מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
קופרשטוק - האבא של מירון
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עם פרוס עלינו הימים הבוערים של טרום ל”ג בעומר, ארגוני הצדקה הפועלים במירון עושים הכל כדי שכולם יכירו ויוקירו את פועלם הנמרץ למען הקבר וסביבתו. בשבועות האחרונים התנוססו מודעות בכל חדרי המדרגות ובשלטי החוצות למען ‘האבא של מירון’ מזה 40 שנה. יש שהרימו גבה, אחרים ביטלו במחי יד, אך ללא כל ספק הייתה פה אמירה. וחשיפה.

קופרשטוק - האבא של מירון

קרדיט • משרד פרסום: גיל / בר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. אכן חשיפה הייתה כאן, השנה לדעתי הו הציח להגיע לחשיפה טובה יותר מכל הרשבי”ס האחרים,
    ובמקרה הזה חשיפה = $ והרבה

  2. חשיפה – אדירה (ויקרה מאוד, כמובן).

    ריגוש והנעה לתרומה – מסתובב איפשהו באיזור האפס.

  3. אכן נודע הדבר.
    גיל – חברת הדבקות.
    הם שעומדים מאחורי זה – בגלל זה, זה נראה איך שזה נראה.

  4. הסיפור הזה הוא זוועתי!

    מבלבלים לאנשים את המוח עם ח”י רוטל ברד, דרכא אחרינא, שמן למאור ונישואי ילדיו של קופרשטוק + דירה בירושלים.

    מגעיל!

  5. איש כתב:

    הסיפור הזה הוא זוועתי!
    מבלבלים לאנשים את המוח עם ח”י רוטל ברד, דרכא אחרינא, שמן למאור ונישואי ילדיו של קופרשטוק + דירה בירושלים.
    מגעיל!

    מי אמר שבשביל לחתן ילדים צריך לטוס לחו”ל ולכתת רגלים?
    למה לא להתפרנס בכבוד?

    ואם על הדרך גם עולי מירון נהנים, מה טוב ומה נעים.

  6. הקמפיין קצת ליברלי מדי למידותיו של הלקוח, אבל דווקא נראה שהאבא של מירון ישמין מנחת.

    חמוד !

  7. מישהו יכול לעשות לי טובה ולהגיד לי כמה עובדים ( מספר מדוייק) יש במימד?

    אני רוצה להפיק איתם אירוע

    ולצורך כך חשוב לי לדעת.

  8. למה האבא נכנס בתוך ספרת הארבע הקטנה יש יותר מקום בתוך האפס הגדול יותר, לא? …לא צריך לענות. אך החשש של היוצר מוגזם. אם כי הארבע מחביא יותר את אפקט פורמט הWMF שהונחת על פני האבא של כל האבות של מירון.

    דינקיס אהבתי: עם פרוס עלינו הימים הבוערים של טרום ל”ג בעומר, צריך להוסיף, שהלהבות הנ”ל בולעות את להבות הל”ג, יתכן גם שנשאר רק אדמה חרוכה, דחוף לדחות את חג הגבינות.

    וכל שנה אני משתגע מחדש איך לא מצליחים לדחוף את החץ וקשת….

  9. לדעתי מדובר בקמפיין מוזר ומשונה (אם כי מה שקובע זה כמובן התכלס… ומאד מעניין התוצאות) ממתי אדם חי עם כל הכבוד והסמפתייה שם תמונה שלו כלוגו? ושוב האבא של מירון וקופרשטוק זה האדרה עצמית מה שלא מקובל (ושוב כולם מכירים אותו כאחרון העממים) וגם מאד בלט שיום אחד פניות הציבור ולמחרת תרומות היה אפשר לשלב מראש. הקמפיין של שנים קודמות שבו הופץ חוברת עינינית בדרכי הגישה והוראות וכו’+תמונות מהשטח (בלי איקונים וטלפונים…) דיבר יותר אל לבי. ובקיצור אחד כמו קופרשטוק שבאמת עובד משרת את הציבור ומוכר לכולם לא צריך קמפיין פלסטי שכזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן