גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חברת ‘טמבור’ החליטה לאחרונה לצאת למכרז ולהעביר את תקציב הפרסום במגזר החרדי ממקאן אריקסון – למשרד אשר יגיש את ההצעה האטרקטיבית ביותר.

מקאן: “לא נתמודד”
צביה שוהם, מנהלת מגזר חרדי ב’מקאן אריקסון’, הגיבה לשמועות: “למרות שהוצע לנו להתמודד במכרז, קיבלנו החלטה מערכתית שלא להתמודד. אנו מאחלים הצלחה רבה ללקוח ולמשרד שיזכה בתקציב”.

בולטון פוטנציאל: מטפלים בנירלט
בשל ניגוד אינטרסים בין הלקוחות, בולטון פוטנציאל לא מתמודד במכרז.

דמיון: “לא מתמודדים”
גורמים בענף ידעו לספר על כך ש’דמיון’ בחשו בעבר בקדירת הצבע. רותי אטיאס, מנכ”ל דמיון, אמרה כי “לפני הרבה זמן דיברו על זה שיוצאים למכרז. נכון לעכשיו, אנחנו לא מתמודדים”.

גל אורן: “נשמח להיבחר”
מאיר גל, מנכ”ל משותף ב”גל-אורן”, אישר את השתתפותו במכרז. “הגשנו מועמדות במכרז. נשמח להיבחר על ידי ‘טמבור’ ולעבוד בשיתוף פעולה”.

טמבור: “יהיה יותר ממתמודד אחד”
מיכל, מנהלת השיווק של ‘טמבור’, לא יכלה להוסיף פרטים נוספים מעבר למה שידענו. לשאלתנו האם יש להם העדפה למשרד מסוים, היא ענתה כי “כחברה ציבורית מכובדת ומובילה, לא נפעל בדרכים לא מקובלות. המכרז פתוח למשרדים הגדולים וטרם ידוע לנו על מספר המשרדים שהגישו מועמדות. לא אוכל להרחיב מעבר לכך”.

סוף דבר: הכל פתוח
עדויות שהגיעו ל’פאשקעוויל’ מדווחות על משרדים אחרים שהגישו מועמדות במכרז. לא נותר אלא להמתין כמה שבועות עד להכרזה הרשמית ולגלות איזה משרד יראה לנו מה שצבע יכול לעשות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. תיק צבעוני שכזה באמת מתאים לגל אורן.
    אני חושבת שהם יראו לציבור החרדי, הכי טוב
    מה שצבע יכול לעשות.

  2. יש עוד איזה 2 ורבע משרדים במגזר.
    מה איתם?
    למרות שאני חושב שגלורן באמת
    יכולים לעשות יופי של עבודה בצבע 🙂

  3. אהבתי במיוחד את התגובה של מקאן ודמיון תגידו (?) את האמת הלקוח לא מעונין בנו במידה ונקבל פיפס ממנו אנחנו נתאבד עליו. אז מה המתקתקות הזו. טפשות.

  4. “המכרז פתוח למשרדים הגדולים”

    ומה עם שאר המשרדים?

    מילא אם תיק הפרסום שלהם היה באמת גדול אני מבין,
    אבל הם כמעט ולא מפרסמים למגזר, אז מה הם מחפשים במשרדים הגדולים?

    לכו למשרד בינוני, תהיו התקציב המכובד ותקבלו יחס מליון דולר.. גם אם התקציב השנתי הוא 50,000 ש”ח..

  5. גל בהחלט יכולים למכור ללקוח שהם עושים עבודה טובה, בזה אין ספק.
    גם אם כן, אל תצפו לקריאייטיב מטורף כמו ששלמור (נדמה לי) עושים להם
    זה לא יהיה שחור לבן. יהיה שם אפור והרבה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן