מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
shtraus
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מסקרן אותי לעשות סקר מייצג ולבדוק אם אנשים יודעים לכבד את השבת וכמה משתייכים לקטגוריה תינוק שנשבה. מן הסתם המונים יציינו “עם קוקה קולה”, המעודכנים יותר יצטטו את הסלוגן האחרון של קרמיסימו. במחוזות אחרים – איפה שיש אנשים עם ארבע אמות נוספות – יגיבו אחרת לגמרי. הם כנראה ישאלו איזה הכשר יש לגלידה ואיפה החותמת המיתולוגית. הם בכלל לא שמים לב שהלוגו של שטראוס לא מעודכן, לכן הם לא שואלים מדוע. אבל מה זה משנה? אחלה מודעה. עושה חשק לגלידה פרווה. עכשיו.

איך אתם מכבדים את השבת? 1

קרדיט • בולטון פוטנציאל • מנהל קריאייטיב: קובי בן חיים • קופירייטר: דורון מלצר • סופרוויזר: קרן פולק • יח”צ: אורה מאיר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. פוטו רצח …. מה זה הצילומים האלה , התמונה העליונה נראית כמו תפיסת חשיש בנתב”ג !!! והתמונה התחתונה – עולם תחתון .

    חבל הייתי צמחוני …. עבר לי

  2. חייבת לציין שלמרות שאפשר קצת להתבלבל בין הפרסומת הזאת של”קרמיסימו” לפרסומת “קרמריה” של נסטלה, התמונות פה, בעיני, הרבה יותר יפות ומגרות. שם, עשו קלוז אפ כזה משמעותי שהגלידה נראת לא טריה ופירורית. אולי זה רק בעיני.
    ויש משהו בענין הזה של שבת. לא מכירה הרבה אנשים שאוכלים גלידה כזאת באמצע השבוע. לא מבחינת תקציב אלא מבחינת האופי. באמצע השבוע אוכלים ארטיק וכאלה.

  3. מסוג הפרינטים שהויז’ואל עושה היטב את העבודה

    מעביר מסר קליל וקריר

  4. אין ספק מודעה מגרה מוכרת ומותאמת למגזר (לכבוד שבת… ביום חול זה כבר שיקול שלך…)

  5. המודעה הזו ‘חיוורת’ לעומת המודעה של ערב שבועות
    זו היתה אחת המודעות המעולות!!! שראיתי בשנה האחרונה
    אם יש לכם את המודעה תעלו אותה בבקשה,
    המודעה היתה נושא השיחה בגינת המשחקים, בסופר, וכן, גם בחדר כושר
    אף אחת לא פיספסה את הגלידה הזאת

  6. עדכון חשוב:
    – המודעה הנ”ל התפרסמה אך ורק בעיתון יתד נאמן , ומכאן נגזר אי השמת הלוגו המקורי של הרב לנדא שליט”א!!!
    – ועדכנו אותנו בנוסף, שהלוגו ה’לכאורה ישן’ של שטראוס, הוא הוא הלוגו המקורי של “גלידות שטראוס” וכל מה שהוחלף זה אך ורק הלוגו של “מחלבות שטראוס”.

    אהה ו,,, זה אחלה פרינט.
    נשתמע
    דינק

  7. בכלל נראה שמשו השתנה לטובה בבולטון,
    המודעה של מטרנה היא מעולה עם ילד מתוק במיוחד.

  8. מגרה..

    אבל לידעתכם.

    בקיץ, מכבדים את השבת עם גלידה ח ל ב י ת

  9. @ שזופה:
    לא חשיש ולא נעליים, למעלה אני רואה גחלים או מחבת וגחלים או גחלים, למטה קצף סבון, גחלים וסבון, מפתיע, סבון גחלים, נשמע מעניין, זה סנו?

    אמרתם פרווה? קרם מיס מווווו = קרם מתגעגע לפרה, רגע, מה זה השם המתוסבך הזה?

  10. אני מאוד מופתע מהתמונות האולו!
    פעם אמרתי שהמודעות של בולטון נראו כמו הסקיצות מהירות של פרסום גל
    (רק שהם היו משתלטים על העיתון ומשחקים אותה בשלשות עוקבות חחחח..)
    אבל זה נראה טווווב. גם למעלה, גם למטה וגם בחיבור.
    שינויים בצוות?

  11. אגב, במודעה שיש לי אני כן רואה את הסמל של הרב לנדא

    מודעה פצצה – נחמדה – ומרשימה

  12. אתה מסתכל על הטוקבקים ויש רק 18 למה?
    כי זו מודעה טובה
    אז מהיום תדעו ככל שיש פחות טוקבקים סימן שמדובר במודעה מוצלחת….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן