מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
aichler
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בערב פתוח שנערך במכון לומדה, השתתפו עשרות אנשים שבאו לשמוע על תקשורת, וניסו להבין עד כמה היא משפיעה. במשבצת המרצים: שי הורוויץ, ישראל אייכלר, מוטי לביא וירח טוקר, שהסבירו איך לדעתם עושים תקשורת.

לדברי אייכלר,  “עבודה בתקשורת הינה שליחות, כך צריך לראות את זה וזה מה שמשמר את ההתלהבות לאורך זמן”. לעומתו, לביא צידד בכותרות מניפולטיביות, וכך צוטט: “עיתון איכותי ואליטיסטי לא ישרוד ללא עניין ציבורי. כותרות הן אלו שיוצרות עניין בקרב הקוראים”. לדבריו, העיתונות והתקשורת עושים למעשה “מניפולציה” שאמורה ליצור עניין אצל הקוראים והשומעים.

זה פוסט יחסי ציבור 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. לא יודע, נשמע אפעס שהיה ערב נעבעכי.

  2. ואני חשבתי שהאתר מיועד לנושאי פרסום. סתם פרסומת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן