371 פעמים חיפשתם כאן בימים האחרונים את “גלובס”. זאת, כנראה, בעקבות הכתבה שפורסמה במגזין ‘פירמה’ של גלובס לפני פסח. יניב מגל אכן כתב על הפרסום החרדי, ואנחנו מתכבדים להפנות אתכם לקריאת הכתבה. בתמונה מימין לשמאל: יגאל רווח, אברהם בריסק וחיים קליגר.
371 פעמים חיפשתם כאן בימים האחרונים את “גלובס”. זאת, כנראה, בעקבות הכתבה שפורסמה במגזין ‘פירמה’ של גלובס לפני פסח. יניב מגל אכן כתב על הפרסום החרדי, ואנחנו מתכבדים להפנות אתכם לקריאת הכתבה. בתמונה מימין לשמאל: יגאל רווח, אברהם בריסק וחיים קליגר.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
14 תגובות
מי יגול עפר מעיני אדון מגל, “דער מאכער” לא “דה מאכער” ובוודאי לא “דה מארקער”.
בורות בכותרת זו כבר באמת פאדיחה.
האמת שכמעט השתכנעתי שייש עולם פרסום אמיתי מעבר להרי רמת גן …. חשבתי שהקריאייטיב והפלנינג תפסו מונית שרות והגיעו לבני ברק … ואז הבטתי שוב בעיתוני החג ונפלו פני …. אפילו מודעה אחת ואני חוזר אחת לא עונה על ההגדרה …יצירתית וכו’ חוץ ממודעת קופת העיר וחברותיה …. אבל מה זה חשוב , מה שהיה הוא שיהיה
סחטיין אריאל…
נטע
אני חושב שעל זה בדיוק חשבו עורכי גלובס, משחק מילים זהה לדה-מרקר…
כאילו דא מארקר? כתב:
דווקא אהבתי את המודעה של אמישראגז
DESIGNER כתב:
אגב, כמה זוגות משקפיים יש לחיים קליגר?
פגשתי אותו בשבועיים האחרונים במספר הזדמנויות ובכל פעם הוא עם משקפיים אחרות, גם כאן בתמונה הוא עם זוג משקפיים שונה!
עזבו אותי לרגע מהמשקפיים. הבחור הזה הוא לטעמי איש השיווק של השנה במגזר החרדי. התהליך שהוא עשה לעיתון המבשר במהלך שנה אחת הוא משהו מדהים ולדעתי אין שני לו.
אני בטוח שבשנה הקרובה הוא יוזמן להרצות על התהליך השיווקי שהוא ביצע בהמבשר.
מה שהצחיק אותי בכתבה זו הכותרת “גן עדן לפרינט”,
אם זה הגן עדן….
א מייבין כתב:
האמת שאתה צודק במאת האחוזים חותם על כל מילה שלך!
שי כתב:
כמה קליגר משלם לך?
שי כתב:
וכמה לך?
ולמה נטע נינארי כתב:
זו לא בורות. זה כאילו תרגום של המילה “המאכער” לאנגלית מעוברתת. ה”דה'” הכוונה ל”the” והאיות בסדר גמור. מסתבר דווקא שלפרסומאים החרדיים יש עוד מה ללמוד בתחום הכתיבה המקצועית…
דווקא ממש אהבתי את הכותרת 🙂 ממש יחסי ציבור למשרדי הפרסום החרדיים…