מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
gal_oren
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מדור הפרסום של יתד נאמן בעריכתה של ר. גיל הלא היא רחל שטיגליץ, פורסם היום באיחור של יום עם פרוייקט מיוחד, מרענן ומקורי. למה באיחור? נו, מדובר בנושא רגיש, אתם יודעים: “המבקר ומעלליו”. משרדי הפרסום התבקשו “לעשות קריאייטיב” בעניין “המבקר”.

בשעות הבוקר חשבתי לפרסם פוסט מיוחד עם שלושת המקומות הראשונים (לפי דעתי). מאוחר יותר קיבלנו ממשרדי הפרסום את המודעות המקוריות כפי שהוכנו בסטודיו לפני שהמבקר “ביקר”.

אני חושב שהפעם, בלי לקוח מעצבן ועם בריף מעניין, משרדי הפרסום יכולים להימדד ברמת מקוריותם. הטובים ביותר – לעניות דעתי – הם: אפיקים, גל-אורן ומגזרים (לפי סדר א’ ב’ כמיטב המסורת של ‘המבשר’ למניעת אי-נעימות). המודעה הראשונה של אפיקים נפסלה, ועדיין, השנייה הייתה טובה מאוד. גל אורן הבריקו עם קריאייטיב מעולה, ממש לא אכזבו. מגזרים, שבתקופה האחרונה מפתיעים כל פעם מחדש, הנפיקו מודעה מעולה! אתם מוזמנים להתרשם ממנה כאן, ולעבור אח”כ למדור של שטיגליץ כדי לבחון איזו מילה צונזרה. מקאן אריקסון הכינו 3 סטריפים, אחד מהם צונזר. דמיון ניצלו את המומנטום כדי להזכיר לכולנו שאחד מלקוחותיו היא דבי וולף – הסרת שיער בלייזר. המבקר כנראה לא אהב את השימוש הציני הזה, ופסל את המודעה. תיהנו!

gal_oren
קריאייטיב טיפוסי של גל אורן
יופי של רעיון, אחלה מודעה
יופי של רעיון, אחלה מודעה
המודעה שלא נפסלה - ביטוי מעולה של רגשות הפרסומאים
המודעה שלא נפסלה – ביטוי מעולה של רגשות הפרסומאים
המודעה שנפסלה - המודיע לא נכנס ביתד נאמן
המודעה שנפסלה – המודיע לא נכנס ביתד נאמן
היה מתאים יותר הכיתוב תקפצו לנו, אבל גם זה טוב
היה מתאים יותר הכיתוב תקפצו לנו, אבל גם זה טוב
עובדה נכונה ככל שתהיה, פאדיחה להודות בזה - נפסל
עובדה נכונה ככל שתהיה, פאדיחה להודות בזה – נפסל
אם לא תפרגן, מי יאשר לך את המודעה?
אם לא תפרגן, מי יאשר לך את המודעה?
דמיון בלתי מעורער בין דבי וולף להמבקר - שניהם מסירים
דמיון בלתי מעורער בין דבי וולף להמבקר – שניהם מסירים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

33 תגובות

  1. היי של מי הקרייאטיב עם הדולר??? זה פשוט ענק….
    למה שם המשרד לא מופיע

  2. ללא ספק,אפיקים וגל אורן לוקחים בגדול…וחבל שהמבקר לא אישר את הדולר הפייאס של אפיקים

  3. כשעבדתי בגל אורן, ברגעים של יאוש חלמתי לפגוש את המבקר של המודיע!
    לבד. אחד על אחד. רק אני והוא. זירת אגרוף חשוכה. רק כמה ספוטים של תאורה.
    אבל בסוף הינו מוצאים פתרון והרוחות היו נרגעים. הרי בסופו של דבר הם עושים
    עבודה מאוד חשובה. לפעמים כאשר אני רואה עיתונות כללית אני נזכר בפונקציה
    הזאת שחסרה שם.
    שאפו ליתד על המשימה המגניבה.
    ראיתם? הדולר מתחזק!

  4. הפרצוף של הפרסום המגזרי שלום, ולא זה לא רק המבקר שמכסח.
    קריאייטיב שתקוע בין הברזלים של החיידר לאלו של הסמינר
    בעיקר עצוב.

    ואם בכ”ז נתעקש,
    לתוצאות היה אחלה רעיון.

  5. אהבתי את הטיפקס ואת העיפרון. יצירתיים.
    לא אהבתי את המרובעות של המודעה האחרונה (מי הזכיר שבדמיון מועסקות רק נשים 🙂

  6. אחרי צפיה במדור.
    מימד הבריקו לא רע עם המחיקות שלהם. טריו עם הדה-טיפקס, נו, בסדר.
    מי שאיכזב מאוד הם הבולטון/בריסקים. נו, באמת. הלפרין בחופשה?

  7. קריאייטיב. בואו לא ניסחף…
    אבל אם בכ”ז נגזר עלינו לדרג, אז גל והעיפרון לוקחים, ואז אפיקים והטיפקס..
    כל השאר, תרחמו עלי.

    נ.ב.
    דמיון, מה יהיה?

  8. המבקר, אתה חייב לעשות הסבה מאינססטלציה לפרסום,

  9. קודם כל סחטיין ליתד נאמן על הרעיון. אהבתי!
    גל תפסו אצלי מקום ראשון
    בולטון מקום אחרון… (חבל)

  10. שלומי:
    המבקר, אתה חייב לעשות הסבה מאינססטלציה לפרסום,

    אין צורך בהסבה מאינסטלציה כשרואים את התוצרים העגומים של משרדי הפרסום החרדים

  11. גל לוקחים את המקום הראשון בענק! (וזה בלי שאני עובד שם… תארו לכם… טוב, לא משנה..)

    והגיע הזמן שיתקנו את המשוואה הזו שמשרד פרסום שמוביל מבחינה תקציבית מדשדש בקריאייטיב שאף אחד לא מאושר ממנו…

  12. דעתי האישית שאפיקים לוקחים בגדול….
    העפרון של גל אורן מאוד בנאלי..
    אני מאמין שכל קופי חשב על הרעיון של העפרון,ואמר עזוב בטח כולם יעשו את זה

  13. לאחר קריאת טוקבקים של  מתוסבכים למיניהם יש כבוד למשרדים הבאים שהראו שללא לקוח לוחץ יש להם מה להראות.
    מקום 1. גל אורן
    מקום 2. מגזרים
    מקום 3. דמיון
    מקום 4. אפיקים
    יש מנהל קרייאיטיב בבולטון???

  14. אוי ווי כמה שזה עולה לי בבריאות להגיד את זה…

  15. מאיר גל: כשזה זה, זה זה.

    למאיר גל היקר : ” גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביממה “

  16. לאור הנתונים נראה לי שאפשר להציע תחרות קריאייטיב בין גולשי האתר

  17. ראיתי ת’מודעות בעיתון!
    והיה מאד מענין לראות את הצנזורה של הצנזורה.
    יישר כח!

  18. מה הבנתם? לא הבנתם!
    הכל צפוי כל כך. בולטון פוטנציאל לא מסוגלים להבריק בקריאייטיב מהסיבה הפשוטה: אין להם קריאייטיב. עוד לא הבנתם? בפרסום החרדי הבינוניות מנצחת. הכמות באה על חשבון האיכות. אתם מדמיינים את אילן שילוח לא פותח את הכיס וקונה אנשי קריאייטיב ביד רמה? מתי בפעם האחרונה השקיעו בבולטון וקנו בכסף אנשי מקצוע קריאטיביים מהשורה הראשונה? היחידים שתמיד מעיזים לנסות ולהמתקצע זה גל ומייד הם מואשמים ב”חילוניות”. עוד פעם לא הבנתם? קוראים לזה “מקצועיות”! במגזר הכללי התחרות בלתי פוסקת, אנשים עוברים משרדים, יש תחרות בריאה, אנשי הקריאייטיב מרוויחים ממנה, התעשייה תוססת והלקוח נהנה מהתוצרת. אצלנו? מגהצים מודעות במקום לחמם קצת את המוח, לגדל צעירים מוכשרים, לתת באמת לקריאייטיב במה.

    ותתפלאו, יש צעירים מוכשרים. יש קופירייטרים רעבים בוגרי תרצה. יש ארטים מפוצצים בכישרון שסיימו עכשיו לימודים. קחו אותם ותעופו איתם הכי רחוק שאפשר.

    ואז, ביום מן הימים, אולי נבין במגזר, שגם לקריאייטיב… יש פוטנציאל.   

  19. אפיקים לוקחים בגדול, גל נחמד אבל קצת משעמם. השאר זקוקים לרחמי שמים

  20. לקופי
    לא רק שאתה… אתה גם…
    אבל שנותנים לך בראש בסוף יוצא משהו…
    אגב המודעה של המזגנים חלשה ביותר

  21. לארטיסט
    אז נכווווון שקופי הוא…….
    אבל בואנא, הוא לפחות…
    אגב הייתה שם איזה חרגול ליד, משהו, אולי מחדד קטן (:

  22. ארטיסט:
    אגב המודעה של המזגנים חלשה ביותר

    מזגנים? אני מקווה בשבילך שהתכוונת לפוסט אחר.
    פה אין מזגנים, חמוד.
    זו מגרסת נייר.
    תחזור אחריי: מ-ג-ר-ס-ת נ-י-י-ר.
    יופי.
    פורים שמח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן