מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים

19 תגובות

  1. לא יפה..ואתם מתיימרים להיות…
    הרי בסופו של דבר עומד מישהו מאחורי הטעות..וזו הפרנסה שלו

  2. פעם הבאה זו יכולה להיות טעות שלי… או שלך.
    תעשו טובה לעצמכם ותעלימו את הטעות שלעולם תחזור!

  3. רגע, לא הבנתי…

    מישהו חושב פה שהקומינקט הזה נשלח עם הלוגו של כללית? זו טעות של גרפיקאית.. זה הכל, שבוע הבא הם יסדרו את זה, כנראה.. אף אחד לא יפוטר בגלל כזו מודעה.. זה לא פרסומת עמוד או משהו כזה..

  4. איציק!
    עדיין לא עמדת במבחן הזה – אני כן.
    טעויות קורים, יש לחץ עבודה מטורף, אתה בסטודיו חי על פיצות וקולה, לויטן, מלכה, הלל וקליגר על הראש, ובטעות שכחת להוסיף הערות מילוט.
    כל השבת אתה מתפלל שאף אחד לא יראה את זה, מגיע לעבודה ביום ראשון עם עיניים של בלש, פותח פאשקעוויל לבדוק שאיזה משועמם לא סרק את זה והופ…
    נכון ש… לא תפוטר על הטעות הקטנה על הבונוס ביח”צ, אבל הקרדיט שלה ירד, והרבה בזכותך.

  5. @ תותים:

    אוקיי, את צודקת.. אבקש סליחת כל המעורבים…

  6. כמה מעודד לראות שיש אנשים שקוראים את השורות הקטנות =)
    ולא מבינה מה ההתרגשות. גם ידיעות ששלחתי אני התפקששו לפעמים בסטודיו של איזה עיתון. קורה

  7. כמה נחמד שיש נשמות טובות, (פעם שמעתי שיר שמספר שיש רחוב שלם כזה..)

    בכל מקרה,
    תודה למי שהרגיע שזו לא טעות של אפיקים.
    האמת? במבט ראשון הייתי בטוחה שמרוב עייפות מישהו במחלקה החליט לצ’פר את לאומית, אבל בגלל לויאליות למשרד החליט, מה שבטוח, להכניס לוגו של ‘כללית’. שכולם יהיו מרוצים, למה לא?

    ובנוגע לגרפיקאית?
    רק מי שעבד אי פעם במערכת עיתון, יודע כמה קל, בשעות הקטנות של הלילה, לעשות טעויות מהסוג הזה.
    ואיך סבתא שלי הפולניה הייתה אומרת? “מי שלא עושה – לא טועה”!

  8. בת שבע..

    מי שלא עושה לא טועה, זה משפט נכון.. אבל איך לעזאזל הצרכן אמור להבין אם זה כללית או לאומית?

  9. איציק,
    שאאיית לך את המילה ט-ע-ו-ת??
    מישהו ניסה לומר שיש פה הגיון או שיטה יחצנית חדשה לגרום ללקוחות לעבור קופה?

    כולה, גרפיקאית עמוסת עבודה שמה בטעות לוגו של קופה אחת בידיעה של קופה אחרת.
    אם תעקוב בתשומת לב אחרי כל העיתונים, תשים לב שדברים כאלה קורים חדשות לבקרים.
    הרי זו לא מודעת פרסומת שהעיתון מקבל הכל מסודר במקום, סגור, בלי מקום לשינויים.
    יש ידיעת טקסט, יש תמונה, יש לוגו, וצריך לחבר הכל ביחד.
    לפעמים זה עובד, לפעמים לא..

  10. לא הבנת מה שאלתי, זה טעות של לאומית או של כללית.. הצרכן שלא יודע איך זה עובד מבפנים, מתבלבל..

    קטע..

  11. כבר אמרו הרבה פעמים תכתוב עלי מה שאתה רוצה העיקר שתאיית את השם שלי נכון.

    בפירסום כזה מי קורה את האותיות הקטנות וכאן ה’כללית’ ניצחה, ללא מתכווין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן