מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עיריית בני ברק יצאה הבוקר בפעילות קד”מ משמעותית ברחבי העיר על מנת לבשר לתושבים על הרפורמה הצפויה ביום רביעי הקרוב בתחבורה הציבורית בעיר, תחת הכותרת “נעים לעתיד”. תמונות מהשטח
BNEI BRAK (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיריית בני ברק יצאה הבוקר בפעילות קד”מ משמעותית ברחבי העיר על מנת לבשר לתושבים על הרפורמה הצפויה ביום רביעי הקרוב בתחבורה הציבורית בעיר, תחת הכותרת “נעים לעתיד”. תוכנית אב לתחבורה בעיר, עברה תכנון ארוך ומשותף למספר רשויות, למשרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, לחברת נתיבי איילון ולחברות האוטובוסים.

עשרות נציגי הסברה ומודיעין עומדים בתחנות האוטובוס בפריסה עירונית ומספקים מענה מקצועי לשאלות התושבים על השינויים הצפויים. עמדת מודיעין מרכזית הוקמה מול בית הכנסת איצקוביץ ומכוניות ממותגות נוסעות ברחבי העיר ומפיצות עשרות אלפי חוברות מידע מפורטות עם כל השינויים הצפויים בתחבורה העירונית והבינעירונית.

רפורמת התחבורה הגדולה ביותר שנעשתה בבני ברק מאז היווסדה, ביוזמת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין ובהובלת מנכ”ל העירייה הרב שמואל ליטוב, צפויה להפחית משמעותית את העומס בצירים המרכזיים של העיר ולקצר את זמני הנסיעה לנוסעים בתחבורה ציבורית.

“תושבי העיר מגלים עניין רב בשינויי התחבורה ומגיעים לדוכנים של ‘נעים לעתיד’ הפרוסים ברחבי העיר כדי לקבל הסברים על הקווים שהם נוהגים להשתמש בהם”, אומרים בעירייה. “מטרתו של הקמפיין הנוכחי הוא להביא את הבשורה הגדולה לתושבי העיר ולהנגיש את כל המידע הטכני הנדרש כדי להקל על השימוש בתחבורה הציבורית ולייעל את תכנון הנסיעה העתידית”.

קמפיין ‘נעים לעתיד’ מופק על ידי צוות הסברה שהורכב מאנשי מקצוע מובילים בתחומם. הצוות עובד בסינרגיה מלאה תחת היחידה לתכנון אסטרטגי המנוהלת בלשכת מנכ”ל העירייה. הקמפיין כולל כאמור קד”מ ברחבי העיר, שלטי חוצות, מודעות רחוב, פרסום בעיתונים ארציים ומקומונים, פרסום ברדיו ובפלטפורמות נוספות.

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין: “זוהי פעימה ראשונה ומשמעותית במהפכה התחבורתית שהעיר צפויה לעבור. אנו שמחים להשיק את תוכנית ‘נעים לעתיד’ המקיפה והרצינית, שתשפר את חוויית התנועה בעיר הן לנהגים והן לצרכני התחבורה הציבורית.

“בהכוונת מנכ”ל העירייה הרב שמואל ליטוב, בשנתיים האחרונות עמלו גורמי המקצוע בעירייה למציאת פתרונות, ביניהם מחזיק תיק תשתיות, מנהל אגף תשתיות, מנהלת מחלקת תחבורה ומנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי על תוכנית רחבה במספר מישורים במקביל: מערכת רמזורים, תשתיות, קהילה, רשת קווי אוטובוס, מרחב תנועה בעיר, אכיפה ורגולציה”.

לדברי ראש העיר, “אנחנו לא מדברים על פתרון קסם אלא על תהליך רחב היקף, מעמיק ורציני. אנחנו מובילים מהפכה אמיתית וזהו בהחלט תחילתו של עידן חדש”.

נעים לעתיד!

עיריית בני ברק יוצאת בקמפיין ענק לקראת הרפורמה בתחבורה הציבורית 1 עיריית בני ברק יוצאת בקמפיין ענק לקראת הרפורמה בתחבורה הציבורית 2 עיריית בני ברק יוצאת בקמפיין ענק לקראת הרפורמה בתחבורה הציבורית 3 עיריית בני ברק יוצאת בקמפיין ענק לקראת הרפורמה בתחבורה הציבורית 4 עיריית בני ברק יוצאת בקמפיין ענק לקראת הרפורמה בתחבורה הציבורית 5 עיריית בני ברק יוצאת בקמפיין ענק לקראת הרפורמה בתחבורה הציבורית 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן