דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מנדי וויס, מידד טסה ומקהלת מלכות נפגשו במפעל השוקולד של שטראוס בנוף הגליל (לשעבר נצרת עלית) ויצרו להיט קייצי נפלא שלא יוצא מהראש גם לאחר שהשיר מסתיים. הדס מוסקוביץ (מנהלת מותג טבלאות שוקולד בשטראוס) ופנינה וינרב (מנהלת אשכול קריאייטיב בבולטון) מדברות על הקמפיין
SHEFA RAV
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהפכת הכשרות בקבוצת שטראוס הגיעה לחטיבת המתוקים, לאחר שהחלה במחלבות ובחטיבות המלוחים, הקפה והסלטים. במסגרת המהפך, הפכו קווי הייצור במפעל הממתקים בנוף הגליל לכשרים למהדרין.

בולטון פוטנציאל, משרד הפרסום של שטראוס במגזר החרדי, יצא בקמפיין מדליק תחת הכותרת “שפע רב בכל העולמות” ובקליפ מוזיקלי מושקע, שזה הרבה מאוד זמן לא נראה כמותו במגזר החרדי, מה שלגמרי הצדיק פנייה שלנו ליוסי דץ מנהל אשכול לקוחות בבולטון פוטנציאל, שסידר לנו ראיון עם הדס מוסקוביץ, מנהלת מותג טבלאות שוקולד, ופנינה וינרב, מנהלת אשכול קריאייטיב בבולטון, על המהפך, היעדים, וההפתעות שבדרך.

“קבוצת שטראוס חורטת על דגלה הנגשה לכלל המגזרים וקהלי היעד ובין היתר זה בא לידי ביטוי בייצור מוצרים למגוון קהלים”, אומרת לנו הדס. “כעת, אנו גאים להנגיש מאות מוצרים של חטיבת הממתקים גם למגזר החרדי, שהינו כוח צרכני אדיר.

“ישנם מוצרים רבים שהפכו להיות אטרקטיביים לצרכן החרדי המקפיד על כשרות מהודרת ומכאן נגזר סלוגן הקמפיין והלהיט המוזיקאלי ‘שפע רב בכל העולמות’, המבטא שפע מוצרים חדשים וטעימים. מעבר לשפע מדובר גם בנגישות ונוחות, כי לא צריך יותר לבדוק את הכשרות של המוצר מחשש שמיוצר במגוון רמות כשרות, אלא יודעים שבכל מקום שרוכשים פוגשים מוצר כשר למהדרין”.

פנינה מוסיפה כי “מדובר פה במהלך המביא עמו בשורה מתוקה למגזר שלם, ואין כמו להיט מוזיקלי המתוזמן לאחר ימי הספירה כדי להפיץ את המסר המרענן. הלהיט עצמו מלווה בקליפ מושקע, אך ללא מסחור בגוף השיר עצמו, כזה הניתן ליהנות ממנו בכל זמן ובכל מקום”. פייר, אחלה שיר.

בחרתם בהפקת קליפ מושקע כל כך. ההשקעה מצדיקה את עצמה גם בציבור החרדי?

הדס: “בראש ובראשונה חשוב להבין שמדובר במהלך שיושב על ערכי החברה. אנחנו בשטראוס רואים עצמנו אחראים לתת שירות למגוון קהלים מבלי קשר לגודלם או כוחם הצרכני – זו אג’נדה. לכן, אנחנו מנגישים מגוון סוגי מוצרים למגוון סוגי קהלים עם צרכי תזונה משתנים. פעם זה בא לידי ביטוי בתכולת רכיבים מותאמת, פעם בכשרות ופעם בתחום אחר לגמרי כמו מגוון גדלי אריזות. ספציפית במהלך הכשרות חשוב להבין את התהליך: המפעל בנוף הגליל עבר לייצור בכשרות מהדרין כשחלק גדול מהמוצרים יהיה בכשרות בד”צ העדה החרדית וחלק בכשרות הרב וסטהיים, זה אומר שאותו המוצר בבני ברק ובקיבוץ חצרים יהיה בכשרות זהה. זה יאפשר לנו להביא עוד ועוד מותגים למדף החרדי ואני מאמינה שהצרכנים ייהנו משפע רב בכל העולמות, הן בטבלאות, הן בחטיפים, הן בממרחים וכמובן במותגים שונים שיתווספו למזווה של כולנו.

“הקמפיין עצמו הינו מתגלגל”, מבהירה הדס. “ראשית הבאנו את הבשורה בקמפיין חוצה, ולאחר מכן אנו מפרסמים נקודתית כל מוצר בפני עצמו. התחלנו עם ‘עד חצות’, בימים אלו נעלה עם תקשור לפרה מיקס, וישנם שלל מוצרים בדרך, כדוגמת מגוון חטיפי פסק זמן, מותגי פרה ועוד. בחרנו לשים את חותמות הכשרות בחזית המוצר כשכשרות הבד”צ מסומנת עם פלאח זהב והכל בכדי לא לגרום לטעויות או לבלבולים. הכשרות בחזית חשובה עוד יותר בתקופת המעבר, בה עדיין יש מוצרים מייצור קודם בשוק. כגודל הבשורה כך גם גודל ההשקעה בתיקשור המהלך – ולכן בחרנו ללכת למהלך תקשורתי יצירתי ורחב היקף”.

לדברי פנינה, מוזיקה היא הדרך הטובה ביותר לחגוג את המהלך הכל כך משמח. “שנים שהמגזר חיכה לבשורה הזאת, ולאחר מאמץ רב כל כך זה סופסוף הגיע. בחרנו ללכת על קליפ עם מיטב האמנים במוזיקה החסידית תוך הבנה שכדי לקבל חשיפה מירבית למהלך עלינו להוציא לפועל מהלך תקשורתי הכולל עיתונות, רדיו, שילוט, דיגיטל וכמובן קליפ ייחודי לא ממוסחר עם שיר שבקלות חורך את רחבות הריקודים בחתונות המגזר וילווה אותנו קיץ שלם עם השקות של כלל המותגים”.

כחלק מהנגשה לכלל הקהלים, קו הייצור המהדרין מביא עמו בשורה נוספת: מוצרים רבים נוקו מאלרגניים וישנם מוצרים רבים שכעת הינם ללא גלוטן.

קרדיטים: משרד פרסום – בולטון פוטנציאל | לקוח: שטראוס | הדס מוסקוביץ, מנהלת מותג טבלאות שוקולד בשטראוס | יוסי דץ, מנהל אשכול לקוחות | פנינה וינרב, מנהלת אשכול קריאייטיב | דניאל פורמן, קופירייטר | יהודה כהן, מנהל לקוחות

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן