דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
mentos
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יופי של ציור, לא ידעתי שיש עוד ציירים מלבד אבישי חן ומוטי הלר שמסוגלים לעשות עבודה מורכבת כל כך יפה. ועכשיו בנימה רצינית יותר: הקמפיין הקהילתי הזה – יפה. אהבתי את הרעיון ואת הסלוגן החדש “עושה לך טוב”. בעבר, חברת ‘ריאו’ יצאו במבצע מעשים טובים באמצעות פרסום גל-אורן וההצלחה היתה אדירה. אני מאוד מקווה שגם הפעם, ילדים ירוצו לעזור ולעשות דברים טובים.

mentos

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. צר לי להיות משבית שמחות אבל יש כמה בעיות אקוטיות במודעה.
    1. אם שמתם לב, בצד שמאל  כתוב בקטנטן חפשו כמה חבילות מנטוס, סליחה?
    2. כדי להשתתף, אתה צריך לשלוח גם עטיפות וגם סיפור על מעשה טוב, מה?
    3. לא נמאס אם העושה טוב? חברים, הציבור החרדי התבגר, התפקח, ולא מחפש לעשות מעשה טוב למנטוס, ממש לא.

  2. אורן..
    את ילדיך אל תחנך לעשות מעשים טובים!!

    אך חרדי רגיל, ישתדל כן לעשות את זה!!!!

    זה בעניין של קשוט אחרים..

    חוצמזה משהו טוב עובר על פרסומי ישראל… ללא ספק…
    אולי זזו שם כמה כיסאות? מישהו מעודכן???

  3. מודעה צבעונית ומושכת- לקרא ולעשות.
    מענין מה הקריטוריונים של “המעשים הטובים ביותר” לפי תקנון המבצע. מי אמר שדעתי תכוון לדעתם?

  4. איציק חמודי, אני חרדי כמוך, אבל חברה חילונית… לא תטיף לי מעשה טוב…
    לגבי פרסומי ישראל, בהחלט משו טוב וכולנו מפרגנים לישראל גולדברג אדם צנוע, ומדהים.

  5. לדעתי מקסים,
    המודעה לא פונה ל”ציבור החרדי” אלא לילדים חרדיים, והפיתרון של דאבל מאוייר נכון והביצוע יפה מאד וידבר אל הילדים, ואני מודה שהרבה זמן רציתי לעשות קמפיין מצוייר כזה. ובכלל, זה מקסים לעשות קמפיינים ערכיים כאלו שמייצרים גם מכירות.
    אולי הייתי מנמיך טיפה את הגריד כדי לתת פחות לבן ויותר צבעוניות של הציור, אבל
    סחטיין.

  6. “משהו טוב עובר על פרסומי ישראל…”
    בל נשכח ידידי היקרים, שזהו תפקידו הבסיסי של משרד פרסום. לאתגר,לסקרן ולמשוך תשומת לב לטובת הלקוח. זה שסופסוף רואים קורטוב של חיות מהמשרד הרדום הזה זה נחמד, וכך גם המודעה, אבל מכאן ועד לגמור את ההלל הדרך עוד ארוכה.
    מאחל לתעשיה כולה ולפרסומי ישראל בכללה, להישאר ערניים,
    ולאתגר. כן, לאתגר.
    מה כבר ביקשנו?

  7. ממש אהבתי ת’ציור.
    והסגנון….דיי מפתיע מצד פרסומי ישראל.

  8. לא יודע מה עובר, או אם עובר.
    אבל לפי מה שפורסם ב’יתד נאמן’ מדור פרסום – זה לא בדיוק עבר עליהם, אלא על המנכ”ל של מנטוס. כך שאת הקרדיט כדאי לתת לו.
    נ.ב. מקווה באמת שמשהו יעבור על המשרדים הרדומים קרייאטיבית.

  9. לא יודע אם שמתם לב, אך הציור שהועלה כאן פורסם בעיתונות החרדית. במקביל, בעיתונים הדתיים לאומיים הציור היה שונה קצת, כאשר את “בית התבשיל” החליף סניף של “בני עקיבא”, חלק מהכיפות הוחלפו, ובוצעו עוד אי אילו התאמות. מוזר שלא עליתם על זה בעצמכם….

  10. מאיזה עיתון זה לקוח אני רוצה לשלוח להם על המעשה הטוב שעשיתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן