מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פאשקעוויל חושף: אחד ממשרדי הפרסום הגדולים במגזר החרדי נמצא בימים אלו במו”מ מתקדם עם לקוח גדול מימדים במיוחד ושוקד על בניית מותג חדש. הפרטים המלאים שמורים במערכת ואסורים לפרסום בצורה גורפת – אל תנסו אפילו להתקשר כדי לקבל רמז. כל מה שנוכל לספר הוא כי מדובר במשרד פרסום בחמישיה הפותחת (על פי נתוני יפעת) ובלקוח ענק מימדים, שלהערכתנו, יקפיץ את המשרד למקום גבוה יותר.

במידה והכל יבוא על מקומו בשלום, נפרסם ברכות ואיחולים ונעדכן את הגולשים על זהותם של הנוגעים בדבר. הפרטים המלאים, מסתמן, בגיליון הבא של ‘מרכז העניינים’. צפו להפתעה.

עדכון: לתגובתו הנסערת של דינקיס

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. לידיעה הדרמטית הקודמת לקח 8 חודשים להתבשל (לניאדו, מסתבר שלבתי חולים ליולדות יש גם תקופת הריון לא קצרה…)
    מעניין כמה זמן ייקח לזו.

  2. אז הנה לך סקופ מוטי,
    כמעט מדי יום מתקיימות פגישה בין נציגי חברות פרסום לבין לקוחות פוטנציאלים שחלקם כבר מתופעלים במשרד זה או אחר וחלקם טרם הגיעו למגזר.
    בין משרדי הפרסום ניתו למצוא גם משרדים אשר מדורגים בחמישיה הראשונה ע”פ יפעת.
    עד כאן זה לא ממש סקופ!
    כאשר תביא שם זה אכן יהיה סקופ…

  3. @ דן כרמון:
    אבל הפעם הציבור התבשר בזמן חבלי הלידה
    והוא ממתין בלב הולם במסדרון
    ונקרא להתפלל…

  4. תקציבאי, ראשית, אתה יכול למחוק מניקך את המילה מתחיל. שנית, אני שמח לשמוע שגם אצלכם יש מגעים מתקדמים עם לקוחות אחרים.

    ועוד: כתבתי חשיפה דרמטית, כתבתי צו איסור פרסום חמור ואפילו “פאשקעוויל חושף”. בשום מקום לא ציינתי שמדובר ב’סקופ’. סתם ידיעה חדשותית שיש בה משום עניין לציבור – גולשי השטיבל הזה.

  5. אז מה יש לנו כאן…

    1. ענת קם

    2. הולילנד

    3. הפצצה המתקתקת של חוצניק.

  6. תקציבאי מתחיל כתב:

    אז הנה לך סקופ מוטי,

    תפסיק להתחיל.

  7. ממה שנלחש לאוזניי (לא מאומת)אזי מימד מקבל את תקציב הפרסום של gap

  8. מ.ל. המוכר יותר בכינוי “השמן עם הקיגעל” נצפה בחמישי האחרון בסימטה חשוכה בואכה זכרון משה, כשהוא נחלץ (בקושי) מS70 החבוטה שלו וממהר להיבלע בכניסה האחורית של בית המפלגה. בפנים כבר המתין ח. (לא זה מהולילינד, הגיס של המזכירה של המהנדס) בפנים מודאגות. חריקת דלת הברזל החלודה ציינה במקביל את כניסתו החסויה של הסמנכ”ל הישר מרח’ פרי חדש.
    “הבאת?” שאל קצרות. “בהחלט, מה חשבת??”. “ו.. הוא הוסיף את כל מה שדרשת?..” המשיך הסמנכ”ל לגשש בחשש. “הכל. יענק’ל בחור טוב, מבין עניין. אפשר לסמוך עליו”. ח. עדיין היה ספקן. הלחץ של השעה האחרונה נראה היטב על פניו. הוא הכיר את מ.ל. כבר שנים, עוד מהימים העליזים של רח’ פרס 2 והשטיקים שלו היו מוכרים, אך ההפתעה היתה שלמה כשהלה התכופף ושם את השקית על השולחן. אי אפשר היה לטעות בתכולה. 3 חמגשיות מהבילות מ”הדר גאולה”, ולידן בנפרד 250 גר’ קישקע בקופסא פלסטית אפופות אדים.

  9. הלם ותדהמה, שוד ושבר בגבולנו !!!
    מה רבה הייתה פליאתי כאשר בשעות הצהרים המוקדמות אני פותח כהרגלי את הבלוג, שהקמתי בעשרת אצבעותי [ובעזרת אצבעותיו של חוצניק] לפני שנה וחצי. והנה לפתע, שוד ושבר! אני רואה פוסט סתום שהעלה חוצניק לבלוג. לא די בזאת שהעלה את הפוסט בהיחבא, בניגוד לכללי המערכת, אלא גם ניסיונותי לבירור העניין אצל שותפי לדרך – עלו בתוהו!!

    מסתבר, כי יש דברים שגם אני, [כן, אני] לא יכול להיחשף אליהם. לא נותר לי אלא לכתוב תגובה זו בצער רב וביגון קודר ולהסיר את ידי מהסקופון הנלוז שמעורר דובים מרבצם ופרסומאים ממסכיהם. סורו נא כל אוחזי מקלדת הרכילות מעל יושבי אוהלי הבלוג הקדוש הזה, והמשיכו וחדדו עפרונותיכם בפורומים מתאימים לפוסטים מסוג זה.

    דינקיס

  10. בשושו בשושו הבלוג הזה נהפך להיות מוקד למידע עדכני בתחום הפרסום ולא רק דיונים על פרינטים משעממים [לצערי..] וכדו’

    לכו על זה.
    הרבה יותר מעניין ככה.

    מאחד שלא גולש פה הרבה, כי קריאייטיב מעניין רק אנשים חנונים.

  11. כמי שאמון על בקרת התוכן באתרים רבים וכמי שמידע מסווג רב עובר תחת שרוולי הפראק המהודר שלו אני יכול להעיד כי לא התקבל שום מידע במשרדנו המאמת ידיעה זו. לשאלת רבים אני מבקש להבהיר בשם כל הרבנים האמונים על מלאכת הצנזורה כי צו איסור פרסום זה ממקור לא ידוע ואנו מסירים כל אחריות לפרשיה זו המטלטלת את המערכת כולה.

    בברכת הנותן למשרדי פרסום תקציבים, אחד הרבנים.

  12. שושון כתב:

    בשושו בשושו הבלוג הזה נהפך להיות מוקד למידע עדכני בתחום הפרסום ולא רק דיונים על פרינטים משעממים [לצערי..] וכדו’
    לכו על זה.
    הרבה יותר מעניין ככה.

    ככלל “פאשקעוויל” נהיה מעניין וסוחף יותר, בין היתר בגלל הפלישה למחוזות נוספים מאשר ביקורות פרסום, אף אני הק’ מצטרף לקריאה הנרגשת “תמשיכו כך”.

  13. הקול החרדי, השעה 12.00 בלילה, צא”פ חמור – חשיפה דרמטית
    הפרשיה החמורה ביותר בתולדות הפרסום החרדי, אתנו מוטי רובינשטיין מהשטיבעל… שחושף את כל הפרטים.
    שלום וערב טוב.

    ההמשך ב-12.00 בלילה בקול החרדי

  14. אני לא’כול לגלות אבל הנה כמה שלא תגידו שלא אמרתי לכם

    – פרסום חן & הקומות הנוספות במתחם הולילנד

    – גלאורן & קו הציבור בהפקת רכש מבית HBO

    – פולטון בוטן ציאל & קאטרפילר & אתרא קדישא

    – תוצאות אובייקטיביות & מבשלת בירה עולמית

    ואולי בכלל הדירקטורים בפאשקוויל רוכשים את publicis groupe בהשתלטות עויינת.

    ממש קשה להאמין או שמא “ימים יגידו” נכנסו למגעים לוהטים עם “תפילה בפרטות כל שם בנפרד”

  15. ממש מזכיר לי את הבלוג של הדוסית
    ~ נוסטלגיה ~

  16. נראה שאפיקים יקבל את עירית ירושלים יש לי סימוכין לעניין

  17. @ חני:
    נו, הבלוג של דוסית.
    טוב כנראה זה היה עוד לפני שנולדת.

  18. חן חן על הבחירה.
    עכשיו אני מגלה שלחברה פה יש טעם טוב…
    🙂

  19. אני גילתי זאת מזמן, אך בגדנותו של ההמון הנבער לא מתירה לי את הפרבילגיה שבשיזוף לאור המחמאות. דרמטולוגים דגולים קבעו שהדבר מסרטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן