WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
yearim
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מגזרים טוענים שאני גר בצפיפות ובדוחק ומציעים לי אלטרנטיבה. יודעי דבר טוענים כי מי שלא מבין מה זה רחבעס לא יעבור את וועדת הקבלה…

יש הרבה דגים בצנצנת 1

קרדיט • משרד פרסום: מגזרים | מנהל קריאייטיב: זוהר לוי | קופירייטרית: הדר תא שמע | ארט: וויליאם סחניני | תקציבאי: יוסי דץ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

21 תגובות

  1. הרעיון גדול,
    הבצוע הגרפי היה יכול להיות טוב יותר. הדגים בשני האקווריומים היו צריכים להיות באותו גודל.

  2. לא השתכנעתי

    מודעה רדודה

    בסוגריים: מטבח בתוך הסלון לא כ”כ משכנע, אין תוכניות יותר טובות?

  3. רק מי ששוחה במים האלו מבין ת’מודעה…

  4. פעם ראשונה שמודעת נדל”ן מושכת אותי,
    השילוב של האקווריום ודירת יוקרה פשוט מעולה בעיני.

  5. חוששני שמדובר שו”פ בחיפוש ושימוש במאגרי תמונות.

    לא שלא תבינו נכון ישנן פרסומות מדהימות שנוצרו ע”י כך
    לדוגמא:
    https://pashkevil.co.il/6978

    אבל ההשקעה מאחור לא גדולה.

  6. מודעה מקסימה,
    שמדירה שינה מאי אלו כאילו קולגות ונוח להם שלא יקשקשו.

  7. מודעה נחמדה מאד.

    לדעתי היו צריכים לכתוב כך: “ראחבע’ס” או “רחבע’ס”. וגם המיקום של הכותרת קצת בעייתי.

    חוץ מזה (ומהעיצוב של הדירה) מודעה טובה ומעולה…

  8. מודעה נחמדה לא יותר. לשימוש באימג’ הזה יש כבר זקן ארוך. כשעברתי דירה לפני שבע שנים קיבלתי ברכה מהחברה בעבודה עם ויזואל נורא דומה.

  9. הרעיון נחמד
    את הביצוע לא כ”כ אהבתי
    היה לי מדי מקושקש בעינים

  10. עם יד על הלב אני חייב להודות שהמודעה שתפסה את צומת ליבי השבוע היתה דווקא מודעת הג’וקים של סנו שהצליחה להצחיק אותי!

  11. השימוש בתומונות אלו וכאלו נעשה יותר ממס’ הדגים בים, מישהו שם חשב שזה שוס גדול?

  12. זוהר אחי בסוף כל המודעות שלך יהיו נקיות (גרמניות) כמו שלמדת ממני…

  13. צפוף שם, קשה לראות גם את הצפיפות וגם את הראחבעס…

    ——————–
    בקוביה של גוגל כאן ממש למעלה בצד שמאל, צדו עיני טקסט לא שגרתי, שעושה את העבודה וגורם לך לצאת מהכבדות ולהקליק הקלקה אמיתית עליה , גם דף הנחיתה מוצלח.
    אם כעת לא מצאתם אותה הנה:

    פראייר משלם על פרסום
    פרסם ל 1000000 איש ושלם על תגובות. חשבת שאתה מכיר הכול, תתפלא
    http://www.Outlet.co.il/100000000000

  14. מי רוצה לגור כלוא בתוך זכוכית ויכול רק לנוע (ברחבות…) מכאן לשם? לדעתי כל הצורה לא נכונה ולא משכנעת אם כי מחינה קריאיטיבית הוא מצוין.

  15. אם כבר צנצנת-
    גפילטע פיש היה עושה את זה טוב יותר.

  16. ויז’ואל נקי ומדויק.
    טקסט בינוני.
    בסך הכל- מודעה חביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן