כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
יענקי קרישבסקי, האיש מאחורי ההפקה של הקמפיין לאפליקציית המוזיקה היהודית JewishMusic.fm מספר לפאשקעוויל כיצד נבחרו הדמויות ומדוע
KRISHEVSKI (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה נחשפנו לקמפיין מקורי של אפליקציית המוזיקה היהודית JewishMusic.fm באמצעות סדרת סרטונים מדויקים ומשעשעים.

שוחחנו עם יענקי קרישבסקי, מי שעומד מאחורי ההפקה של הסרטונים, כדי לשמוע ממנו קצת על מאחורי הקלעים.

“כדי ליצור וידאו שיווקי טוב צריכים אסטרטגיה ברורה מאוד”, אומר יענקי, “אסטרטגיה של וידאו שונה לגמרי מערוצי שיווק אחרים. בדרך כלל, לקוחות מגיעים אליי עם רעיונות איך להעביר את המסר שלהם ואחרי פגישת אפיון אני מבקש מהם לשחרר קצת ולאפשר לצוות שלנו להביא את המומחיות שלנו – וידאו שמוכר יותר”.

לדבריו, כדי שהסרטון יהיה מושלם, צוות האסטרטגיה והקריאייטיב מחפש להבין איך לחבר את הצופה לצורך או לבעיה שהוא מכיר מחייו האישיים, במקום לדבר איתו על מה שקורה אצל אחרים, ורק אחרי שמגיעים לנקודה המזוקקת, אפשר להציע פתרון אמיתי וממוקד.

“אנחנו מחפשים את החיבור הזה, את הגירוי, הצורך, בצורה הכי אותנטית, שתדבר בגובה העיניים עם קהל היעד הממוקד”, מסביר יענקי. אז אם שמעתם פעם את המשפט “אתם לא קהל היעד”, זה לא סתם. זו יכולה להיות התחושה של אנשים שיראו סרטונים כאלה ולא יכירו את העולם התרבותי העומד מאחוריהם.

למה דווקא שלושה סרטונים?

“רצינו להעביר כמה מסרים ועדיף להיות ממוקד במסר ולהעביר בכל סרטון מסר אחר”, מסביר קרישבסקי. “בסרטון הראשון הצגנו את המוצר: הנה, משהו חדש, אפליקציה מיוחדת של מוזיקה יהודית שיודעת להתאים לך את השירים שאתה אוהב.

“בסרטון השני פנינו לקהל נוסף, אנשים שמסתובבים עם תחושה שהם לא מכירים את השירים האחרונים ומפספסים את הטרנדים החמים. הם מגיעים לחתונה ולא מכירים את השיר הזה שכולם רוקדים איתו בהתלהבות. האפליקציה הזאת פותרת גם את הבעיה הזאת.

“בסרטון השלישי פנינו לציבור שלא תמיד יודע אם בהאזנה לשיר כלשהו הוא עובר על גזל או לא, והוא חושש מזה”. 

ואיך אפיינתם את הדמויות האלה?

“חיפשנו דמויות שידברו ליותר מקהל אחד בתוך המגזר החרדי ואחרי מחשבה הצגנו את הירושלמי ש’מצפצף’ על כולם, החסיד שלא מעודכן בשיר הטנדי שכולם סביבו שרים והליטאי שלא מוכן לשמוע שיר כשהוא לא יודע מה המקור שלו מחשש גזל”.

ואיך התגובות לקמפיין?

“הקמפיין עדיין לא מוצה מבחינת הפצה, לעת עתה הסרטונים הופצו בצורה אורגנית אבל התגובות בהחלט מלהיבות, בעיקר בארצות הברית אבל גם בישראל”.

רוצים לדבר עם יענקי ולקבל הצעה לסרטון מרגש שמוכר יותר? ליצירת קשר לחצו כאן

כשצ'אלמער, חסיד וליטאי נפגשו בקמפיין לאפליקציה חדשה 1 כשצ'אלמער, חסיד וליטאי נפגשו בקמפיין לאפליקציה חדשה 2 כשצ'אלמער, חסיד וליטאי נפגשו בקמפיין לאפליקציה חדשה 3 כשצ'אלמער, חסיד וליטאי נפגשו בקמפיין לאפליקציה חדשה 4 כשצ'אלמער, חסיד וליטאי נפגשו בקמפיין לאפליקציה חדשה 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן