כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חלקכם כבר יודעים. הייתי בכנס המובילים של המבשר.

נכון. בפוסט הקודם גיחכתי (לא ממש פרגנתי) לנוכח הסרטון שהופק לכבוד המאורע. ולמה? ערכתי סוג של ניסוי כלים. אני קוטל, הטוקבקיסטים ימצאו בודאי את נקודת האור. וכך היה. המון תגובות מפרגנות. המון גבות מורמות. אז מה עכשיו? אכתוב פוסט סיכום מפרגן ואתם תלכלכו? נו שויין, שיהיה.

חזרתי הביתה וגיליתי כמה קשה לאנשים לפרגן. מלבד הרצאות משמימות ומשעממות (חלק אינטגראלי מכל אירוע חשוב, וסליחה מחברי הכנסת הנכבדים), פגשתי הרבה אנשים מעניינים, העברתי סופסוף מסרים לקודקודים אותם קיוויתי לפגוש במהלך האירוע, ארגנתי לעצמי חומר לימים אפלים שעוד יבואו. חששתי שמא הקודקודים האמיתיים יעדרו. אבל כולם היו שם. ממש כמו שקובי אריאלי הבטיח בסרטון ההזמנה: בכירי המנהלים בארץ, מנהלי משרדי פרסום, חברי כנסת ואישי ציבור, קובי אריאלי בכבודו ובעצמו. כולם היו שם.

מי לא היה שם? אנשים שמוזמנים לאירועים חינם כדי למלא עוד שולחן. כדי להרשים מישהו, כדי שיראו בתמונות “אלפי מבקרים”. מעט מאוד אנשים היו מוזרים בנוף המכובד כאן, ולמען הגילוי הנאות, אני בתוכם.

דיברתי עם כמה “גורמים בכירים” במהלך האירוע ושאלתי האם ציפו ליותר מזה. התשובה הייתה שלילית. שאלתי גם בנוגע לרמת ההפקה. מעולה, אמרו לי. וגם אני חשבתי כמוהם.

ממה התאכזבתי? כאב לי לקרוא כתבות מגמתיות בתחנות חרדיות נגד האירוע. אני הרי מכיר כותבי חדשות שיורדים לקטנות, אבל אלו בדרך כלל מדייקים בעובדות. וכאן? כשהמבשר הוא החתן? גורנישט. ימצאו איכשהו את נקודת החן וינפחו אותה לכדי בועה שחורה ענקית ומסריחה. אובייקטיבים עלאק.

זה מה שציבור הגולשים רוצה לקרוא? ברצינות. תעשו מנוי. תקראו המבשר.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. איזושהי החכמה משם. יש?
    אולי תאלפנו בינה?

    מה שכן, אני נהנה להסתכל על השעות שבהם הפוסטים נכתבים..

  2. אהלן,
    היה אירוע מכובד ושווה מאוד עבור המבשר, זה די שקוף מי לא מפרגן לא צפינו למשו אחר,
    לסיכום אלטרנטיבה בהחלט ראויה לפורום המנהלים של המודיע.

  3. מתוקף תפקידי אני יכול להעיד שלא נרשמה עירבוביה מיותרת באירוע אלא די צרכה.
    המחיצה בין המינים במהלך הסעודה היתה יותר מטובה ועמדה בסטנדרטים המחמירים ביותר.
    מפאת מעמדם של המבקרים, לא נרשמו שיחות חולין של הוללות ונהנתנות אלא מקצועיות בלבד.
    הייתי שם. נהנתי. תודה למארגנים ובמיוחד לבעלי הקייטרינג.
    (מקום החתימה)

  4. צביעותו של המבשר, מכריחה לא להיות “אובייקטיבי” איתו.
    אלו החיים.

  5. מוטי אני מסכים איתך לחלוטין!
    כחדי לא מפרגן ממוצע שאין לי ולהמבשר כלום מלבד זה שתוקף תפקידי עלי לעבור כל יום על העיתונים החרדים כולל המבשר, הגעתי לאירוע כי אנו עובדים איתם וללא ציפיות.
    אבל הופתעתי, בניגוד לכל מני פורומי חשובים להם הורגלנו שבהם מסתובבים כל מני עוזרים של וחברים של וחסידים מסויימים של, כאן באירוע היו מי שהוזמן והיה צריך להיות,
    האירוע היה מכובד ונעים וכינס לאולם אחד את כל קידמת הבמה של עולם הפרסום החרדי (וגם את אחורי הבמה)
    הכל היה בטוב טעם ובסדר גמור,
    גילוי נאות לא הגעתי בתחילת האירוע אלא יותר לקראת סיומו ולכן אנילא יכול לומר האם מינו הדרשות/ הרצאות היה בסדר או מלאה, אבל משיחה עם הנוכחים לא נשמעה תלונה בעניין,
    אז לפרגן קשה לנו ובכ”ז כשמגיע פרגון לפחות בואו לא נשמיץ.
    ולמרות שהמבשר הצטרף למאבק באינטרנט החרדי, הייתי מצפה מבח”ח לקצת פחות חוסר אוביקטיביות

  6. נשאלתי אמש על העניין מכמה “ברנז’אים” התשובה הייתה שתקציבאי מתחיל זה לא ניק זה אישיות…ושבכל מנהל ותיק יש גם תקציבאי מתחיל

  7. יש מצב שתכניסו כמה תמונות שנראה מה (אולי) הפסדנו ?

  8. 2 מסקנות
    1 מישו בח”ח איבד את הצפון, ידענו שהאתר הזה לא אינטלגנטי, אבל שהוא כזה בושה למושג אינטלגנטי גילנו אתמול. האתר שקיבל מאות אלפי שקלים בשביל ללקק לפרוש נבתקופת הבחירות מתגלה כחבורת תינוקות קטנונית וחסרת עכבות, שהעובדות לא ותנות להם לבלבל אותם מהסיבה הפשוטה שאינם מצליחים לקרא את העובדות כמו שצריך… ואני אומר את זה כאחד שלא מסמפט את המבשר בלשון המעטה. 
    2.
    כנראה שאת מדד המותגים ערכו בקרב אנשי המערכת של המבשר, אחרת מי יכול להסביר את העובדה ש”בגיר” למשל לא נכללת ברשימה, ודסקל כן? או מעצמת השיווק “בזאר שטראוס” (כן, כן, הסמרטוטיה מאחורי התחנה של קו 15…)  ברשימת 20 המותגם המובילים? מה עם בזאר לב העיר? הקיוסק של שלוימלע? רק היה חסר שם הדר גאולה ומאפיית אביחייל… אה וגם הצולנט של קורניק חסר.

  9. דן כרמון
     
    קרעת אותי מצחוק עם הקטע השני שלך.

  10. דווקא היה אירוע חמוד. די מרענן לצאת מהכנסים בבנייני האומה ואיך אפחד עוד לא חשב באמת לעשות אירוע ליד מכונות הדפוס..?
    חוצמיזה קיבלו אחלה חשיפה בגלובס [והרי זה שם המשחק]
    ולגבי תיאוריות הקונספירציה, למה שמכון מחקר חשוב ומכובד יעשה דבר כזה? בשביל דסקל? נו נו,

  11. מאיר!

    שאתה תפרגן זה באמת לא חכמה גדולה… הלקוחות שלך חגגו שם

  12. מאיר!

    האמת מגיע לך שאפו!!! הייתי אתמול באירוע וראיתי את לקוחותיך מוקראים כל אחד בתחומו כמוביל במקום הראשון.

    ראיתי גם הבוקר את הכתבה אודות הנתונים םשל יפעת. כמי שמעט מעורה בתחום האם אני יכול לשאול אותך כאן מעל גלי “התחנה” שאלה מקצועית אך נוקבת?

    לא אשאל כמובן עד שתאשר לי.

  13. מאיר גל:
    דווקא היה אירוע חמוד. די מרענן לצאת מהכנסים בבנייני האומה ואיך אפחד עוד לא חשב באמת לעשות אירוע ליד מכונות הדפוס..?
    חוצמיזה קיבלו אחלה חשיפה בגלובס [והרי זה שם המשחק]
    ולגבי תיאוריות הקונספירציה, למה שמכון מחקר חשוב ומכובד יעשה דבר כזה? בשביל דסקל? נו נו,

    מאירקה.
    1. למה חשיפה בגלובס זה שם המשחק? הסרוגים תמיד רוצים הכרה מהחילונים, תכלס עוד אף אחד לא קיבל קמפיין או לקוח בגלל חשיפה חילונית עם כי מסכים איתך שיש אנשים שכבוד זה שם המשחק אצלם.
    2. לגבי המחקר כל בר דעת שקצת בעיניינים מבין שהמבשר אכל את הכובע עם החובבנות שלו אז חבל שאתה לא עושה שעורי בית ומגן עליהם בכל מקרה אתה תמיד משתדל להיות נחמד וזה כשלעצמו דבר יפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן