מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי

39 תגובות

  1. ממשרד פרסום חדש שזו לו מודעה ראשונה – מצפים ליותר. הרבה יותר מעוד מנה.

  2. אף פעם לא אהבתי את המודעות המאולצות האלה. הצלחות חדשות ואף נראה שעברו הלבנה באמצעות פוטושופ, כשהן אמורות להיות משומשות ו… כן, גם קצת מלוכלכות!

  3. לא אהבתי בכלל.
    המרק דוחה.
    מקווה שנראה דברים טובים יותר בהמשך..

  4. לא עשה לי את זה.
    אמנם המרק נראה טוב יותר בד”כ מהשאריות שנשארות בדיוק בצלחת.
    אבל כשאני רוצה עוד מנה אני לא מבקשת עוד צלחת. אלא נותנים לי באותה הצלחת.

  5. מה עם קרדיטים? מעבר לזה, דובי- דוקא בגללש הם משרד חדש נותנת 100 ימי חסד…

  6. חוצניק כתב:

    אף פעם לא אהבתי את המודעות המאולצות האלה. הצלחות חדשות ואף נראה שעברו הלבנה באמצעות פוטושופ, כשהן אמורות להיות משומשות ו… כן, גם קצת מלוכלכות!

    במקרה אני עוסקת גם בצילום… מה שנכון, נכון!
    ולמה שמן ולא מרק?, טוב עזבו, מוכרים לנו גם פירה במקום גלידה.
    תתרגלו, זה הפרסום במגזר. תאכלו אותה!

  7. רוצה עוד מנה, יחד עם האָלַה הזו מתחת למילה מנה, נותן לי תחושה של בריון ששואל ילד מסכן אם הוא רוצה עוד מנה (אחת אפיים..)

    אאוצ’.

  8. מישהו שם לב שבכלל לא מוכרים מרק אלא שקדי מרק?
    לי זה לקח זמן.
    ובשביל שקדי מרק לא לוקחים עוד צלחת…

  9. מרגש לראות איך כולם נהנים לרדת על משרד חדש.
    גם אני לא התלהבתי מי יודע מה מהמודעה,
    ובכל אופן אני חושבת שבשביל מודעה ראשונה למשרד, זה בהחלט לא רע.
    המון הצלחה!

  10. על זה נאמר: “מי שיש לו מנה רוצה מנותיים. די להפעלת הווישרים”, פרגנו!

  11. וואו!

    עד שלא ציינו זאת כאן אחרי למעלה מ10 תגובות, לא הבחנתי כי מוכרים לי כאן שקדי מרק.

    מבחינת המסר, המודעה מפושלת בענק. אם אפילו אני כאדם שנושם פרסום לא הבחנתי בטעותי, אז וואלה יש לנו כאן בעיה.

    לגבי המודעה והביצוע הגרפי שלה, יסלחו רבותיי הדיינים הקוטלים, אך המודעה יפה מאד! היא אמנם מוכרת טעות, אך היא יפה ומהוקצעת.. שוב לצערי מלבד המסר.

    ונ.ב.
    מוטי מזל”ט ובהצלחה רבה!

    אדוור..

  12. קודם כל:
    המודעה מבחינת עיצוב – מדהימה, מבחינת אפקטביות – מצוינת
    מה שחסר לה זה רק הטיימינג.

    ואם זה רק ההתחלה, ההמשך ודאי יהיה יותר מהוקצע ומקצועי ( תוך כדי יישום הערותיהם של חוצניק ואסתי)

    הצלחות.

  13. מעבר לארט המאולץ, גם הסלוגן מאולץ מאד.

    אני מוכן למכור להם סלוגן משלי: “השקדים שעושים את המרק”…

    🙂

  14. מהתמונה חשבתי שמדובר בכלל לפרסומת למדיח כלים.

  15. נזכרתי בסלוגן ישן : לפעמים המרק זה רק תירוץ…

  16. דווקא יפה,
    לגבי המודעה והביצוע הגרפי שלה, יסלחו רבותיי הדיינים הקוטלים, אך המודעה יפה מאד! היא אמנם מוכרת טעות, אך היא יפה ומהוקצעת.. שוב לצערי מלבד המסר.
    הועתק מתגובה מס’ 13 (יש לו שם קשה לציטוט אני מקווה שתסתדרו עם המס’)

  17. מבחינת עיצוב, המודעה יפה. אפילו יפה מאד. היא מאד בלטה בעיתון.

    מבחינת המסר הייתי מעביר את הסלוגן “טבעי שתרצו עוד מנה” להיות כותרת, כך זה יותר מסביר.

  18. כשמוכרים שקדי מרק לא מראים צלחות מלוכלכות.

    בגלל השם שלהם “פינוקי מרק” הייתי כותב סלוגן

    מרק בשביל להתפנק…

  19. מבריק כמו כל כל המתחרים המשעממים, לזמן של פריצת דרך של המשרד והלקוח, חלש מאוד,
    אני קניתי, את החוויה הקולינרית אינני יכול להוכיח לאחר שבמרק שלי יכולים לשכון שקדים מכל החברות תחת חזון אחרית הימים הרשמי, מה שאומר שהכל אותו דבר,
    לא הצלחתי לדכא יצרים אידאולוגים בגרוש של דפיקת מונופולים חמדניים שעשו קופה על גבינו לאורך שנים ושקדים, לכן גם קניתי את הסנו ג’אוול מנה בטעם של עוד, היה כדאי שזה יהיה הכיוון

  20. כמדומני שאף אחד פה לא עבר על הבריף והקמפיין הוא על המותג “מנה” ולא על המוצר הספציפי…

  21. מודעה מצויינת! מזמן לא נתקלתי בקופי שמצליח להעביר במשפט קצר וקולע כ”כ הרבה מסרים, גם תרגום המותג לעברית שזה מאסט במחוזותינו… גם פנייה אישית גם טעם וכל זה מתחבר לאימג’ בטבעיות בניגוד לכמה מודעות שמסתובבות פה לאחרונה (6 סדרי משנה עם 6 בקבוקי…) והסלוגן פשוט גאוני. מוטי עזוב את כל הקנאים אתה בדרך הנכונה!

  22. חוצניק, אני מכיר כמה אנשים שאוכלים בצורה מתורבתת בלי ללכלך את כל הסביבה וכן אני אשלח לך כמה שמות של רשתות כלים זמינות שבהם תוכל לרכוש צלחות לבנות אבל ממש לבנות. כצלם מקצועי אני בחיים לא מצלם צלחות משומשות מסיבוה ברורה – אסטטיקה

  23. לבית התמחוי “מאיר פנים” דרוש/ה מתנדבת לשטיפת כלים
    קו”ח לקוטיינר

  24. מה היה רע באימייג’ של צלחת יוקרתית מלאה מרק מהביל?

  25. @ דני הצלם:
    נכון שלא תשתמש בצלחת מלוכלת, אבל תלכלך אותה כמו שצריך!
    מקצועי או לא?

  26. חברה’
    מוטי קורא את התגובות שלכם ו(צונזר)
    במחקרי ביפור אפטר של החברה, הוא יקבל שאפו ענק

    המודעה יפה מאוד ועושה את העבודה. על אף שתמיד אפשר לעשות טוב יותר ולחדד יותר את המסר.
    הבחור יודע לעשות פרסום.

    הי ואל תשכחו שזה מבית סנו וכנראה שזה אותם הנפשות הפועלות
    ולהוציא מהם כזאת מודעה זה שאפו גדול!

  27. בא נדבר עוד שנה
    אני יכול להבטיח שכשתגיעו לאושר עד לקנות שקדי מרק
    תחפשו את המותג “מנה”

  28. חזק וחד.
    רק אני הבנתי שהרעיון הוא שכולם רוצים עוד מנת מרק בגלל שקדי המרק המדהימים של מנה?
    לפעמים נראה שאנשים לא טורחים לבדוק שהתגובות שלהם לא מביישות את האינטילגנציה הבסיסית….

  29. קופיקאט כתב:

    חזק וחד.
    רק אני הבנתי שהרעיון הוא שכולם רוצים עוד מנת מרק בגלל שקדי המרק המדהימים של מנה?
    לפעמים נראה שאנשים לא טורחים לבדוק שהתגובות שלהם לא מביישות את האינטילגנציה הבסיסית….

    כן.
    רק אתה הבנת.
    אולי תהייה מוכן לעמוד ליד שלט חוצות כזה
    ולהסביר לכל מי שעובר למה התכוון המפרסם?

  30. @ אסתי:
    מעניין, המשרד הבין, הקהל הבין,
    ורק החכמים דכאן בשום אופן לא מצליחים להבין…

    והם עוד בטוחים שהם צמרת…

    (תתחילו להיות עניניים)

  31. @ ראלי:
    מי זה הקהל לצורך העניין?
    ומניין לך שהוא הבין?
    אם אני חלק מקהל היעד,
    ולא רואה את הניתוח בפשקוויל אלא רק עוברת על העיתון,
    אז פספסת אותי.
    חכה לקמפיין הבא.
    ולתקציב הבא.
    או שתעבור משרד כי הלקוח לא קיבל את מה שהוא רצה.
    סליחה אם דרכתי חזק מידי על מישהו.
    ולגבי “החכמים דכאן”, קודם כל תודה!
    אם באמת היינו צמרת היינו עושים יותר צל…

  32. @ הקמפיין הוא למנה, לא לשקדי המרק.
    @ עובר מצוין.
    @ הטיימינג גרוע.
    @ מוטי, אחלה דבר הוצאת, אתה על הגל..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן