מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
yachin1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

יכין יוצאת בסדרת רטבים חדשה והחבר’ה מאפיקים מראים לנו שאפשר לצאת מקופסת השימורים. קצת קשה להתרשם מהאינסרט כאן. אני ממליץ לטרוח עד למגירת העיתונים כדי לראות את ה”עיתון” המיוחד וליהנות מכמה הברקות בתפזורת. הפרסומת עצמה, בדמות דאבל פנימי, לא מאכזבת. צ’יק צ’ק פוסט: יש לכתוב כמה מילים חמות, לפרסם ולחכות לתגובות. בתיאבון!
צ'יק צ'ק פוסט 1
קרדיט • משרד פרסום: אפיקים • תקציבאית: יהודית דוייטש • סופרוויזר: אריאל בירנבאום • מנהל קרייאטיב: עמיחי עשאהל • קופי: ציבי גריינמן • ארט: אסתי שושן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

34 תגובות

  1. ראיתי את האינסרט… לדעתי עבודה מדהימה..לא רואים יצירות כאלה במגזר..
    חבל שאין אפשרות להוריד את האינסרט

  2. ראיתי את האינסרט בסוף שבוע…הקהל יעד לחלוטין נשים…לדעתי גברים לא יבינו כלום ; )
    דעתי המלומדת, נעשתה כאן עבודת קופי נהדרת….הרבה מחשבה והשקעה..שאפו לקופי.. (ברור שזה אשה)
    אגב בציבור החילוני זה לא היה הולך..רק אצלינו קוראים את האותיות הקטנות…

  3. מה זה זה????????????????????????????????????

    נתנאל ורונית, 2 התגובות שמעלי.. אם אתם לא עובדים באפיקים, זה כנראה המקום היחיד שתעבדו בו.

    זה עלון פורים? נועד להצחיק? המחיר באילת 3$? מודעת מאושרים? מזל טוב? דרושה? קומיקס לילדים?

    רבותיי! עלון פורים ישיבתי שנכתב בידי חבורת בחורים דיסלקטים, שנון יותר, מחכים יותר, ומעביר את המסר לפיו ‘המשגיח’ אהבל, בצורה הרבה יותר טובה ממה שהעלון הזה יגרום לאשתי או לאמא שלי או ל-3 אחי ואחיותי הנשואים + אחותי המאורסת והמעגל הרחב ביותר של מכריי לרכוש את המוצר שהעלון הזה מוכר.

    בושה לאינטליגנציה האנושית!

  4. תת רמה, מביך, מה עוד אתם רוצים?
    עד לאן ידרדרו אותנו?! לא להאמין!

  5. היי איש…אני לא עובדת באפיקים ולא יעבוד באפיקים 🙂 (אולי עבדתי באפיקים 😉 )
    אני חושבת שזה מכוון לקהל יעד מסוים שמאוד יאהב את הרעיון
    לא תמיד צריכים להיות באנלים… ולהוציא מודעה קרה מרוחה קרייאטיב….
    מעניין שהמגיבים מעלי הם גברים….

  6. קופי בשקל!
    דיזיין בתשעים אג’!

    אבל תכל’ס, מתאים לאפיקים.
    ראינו כבר יציאות (באין כניסה) כאלה אצלהם.
    מביך!!

    מעניין היה לעשות סקר במגזר, מי המשרד הקריאטיבי ביותר,
    ומי המשרד שהכי הרבה היו רוצים לעבוד בו, מי המשרד המקצועי ביותר וכו’…
    אני מניח שהיינו מגלים שינויים משמעותיים מנתוני יפעת (שסופרים כסף, שאצל חלק
    הוא אפילו לא באמת כסף שקיים במשרד…)

  7. חברה, תרדו מהגגות!

    מתי תקלטו שהאנשים שסביבכם לא עסוקים כל היום בלחפש קופי טוב, קראייטיב, ושאר ירקות הגורמים לפירסומאי לטפוח לעצמו על השכם.

    לדוגמא,
    אני ראיתי את האינסרט ותהיתי אם התחלף פורים בלג בעומר, ואם משהו שם עבר על החומר טרם הוריד אותו לדפוס.
    אבל. כשהסתובבתי בקהל הנורמלי,
    קרי: אמא שמבשלת, סבתא שרוקחת מטעמים, נערה שמכינה ארוחת ערב, וסתם נשים שעסוקות בלקום בוקר להתחיל יום עייף/ רענן ובין כל המטלות הצפופות להכין ארוחות,
    האינסרט התקבל ממש בהתלהבות.
    מי אמר שעלון סמינרי לא יכול להכניס להם את הרטבים לארון?

  8. יש בזה מן התינוקות והדביקיות.
    אבל——– כל כך מתאים לרסק עגבניות… שגם אני סתמתי ת’פה.

    ובינינו, מחיאות כפיים לאפיקים שהצליחו לעשות סיפור מרסק עגבניות בטעם…!

  9. אמיצים שם.
    ועם כל מה שתגידו- הם עשו את זה!!!
    אין מי שלא קרא את זה.
    אין מי שלא יראה את זה השבוע על המדפים.
    אין מי שלא נהנה בסתר ליבו. גם אם קשה לו לפרגן…
    וכל הקנאים, שיתבוססו במיץ של עצמם…

  10. לכל אנשי המזימות ועוכרי הדעת שפה,
    צרות הדעת וגלי הקנאה המפעפעים בכם, גורמים לי לרצות ולהקיא עליכם קיטון של רותחין.
    עבודת הקופי המדהימה שנעשתה כאן, רק מדגישה ומבליטה את ההפך הגמור ממה שאתם.
    בין כשרון מבורך, לכיעור נפשי מחליא, שאתם חוטאים בו ללא הרף.
    צרות העין שלכם, ורגשי הכישרון הנחות, מתבשמים מכם כריח בושם זול, הנידף ללא סוף משחי הקינאה שלכם.
    איני מכיר אותך, גברת גריינמן,
    אך אם גרמת לאוכלי הנבלות שפה, לקפץ ולרקוד, במחול עלוב של טיפשות מעוררת חמלה,
    אז עשית עבודתך נאמנה!!!

  11. פשוט מדהים גם תמונות מגרות, גם פנייה נכונה לקהל היעד,
    ולכל אוסף הקשקשנים מעלי כנראה לא ממש קראתם את האינסרט, כי אם קראתם וזו תגובתכם אז דחוף לעוד קורס אצל תרצה….

  12. קשה לגברים לפרגן מהסיבה הפשוטה ביותר!
    זה מזכיר לגמרי את עלוני הפורים של הישיבות.(שהם אכן ברמה גבוהה יותר!)
    לנשים כנראה לא זכו וממה שאני קורא פה זה התקבל אצלם יפה!

    אני נורא מקווה שמי שעומד מאחורי העיתון הם נשים ולא גברים!

    ואני באמת חושב שלא היו צריכים לפרסם בצורה כזאת המוצרים האלה יכולים למכור את עצמם ולא צרור בדיחות רדודות.

  13. פורימי למדי…קצת מרוסק.
    אבל אם זה עושה ת’עבודה, מכפ’ת לנו?
    סדרת הרטבים משווקת לאמהות המגזר, שבשבילן זה עושה ת’עבודה, ומצויין.
    אז לא נקי, ולא שנון ואולי לא זוכה העשור, אבל צריך לזכור. את המבחן של הצרכנים זה עבר.
    זו פרסומית מידעית, לא יצירה 2010 לקופירייטרים שנונים ושוחרי מרגמות. ואם זה טוב, אז כבוד!

  14. @ אורן:
    מתנדב להביא את זה לתרצה ולשאול מה דעתה?

  15. נו נו…

    נחמד לראות את שמה של הקופי בקרדיטים…

    בהצלחה ציבי!

  16. לכל עובדי אפיקים,
    במקום לטקבק לעצמכם ולהסביר לכל העולם למה הטראש שלכם הוא בעצם קקטוס, , הגיע הזמן שתצדיקו את הכסא שאתם יושבים עליו והמזגן שמצנן את אוירכם ופשוט תתחילו לעשות פרסום. וגם אם תצעקו יותר חזק, האינסרט הנ”ל עדיין יהיה מביש.
    אל תקחו אותי אישית, מצבכם לא גרוע משאר המשרדים החרדים, אם זה מעודד מישהו..

  17. נחמד!

    בעצם נחמד שלא פיטרו את הצוות שעשה את העבודה הזאת
    ונחמד שהלקוח לא יצא למכרז כדי לחפש משרד אחר.

    נחמד, לא??

  18. חברים! הפעם הגזמתם!!!

    יש לאפיקים מידי פעם הבלחות שאתה לא מצליח להבין מהיכן הם נפלו להם, אבל הפעם באמת זוהי תמצתית של שטויות שמזמן לא נראתה במחוזותינו. לא מצליח להבין את איש המקצוע שנתן להוריד לדפוס דבר כזה ולא בחודש אדר.

    אבל אני רוצה דווקא לגעת בפן נוסף, שנדמה לי שאף אחד כאן לא נגע בו. מה דעתכם על העיתונים? איפה האחריות שלהם מתחילה ונגמרת? האם עורך עיתון שפוי היה צריך לאשר להכניס לעיתון שלו כזה אינסרט? האם אין אחריות מקצועית לעורך כדי לבחון מה מקבלים קוראיו עם חבילת העיתון בסוף שבוע? או שהשלמונים מעוורים עיני חכמים???

  19. מה שברור שערמת האינפנטילים שיורקים שנאה, כנראה גם לא נשואים וגם שומרים שמירה יתירה על קול באישה…
    מה לעשות שהאינסרט הזה מיועד רק לנשים, דברו עם קהל היעד ואז אולי תבינו.
    ולא אני ממש לא עובד באפיקים ואני מוכן לומר שרוב המודעות שלהם הם גרועים.

  20. בנדורות זה לנשים… הילד הפגוע ששמו חמודי זה גם לנשים… משהוא חמור מתרחש באפיקים? [אפשר להסביר…. אבל בלי גזענות…]
    אולי שיחות קירבה עם דמיון יעזרו?!
    ובכלל אפחד לא סיפר לי שהיה כיבוש במזרה”ת לאחרונה.

    הם בטח לא התכוונו אבל זה מה שיקרה: בריינדל תקרא ולא תשים לב בכלל חוץ ממודעת הארוסין, קלמן יגיע יקרא ויתעצבן, הוא גם יכליל את כל קהל היעד מתרצה ועד שרה שנירר עליה השלום, כאן יכנס משרד ההגנה המגזרי של בריינדל לפעולה ויניב תוצאות מרהיבות.

  21. אני קורא את גבבות טור דבוקת המלעיזים למניהם ו- נו באמת..
    טלו קורה מעיניכם ואינטרס נגוע/דעה משוחדת/צרות עין וסתם פלצנות מבין שיניכם,פיכם ומיקלדתכם.
    מה שבטוח שהאינסרט הנ”ל הרבה פחות צפוי מהתגובות הדלוחות שלכם ובטוח יותר וחדשני.
    דבר נוסף: מהכרותי(הלא ארוכה) עם הקופי הצעירה והמוכשרת(ולא, אני לא עובד אפיקים),
    עוד ידה נטויה ועוד תוציא פרות מבורכים נוספים תחת ידיה..

    ועל זה נאמר כל הרוצה לסמס, מסמסים לו תחילה..
    והמבין יבין.

  22. לנשים? עד כמה שידוע לי, כתוב שבינה יתרה ניתנה לנשים… זלזול באינטלגנציה הנשית והגברית בקיצור בושה לאפיקים ואת זה שמעתי מאנשים שלא מתעסקים בפרסום ואין להם אינטרס להכפיש.

  23. בלק קופי,
    גנבת לי את הפאנץ’. אשכרה סמינר, ולא מהמובילים שבהם.
    יופי של הפקה לעיתון שכונתי ברמת אלחנן.

  24. אורן כתב:

    פשוט מדהים גם תמונות מגרות, גם פנייה נכונה לקהל היעד,
    ולכל אוסף הקשקשנים מעלי כנראה לא ממש קראתם את האינסרט, כי אם קראתם וזו תגובתכם אז דחוף לעוד קורס אצל תרצה….

    חני כתב:

    @ אורן:
    מתנדב להביא את זה לתרצה ולשאול מה דעתה?

    אורן כתב:

    אהבתי… היא בקהל היעד?

    אתה טענת שהיא אמורה להבין

  25. כצופה מהצד כמה תובנות.
    1. את העיתון הזה כתבה קופירייטרית מ א ד מוכשרת, שמשומה אנשים לא מצליחים לרדת לסוף דעתה, כיוון שהיא פונה לנשים בכלל, והן רגילות לבדיחות האלו מהעלון של המחנה בסמינר, ואת הטראומה הזאת הן סוחבות למכולת כשהן באות לקנות רוטב שקשוקה או משו כזה
    2.אנשים לא מפרגנים לאפיקים, גזענים, טפו.
    3. לציבי הזאת יש המון מעריצים, אפשר לפתוח קבוצה בפייס?

    חוץ מזה הכל שטויות

  26. אני אישה,בוגרת סמינר,חרדית,קהל היעד של העלון הזה,ותסלחו לי,הוא משפיל.
    הוא כתוב בתת-רמה של שפת כתיבה,עוד לפני שמדברים בכלל על תוכן הכתוב.הסיפורים,הבדיחות ושאר הקישקושים שם נראו כמו עבודה של מישהו שאמר-“יאללה כל החרדיות האלו מה הן כבר יודעות,כל מה שהן עושות זה לבשל.כתוב כמה בדיחות ותוריד לדפוס.”
    העלון הוא עלבון לאינטילגנציה האנושית.מי שכתב את הזבל שמופיע שם לא ראוי לכתוב אפילו רשימת מכולת.הוא עשוי על בסיס של סטיגמות ודעות קדומות.
    ואתם כולכם חושבים שזה עוד ראוי ליחס?!ועוד יחס חיובי?!חשבתי שיהיה כתוב בפוסט הזה משהו בסגנון-‘משרד פרסום לא משקיע בפרסום לציבור החרדי כי ברור לו שכל הנשים שם מטומטמות’.
    ובאמת,חוץ מהתוכן העלוב,תסתכלו על רמת הכתיבה שמותאמת לסטנאדאפ של ילד שמופיע במתנ”ס.אם הייתם רואים משהו שכתוב בכזו עליבות והוא לא היה פרסומת,הייתם נותנים למישהו לקרוא את זה?
    ולכל הגברים שמגיבים ‘כנראה שככה מתאים לבנות סמינר ונשים חרדיות’-אז לא.זה לא מתאים.זה מעליב.ואתם צריכים להתבייש על הבמה המפרגנת שנתתם להם.
    ואתם יודעים מה,גם אם נשים חרדיות היו כאלה מפגרות,נראה לכם שזה מצדיק עבודה בכזו תת-רמה?!

  27. הם מתו, ואתה?
    הם, היו הרבה. כל אחד מהם עולם מלא וגדוש של תורה ויראת שמים. ענקי רוח, גאוני עולם, כל אחד בכוחו היה לקיים את המשכיות כל עם ישראל התורני. כמו יתושים ‘בזזז’.. בזזז’.. הם הלכו והופחתו, הלכו ונעלמו, עוד אחד ועוד אחד. כמה ספרו אתמול, כמה הם יהיו מחר?
    אתה, איש “כזה קטן” (מחווה באצבעו). איש פרסום מגושם ואגרסיבי, אתה לא משקר לזה, משקר להוא ולהיא, אתה רק “מעגל פינות” בשביל להתקדם. העיסוק המקצועי שלך הוא בתחום שהוא על גבול ברור מאוד בין האמת לשקר, אתה יודע את זה, ואתה ישן עם זה טוב בלילה.
    הפרסומות של המשרד שלך הם הכי גאוניות ויצירתיות. כל האחרים, פשוט לא יודעים לעשות פרסום!
    -אתה רציני?
    כן, הם לא יודעים, פשוט לא יודעים, אין להם את זה, רק המשרד שלנו, מה אני בכלל מתייחס אליך.. עוף עוף לי מהעיניים.
    כשמגיע פרסומת של משרד אחר שביצע עבודה יפה ומקצועית, לגמרי מקצועית, אתה תתעלק, לא תרפה, עד שתוודא סופית, שאף אחד לא מעלה בדעתו חלילה או אפי’ בתת הכרתו על הפרסומת שהיא מוצלחת. אפשר לחשוב “מה אתה היית עושה?” עם אותו בריף עצמו…
    כמה בני אנוש עם לב, כבר ניסו לפני להעביר כאן את המסר ונכשלו. מסיבה מאוד פשוטה. קשה לשנות מישהו עם לב כעור, חזה מתוח, גיו זקוף ואף גבוה כמוך.
    אבל כפי שאמרתי אתה קטן, כזה קטן.
    אתה, בגללם, לא מסתפר, לא מתגלח, לא רוקד בחתונות, אולי גם לא שומע מוזיקה עד ל”ג בעומר, אבל…
    כשיעלה לשטיבל עוד פוסט של פרסומת, ישר תקפוץ כמו יתוש (כזה קטן), תמצוץ את דמו ותטקבק את הארס שלך, תדרוס, תרמוס, תפגע.
    גם אם אין לא תהיה לך מושג מי המשרד שעומד מאחורי הפרסומת, זה לא ישנה לך.. כי התרגלת, כי זה הפך לחלק מהטבע שלך, כי זה מה שאתה, איש ככה קטן, גמד ושפל, איש שלא יודע לא לקטול את כל מה שבדרך (מי דיבר על פרגון?), איש שלא נכנע לעובדה שיש עוד אנשים בעולם שטיפל’ה חכמים כמוהו ויותר.
    הם, מתו כי “לא נהגו כבוד זה בזה”.
    אתה, שתוקף במכוון, שמשמיץ בזדון, שהורס בכוח.
    אולי תמות?!…

  28. העלון אכן משפיל.
    את יהדות איטליה, והמסורת הגסטרונומית המפוארת עליה טרחה מאות בשנים.
    עם כל הכבוד, ואין הרבה כרגע, לא ייתכן להשוות את המשחה התעשייתית שרקחו עבורינו טכנאי המזון במרתפי פרי מבורך – לרוטב הפומדרו המפואר שהולך ומסמיך בקדירתה של זקנתו של לואיג’י בכפר פונזילה תובב”א.

    העגבניות הבשלות הנקטפות ביד אוהבת לפנות בוקר מגינתה הקטנה, עלי הריחן הטריים המפיצים ניחוח מטמטם עת נקצצו על קרש החיתוך העשוי אלון עתיק. אשכולות שום תולים בפתח האחורי מתייבשים לאיטם לרוח הערב, וממתינים לאותם רגעי חסד, עת יקראו למלא רצון קונם.. ולתוך קדירת הברזל הכבדה נגרס פלפל גס וריחני המעקצץ קלות בחלל המטבח כמו רומז על החגיגה הקרבה… לואיג’י מתיישב לאיטו ושואל באיטלקית מתנגנת את הסבתא לשלומה בעוד היא ביד חשופה מפוררת גוש מסקרפונה על הערימה המהבילה שבצלחתו…

    בקיצור, הבנתם את הרעיון..?

  29. סתם קטלנים.
    תראו בעצמכם מה אומרות המברכות “שעשני כרצונו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן