אגד מפזרת שמיניות ברחבי העיתונים. ממשרד הפרסום גל אורן לא נמסרו פרטים נוספים אודות היקף הפעילות. פרוייקט דומה פרסמנו כאן לפני כשנה וחצי, עם סיפורים מעט יותר עסיסיים ומעניינים. לא פלא שזכו לפוסט מפרגן ולתגובות אוהדות. וכשתיסעו למירון בל”ג בעומר, אל תשאלו את הנהג מתי הוא מתכנן ללכת לישון.
14 תגובות
מדהים! (הסיפור עם ה40 אלף $)
המודעות בסדר, אם כי לא ברור מה הם רצו להראות פה, שמיניות באויר?
או שרצו להראות ללקוח שהם לא מבזבזים לו ת’כסף?
למה שקשור ללפני שנה וחצי?
רק נסיון לרכך את כיסי ההתנגדות, המתחרים, וההרגשה הדפוקה, של היום מס1 בשנה של אגד
כל הקמפיין לא ברור, לא הבנתי מה הם העמודים בצד, ובכלל הניסיון לדבר על בטיחות כשהמירמור של הציבור הוא על השירות הלקוי וההתעללות בציבור לדעתי הקמפיין לא ‘תופס את השור בקרניו’
@ יחיאל:
אני חושבת שהקמפיין חמוד וחביב,
אבל השאלה, אכן, אם יש כיסוי לאכפתיות המוצגת כאן לראווה.
חם מהתנור: ..בימים האחרונים נחתם חוזה בין גל לבין חברה גדולה שמשמרת את המדיה היהודית הוותיקה או בקיצור לא תורה שבעל פה ……. וזכרו איפה קראתם לראשונה.
ארט מעולה.
ואם לסבתא היו גלגלים?
האם זה הדבר היחיד שיש לאגד להגיד? שהנהגים שלהם “טובים” יותר??
מה עם האיחורים בזמנים והצפיפות ועוד הרבה רעות חולות אחרות??
אז הנהגים של אגד טובים יותר.
טוב נו, וגם המודעות האלה די יפות…
(בכלל אני מחבב את הגרפיקה החדשה של אגד לאחרונה).
גל אורן בסוף שלחו קומוניקט. אז יאללה:
אגד במהלך הסברתי בעיתונות החרדית:
“נתוני דרך” – פינות בתחום השירות ואיכות הנסיעה בתחבורה הציבורית
אגד יצא ביוזמה חדשה ומעוררת עניין. “נתוני דרך”-פינות המעניקות מידע והסברה בתחום השירות, איכות הנסיעה למשתמשי התחבורה הציבורית ולממשק שבין נהגי אגד לציבור הנוסעים. הפינות מופיעות בעיתונות החרדית והמידע מבוסס על נתוני אמת והרגלי שירות מעשיים, המוטמעים בתהליכי הפעילות של אגד.
אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק באגד שיזם את המהלך מציין כי, אגד מסיע מדי יום למעלה ממיליון נוסעים במאות קווים ומסלולים. אנשי אגד המפעילים את מערך התנועה הגדול ביותר במדינה, פועלים בהתמדה ובנחישות להעניק את המירב בכדי לתת את השירות הזמין והיעיל ביותר לאלפי הנוסעים, במרחבי פעילות רבים. “משתמשי התחבורה הציבורית אינם מודעים להליכים ולנהלים המוקפדים שעל-פיהם פועלת התחבורה הציבורית.
בחרנו ליידע את כלל הציבור בתהליכי השירות השונים המוטמעים במערך השירות באגד באמצעות “נתוני דרך” בעיתונים, כדי להעביר מידע מינימאלי על ההשקעה הרבה בהכשרת הנהגים נותני השירות, המחויבות המוחלטת לכללי הבטיחות, כללי המשמעת ודרכי האכיפה והיבטי תפעול נוספים”, הטעים אייל יחיאל.
אני חייבת לומר שהעיצובים של אגד בציבור החרדי
הרבה יותר יפים ומוצלחים
מהעיצובים שלהם בציבור הלא חרדי.
אם כבר שירות, אז עד הסוף!
צרפו מספר טלפון לתלונות, כדי שתיווכחו עם הציבור ג”כ חש בזה.
שימוש מצוין במדיה
קמפיין תדמיתי נקי ומבריק
חוצניק כתב:
איחולי הלבביים שהקומוניקט שוחרר לפני שהתפוצצה הפרשה המביכה הזאת: ???
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3875888,00.html
מקארתור כתב:
יחסי הציבור של אגד תעבורה לא קשורים ליחסי הציבור של אגד בשום צורה