבר לציין ספר שלאחרונה נתקלתי בו שם אז הנה: ‘המתנות של שי-לי’ ספר עם ציורים מקסימים עם תחושה של תלת מימד תוך כדי שמירה על האוטנתיות של הציור!
    דברי איתי אחרי שתראי למה אני מתכוונת..

  21. מסכים עם עירית.

    דווקא תלת מימד נראה בד”כ חובבני מעושה (ובעיקר מגזרי). האיורים כאן מצויינים. נראים מעודכנים, מודרניים ומדוייקים. פשוט עושים כיף.

  22. רק אני שמתי לב לטעות הכתיב הגסה – “המחלות הם”?

  23. את לא שמה לב שאנחנו לא נפגשים במסדרונות יותר : )

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן