כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כובעי פרסטר - פרסום גל אורן
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בסוף שבוע האחרון נחשפנו למודעות המחודשות של ‘פרסטר’. אחרי תקופה שקטה יחסית, בה ‘בורסלינו’ לא פרסמו דבר ו’ברון כובעים’ רק הוציאו מודעות של קנה-קבל באמצעות ‘פרסום נבון‘, כובעי ‘פרסטר’ החליטו לצאת בקמפיין חדש ומושקע. התקציב שהיה מופקד עד עתה אצל ‘תוצאות אפקטיביות‘, הועבר לטובת אחד המשרדים הגדולים והבולטים במגזר: ‘גל אורן‘ – כנראה כתגובה למותג הבינלאומי ‘בורסלינו’, אשר פתחו את חנות הקונספט שלהם בקרבת מקום, והרימו קמפיין מעולה בעזרתם האדיבה של ‘מקאן אריקסוןהשלוחה החרדית‘.
לכובע שלי שלוש פינות: 1. אולי הגיע הזמן שגם ברוך אייזנשטיין יעבור למשרד יותר גדול ולו רק בשביל ‘השם’? 2. מה חדש ב’בורסלינו’? הרבה זמן לא שמענו עליהם. 3. למרות שהמודעה החדשה של ‘פרסטר’ נקיה והסגנון המעולה של גל בולט מאוד, אנחנו מצפים להמשך קמפיין קצת יותר אגרסיבי ומשכנע. למה? כובע!

תקציב חדש למשרד הפרסום גל אורן BSD 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. מה אומר ומה אדבר
    נראה לי שכל הבלוג הזה הוא ברכה לבטלה…
    שלא תבינו לא נכון , אבל אין פשוט אין מה לראות בפרסום החרדי,
    הקריאטיביות הולכת ומתיבשת,
    הבלוג הרבה יותר קריאטיבי מהפרסומות עצמן.
    הכל נראה כמו איזה ידיעון שכונתי, ארד סייל
    מי יתן לי משרד …ואנער אותו כמו שצריך…
    לו יהי!

  2. זה נראה כמו פרסומת לאיזו מכירה שכונתית, שתיכף יבואו מליון אנשים ובחנק ודחק נצטרך לבחור כובע.
    למה לא יכלו לעשות משהו יותר אלגנטי?
    אז מה אם יש מבצעים אז חייבים לפתוח “באסטה”?

  3. מודעה זוועתית.פשוט כמו שוק רמלה/לוד
    לא מבין את הפרסטר הזה עזב משרד צעיר ורענן שהעלה אותו מהתהום ועבר למשרד
    שעבר זמנו ממזמן ומתקיים מהשאריות שהותירו דור המבוגרים.לא מבין.

  4. יצחקי כפרה עליך,
    אני יכול להסכם איתך על זה שפרסטר עזב משרד צעיר ורענן
    אבל מכאן ועד לכתוב שעבר זמנם של פרסום גל?
    שהם מתפרנסים משאריות שהותירו דור המבוגרים?
    אתה לא מבין, נו שוין. אז לא מבין.
    אני כן מבין.
    אני מבין שעסקים לא מתנהלים על ידי סקופים ורעיונות קריאטיביים בלבד.
    המון סטארט-אפים קמים ונופלים. המון.
    כי צריך בסיס איתן, ניסיון של שנים בתחום וכברת דרך בשותפות עם עשרות, מאוד או אלפי לקוחות.
    תוצאות קריאטיביים במיוחד – ייתכן.
    אך פרסום גל צועדים יד ביד עם ניסיון של שנים ארוכות.
    בלי ‘לפוצץ’ עם הברקות ובלי ‘לרענן’ עם מודעות צעירות,
    הם עושים מחקרי שוק ועובדים על פי אסטרטגיות לזמן ארוך
    ועוד חזון למועד.
    אתה לא עובד אצל שעיה, אני יודע.
    אני לא עובד אצל גל. תדע.

    בכבוד רב (גל),
    איצקו.

  5. בשביל קמפיין מכירתי מודעה לא רעה בכלל. הבעיה בפרסטר היא לא המשרד אלא האיש וזה יתברר בהמשך. אגב, מה מפריע לכותב בכך שברון עובדים עם פרסום נבון? האם ברון צריך לשלם יותר בגלל “השם”? מסופקני!

  6. וואו, איזו הקפצה!
    ואני כבר נבהלתי שיש משהו שלא שמעתי עליו..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן