מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
אחת המדיות שמתפקדת כבר שנים כשופר האולטימטיבי למגזר היא שילוט הרחוב שמדבר בגובה העיניים לעוברים ושבים ברחוב ההומה. אז מה חדש? קבלו את ההברקה של בריליאנט
leumit (4)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר אמר מי שאמר שאתגרים מוציאים מאיתנו את המיטב, ואין ספק שמדיות הפרסום במגזר החרדי הן אתגר. אחת המדיות שמתפקדת כבר שנים כשופר האולטימטיבי למגזר היא שילוט הרחוב שמדבר בגובה העיניים לעוברים ושבים ברחוב החרדי ההומה.

“זו פעם שניה שאנחנו, בבריליאנט, לוקחים את שילוט הרחוב קילומטרים קדימה, והופכים אותו למדיה יצירתית המשרתת באופן מושלם את הקונספט של הקמפיין”, מספרת לנו ליבי ברנדס, מנהלת קריאייטיב בבריליאנט. “בהמשך לקמפיין ה’צמאים ליותר’ של פיוז טי, שהציג שילוט חוצות עם בקבוק הפורץ מגבולות השלט, הפעם שמנו את הביטוח המשלים של לאומית זהב בכותרות, עם שילוט מראה תחת המסר: ‘רואים שהוא ילד זהב’.

“בבסיס הקמפיין עומד המסר כי לאומית זהב הינו הביטוח המשלים המשתלם ביותר לילדים. רצינו שכל ילד ידע שאצלנו הוא ילד זהב, שכל הורה יפנים שבלאומית, הילדים שלו שווים זהב. אז יצאנו לרחוב ושמנו להם מראה מול העיניים, שמאפשרת לילדים לראות את עצמם כילדי זהב”, מסבירה ליבי.

האינטראקציה עם השילוט, העובדה שהעוברים ושבים עצרו מולו, בחנו את ההשתקפות שלהם וראו את עצמם כ”ילדי הזהב” של לאומית, העניקה ערך מוסף עצום לפרסום והפכה אותו לזכיר ובולט במיוחד. “קשה היה לפספס ברחוב את המעורבות שייצר השילוט הייחודי, והמפגש שלו עם העוברים ושבים שהתעכבו מולו והפנימו את המסרים”, מסכמת ליבי, “אנחנו מאמינים שגם במדיה המגזרית המוגבלת לכאורה, עם חשיבה יצירתית אפשר לפרוץ את גבולות המוכר והמתבקש, ואף עושים את זה בכל פעם מחדש. וכשהמקצוענים מכלל גלגלי פרסום הופכים חלומות על הנייר להפקה מדויקת, כמובן שהתוצאה היא עוד קמפיין חדשני שמעלה את רף היצירתיות והחדשנות בפרסום המגזרי”.

אפרים רוזנשטיין, מנהל המגזר החרדי בלאומית: “אנחנו גאים להציג את הביטוח המשלים של לאומית זהב, המעניק להורים ערך מוסף שמאפשר להם לתת יותר לילדים ולשלם פחות עבור השירותים. כקופה שנמצאת כמה צעדים קדימה ברמת השירות ללקוח והתמחור ההוגן, רק מתבקש שנעביר את המסר עם קמפיין פורץ דרך שהופך כל ילד לילד זהב, בדיוק כמו שאנחנו עושים. חשוב היה לנו לשקף ללקוחות לא רק את הדמות שלהם, אלא גם את העובדה שמגיע להם לקבל יותר ולשלם פחות”.

מראה מראה שעל הקיר: על קמפיין שלטי החוצות המבריק של לאומית 1 מראה מראה שעל הקיר: על קמפיין שלטי החוצות המבריק של לאומית 2 מראה מראה שעל הקיר: על קמפיין שלטי החוצות המבריק של לאומית 3

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן