כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
globes1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

371 פעמים חיפשתם כאן בימים האחרונים את “גלובס”. זאת, כנראה, בעקבות הכתבה שפורסמה במגזין ‘פירמה’ של גלובס לפני פסח. יניב מגל אכן כתב על הפרסום החרדי, ואנחנו מתכבדים להפנות אתכם לקריאת הכתבה. בתמונה מימין לשמאל: יגאל רווח, אברהם בריסק וחיים קליגר.

הפרסום החרדי על פי גלובס 1הפרסום החרדי על פי גלובס 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. מי יגול עפר מעיני אדון מגל, “דער מאכער” לא “דה מאכער” ובוודאי לא “דה מארקער”.

    בורות בכותרת זו כבר באמת פאדיחה.

  2. האמת שכמעט השתכנעתי שייש עולם פרסום אמיתי מעבר להרי רמת גן …. חשבתי שהקריאייטיב והפלנינג תפסו מונית שרות והגיעו לבני ברק … ואז הבטתי שוב בעיתוני החג ונפלו פני …. אפילו מודעה אחת ואני חוזר אחת לא עונה על ההגדרה …יצירתית וכו’ חוץ ממודעת קופת העיר וחברותיה …. אבל מה זה חשוב , מה שהיה הוא שיהיה  

  3. נטע

    אני חושב שעל זה בדיוק חשבו עורכי גלובס, משחק מילים זהה לדה-מרקר…

  4. כאילו דא מארקר? כתב:

    …. אפילו מודעה אחת ואני חוזר אחת לא עונה על ההגדרה …יצירתית וכו’

    דווקא אהבתי את המודעה של אמישראגז

  5. DESIGNER כתב:

    דווקא אהבתי את המודעה של אמישראגז

    להזכירך ולידיעתך … זו הכתבה מהמשרד החילוני גל-אורן לא הבריקו אתזה מעצמם…. אז….

  6. אגב, כמה זוגות משקפיים יש לחיים קליגר?

    פגשתי אותו בשבועיים האחרונים במספר הזדמנויות ובכל פעם הוא עם משקפיים אחרות, גם כאן בתמונה הוא עם זוג משקפיים שונה!

  7. עזבו אותי לרגע מהמשקפיים. הבחור הזה הוא לטעמי איש השיווק של השנה במגזר החרדי. התהליך שהוא עשה לעיתון המבשר במהלך שנה אחת הוא משהו מדהים ולדעתי אין שני לו.

    אני בטוח שבשנה הקרובה הוא יוזמן להרצות על התהליך השיווקי שהוא ביצע בהמבשר.

  8. מה שהצחיק אותי בכתבה זו הכותרת “גן עדן לפרינט”,
    אם זה הגן עדן….

  9. א מייבין כתב:

    עזבו אותי לרגע מהמשקפיים. הבחור הזה הוא לטעמי איש השיווק של השנה במגזר החרדי. התהליך שהוא עשה לעיתון המבשר במהלך שנה אחת הוא משהו מדהים ולדעתי אין שני לו.
    אני בטוח שבשנה הקרובה הוא יוזמן להרצות על התהליך השיווקי שהוא ביצע בהמבשר.

    האמת שאתה צודק במאת האחוזים חותם על כל מילה שלך!

  10. שי כתב:

    א מייבין כתב:
    עזבו אותי לרגע מהמשקפיים. הבחור הזה הוא לטעמי איש השיווק של השנה במגזר החרדי. התהליך שהוא עשה לעיתון המבשר במהלך שנה אחת הוא משהו מדהים ולדעתי אין שני לו.
    אני בטוח שבשנה הקרובה הוא יוזמן להרצות על התהליך השיווקי שהוא ביצע בהמבשר.
    האמת שאתה צודק במאת האחוזים חותם על כל מילה שלך!

    כמה קליגר משלם לך?

  11. שי כתב:

    א מייבין כתב:
    עזבו אותי לרגע מהמשקפיים. הבחור הזה הוא לטעמי איש השיווק של השנה במגזר החרדי. התהליך שהוא עשה לעיתון המבשר במהלך שנה אחת הוא משהו מדהים ולדעתי אין שני לו.
    אני בטוח שבשנה הקרובה הוא יוזמן להרצות על התהליך השיווקי שהוא ביצע בהמבשר.
    האמת שאתה צודק במאת האחוזים חותם על כל מילה שלך!

    וכמה לך?

  12. ולמה נטע נינארי כתב:

    מי יגול עפר מעיני אדון מגל, “דער מאכער” לא “דה מאכער” ובוודאי לא “דה מארקער”.
    בורות בכותרת זו כבר באמת פאדיחה.

    זו לא בורות. זה כאילו תרגום של המילה “המאכער” לאנגלית מעוברתת. ה”דה'” הכוונה ל”the” והאיות בסדר גמור. מסתבר דווקא שלפרסומאים החרדיים יש עוד מה ללמוד בתחום הכתיבה המקצועית…

  13. דווקא ממש אהבתי את הכותרת 🙂 ממש יחסי ציבור למשרדי הפרסום החרדיים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן