מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כותרת: אסם מעבירה את תקציב המדיה של מטרנה למקאן, כחודש אחרי שרכשה את השליטה עליה * בניגוד לתחזיות שניבאו צניחה של 13% בהוצאות לפרסום בארה”ב לשנת 2009, נרשמה ירידה של 9% בלבד * תיירים יתבקשו לממן את הקמפיין השיווקי של ארה”ב * על מעלליו של טמבור בעיתון בקהילה ועל המדרכות באילת * המצעד החרדי בגרסה כפולה ולומדים לקרוא.
תקליקו כאן למדור המלא – ותיהנו!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. “סופית, אין מיתון בארה”ב! בניגוד לתחזיות שניבאו צניחה של 13% בהוצאות לפרסום בארה”ב לשנת 2009, נרשמה ירידה של 9% בלבד”

    אני לא מתאפק זה בורח לי.
    בלי מקורות אבל גגלו אחר המשפטים הבאים המתארים את אותם הנתונים כך:
    > “הדו”ח צופה צמיחה ראשונה לאחר המשבר הקשה ביותר בתולדות שוק הפרסום העולמי”
    > “מי שהיה צריך עוד הוכחה לעומק המשבר שפקד בשנה שעברה את תעשיית הפרסום בצפון אמריקה, קיבל אותה מהנתונים שפרסמה חברת נילסן”
    > נילסן סיפרו למגזין ADWEEK, המגזין דרך אגב שייך לחברת נילסן, ונילסן מחפשים כבר ממזמן להחליף אותה, עם או בלי קשר נלך למגזין AdAge מגזין הפרסום המשפיע ביותר בארה”ב – שם מצטטים את קונצרן הפרסום הגדול בעולם המכנה את שנת 2009 “אכזרית”
    שם מכמתים את הקריסה של ארבעת השולטות בעולם (לא רק בUSA)בירידות של:
    WPP 16%
    Omnicom 20%
    Interpublic 13%
    Publicis 9%

    > מה שמציינים ומבשרים כולם על זה שהירידה נבלמה, אני קצת לא מבין על מה השמחה, היות והנפילה נצפתה בכל ששת הרבעונים האחרונים, הוי אומר שהנפילה הרכה של החציון האחרון של 2009, אינו ריכוך, היות ונמדד כלפי הצניחה שהחלה באותו חציון בשנה הקודמת לו, כאילו שהנפילה של 2008 מובנית כבר ונוספת על סוף 2009.

    מצטער, תקראו לי מיסטר DOOM, בשמחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן