מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
bonobon
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי מבצע איסוף האריזות של כרמית, הגיע תורם של בון או בון. השדרוג במבצע הזה, הוא שאין צורך ברכישת כמות אסטרונומית של ממתקים כדי להיות זה שימצאו אצלו “הכי הרבה אריזות”. עשרה משתתפים יזכו בניקיון יסודי לבית לפני פסח, ובהתחשב בעובדה שאין מגבלה בכמות הקנייה וכל אחד יכול להשתתף בהגרלה – זה אחלה פרס. בהזדמנות זו נאחל מזל טוב לחברים ממגזרים ששלחו אריזות לחברת ארקור וזכו בתקציב שלהם, שהיה אצל טריו.

bonobon

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. זה באמת אחלה פרס
    אבל אני מודה ששברתי את הראש ולא הצלחתי למצוא קשר בין המבצע והפרס לבין המותג.
    לדעתי מבצע טוב אמור לחזק את ערכי המותג או לסייע באימוץ תדמית מסויימת…
    קוקה-קולה = מוזיקה, תנובה = בית…
    בון-בון = סנט-מוריץ ??

  2. נדמה לי שאפשר לקרא לפורים חג המבצעים…
    אגב, לא ברור לי למה כתוב מגוון אם מספיק לקנות אחד ולהיכנס להגרלה.
    וכן מה כולל הנקיון המושלם לפסח: עוזרת? חברת נקיון? חבילת חומרי ניקוי?
    חבל שלא הסבירו.

  3. מודעה מקסימה, הייתי מרחיב יותר על מוצרי ארקור,
     אבל בגדול אחלה מודעה בטח ביחס למבצע של כרמית.

  4. א. עיצוב גרוע של מודעה. מאלף סיבות. מהכותרת עם האפקטים המוגזמים והילדותיים עובר בפקשוט שהתנחל לו באמצע העמוד ועד המרכוז של הטקסט.
     
    ב. למי בדיוק פונה מבצע כזה? להורים שאוהבים שוקלדים? לילדים שרוצים להשתמט מהעזרה לפסח? לא יודע. לא ברור לי. מעניין יהיה לשמוע כמה הוכחות קנייה אכן נשלחו.

  5. ציטוט:
    שולחים הוכחת קניה
    (…) 10 זוכים
    בנקיון מושלם לבית.

  6. 1. איפה כתוב הגרלה המבצע ממש לא מובן (10 שולחים ראשונים? הגרלה? כמות מינמלית להשתתפות, מה קורה במס’ יחידות בחשבונית? )
    2. אם נצא מתוך הנחה שמדובר בממתק למשלוחי מנות לא סביר שנותן המשלוח יקנה דווקא את המוצר בשביל לשמח במבצע את מקבל משלוח המנות, והוכחת קניה של חשבונית (שרלוונטי גם לשולח שאין לו את האריזה) הינה בעיתית בקניה בחנויות שאין חשבונית מפורטות (מכולות, ודוכני ממתקים שפופלרים בימים אלו),
    3. כל מוצר זוכה פעמים גם באריזה וגם בחשבונית כך שלא רק “שאין צורך בקניה אסטרונומית” אלא במוצר אחד יכולים לחלוק שניים, מה שלא מוסיף יוקרה למוצר.
    4. מי מוכן לחשוב בקניית ממתקים לפורים (גם המקדימים/ות בניקיון) על נקיון לפסח? 
     בקיצור לדעתי המודעה לא עונה על הבריף.      
     

  7. חשבתי שמעלים פה מודעות שיש מה לדון בהן, למה זה מגיע לנו? בינוני בנאלי סתממממממיייי

  8. יהושע:
    זה באמת אחלה פרס
    אבל אני מודה ששברתי את הראש ולא הצלחתי למצוא קשר בין המבצע והפרס לבין המותג.
    לדעתי מבצע טוב אמור לחזק את ערכי המותג או לסייע באימוץ תדמית מסויימת…
    קוקה-קולה = מוזיקה, תנובה = בית…
    בון-בון = סנט-מוריץ ??

    במימד עובדים כ”כ קשה בשביל שאחד כמוך יגיד קוקה קולה= מוזיקה?
    השתגעת? קוקה קולה זה בכלל מילה נרדפת לשבת קודש. אופס..
    לא נורא, העיקר שהמונה דופק..

  9. המבקר (במלעיל):
    במימד עובדים כ”כ קשה בשביל שאחד כמוך יגיד קוקה קולה= מוזיקה?
    השתגעת? קוקה קולה זה בכלל מילה נרדפת לשבת קודש. אופס..
    לא נורא, העיקר שהמונה דופק..

     

    אהבתי…

  10. יהושוע כנראה ניזון מהמדיה החילונית אחרת לא ברור למה קוקה קולה מתקשרת אצלו למוזיקה ..(התפלק לך?)

  11. רחלי, תפקידך ליחצן את הלקוחות לא את המשרד הנטוש…

  12.  

    יהודה: יהושוע כנראה ניזון מהמדיה החילונית אחרת לא ברור למה קוקה קולה מתקשרת אצלו למוזיקה ..(התפלק לך?)

    אני לא “ניזון” מהמדיה החילונים ממש כשם שאינני “ניזון” מהמדיה החרדית. 
    צריך להיות תושב הפזורה הבדואית / מאותגר שכלית / בן 200
    כדי שעשרות מיליוני השקלים שקוקה-קולה משקיעה מידי שנה במהלך מחצית העשור האחרון על חיבור המותג שלהם עם מוזיקה יפספסו אותך.
     
    אני דווקא כן ניזון מקוקה-קולה. וכן, בשנה האחרונה “התפלק” לי לקנות בקבוק קוקה-קולה או שניים שהתנוססה עליהם פרסומת צעקנית לאיזה כפר מוזיקה או אירוע זניח אחר שהשתתפו בו מאות אלפי בני נוער…

  13. לטעמי הפנייה של אררקור למגזרים טפשית מלכתחילה
    טריו עשו עבודה מצויינת וחבל שהוציאו להם את זה מהיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן