דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
lanor
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ושוב אנחנו נפגשים קצת באיחור, אחרי שבוע עמוס באירועים מעניינים. המהדורה השישית של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, אינטראקטיבית במיוחד.

הטוקבקיסט של השבוע:

השבוע עבדתם קשה, כנראה מימשתם את האסטרטגיה של פרימור.

הקמפיין שעשה לנו את השבוע:

אהבנו את דפי הקהילה. וורי וורי גוד.

עניין אותנו ברשת:

  • YNET חוגג עשור מאז עלייתו לאויר והאנימציה המהממת חוגגת. פספסתם את הבאנרים הנחמדים? קבלו את YNET כפי שאולי יראה בסוף העשור הנוכחי: קליק. על הדרך תקפצו לראות איך הוא היה נראה בימיו הראשונים, ותבינו איך השתנה העולם בשנים האחרונות: קליקי. עוד משחק חמדמד שהופיע בכל פינה ב-YNET: קליקיט.

מקבץ עדכונים מהשטיבל:

  • ‘טריו’ השיק השבוע את המרכך החדש של חברת ‘לנור’ (מבית פרוקטר אנד גמבל) במסיבת עיתונאים מיוחדת. לא עוד אירוע במסעדה מוכרת, לא עוד שרתון סיטי טאואר אלא אירוע ניחוחי בחיק המשתלה בכפר אז”ר. לצורך הפקת האירוע, הפכה המשתלה למתחם אירועים מלבב וריחני, תחת ניצוחה של המעצבת אלישבע גליקסברג. תצוגה מעוצבת טובלת בפרחים וניחוחות של בקבוקי מרכך ‘לנור’ החדש קיבלה את נציגות המדיה. אחלה רעיון.

ליל שישי בשטיבל #6 1

  • אם טרם נחשפתם לידיעה על פאנל העיתונאים הצעירים שכינס ‘פרוג’, אתם יכולים ללחוץ כאן ולעבור לאייטם ב’כיכר השבת’.

ליל שישי בשטיבל #6 2
מימין: נחשוני, רובינשטיין, ברייטקופף, ארליך, קוק, כהן

  • מנכ”ל ‘פרוג’ חיים דיקמן נפגש השבוע עם הח”כ לשעבר ישראל אייכלר באולפני רדיו קול חי, כדי לסגור קצוות לקראת תערוכת ‘ערך מוסף’ שתתקיים אי”ה בתאריך כ”ד תמוז הקרוב. דינקיס ליווה אותו ושכח לצלם. נו שויין. קליק לבריף.
  • עיתון ‘המבשר’ חילק לראשונה אינסרט מהמם עם דוגמית של קפה טסטר צ’ויס. כאן המקום להודות לחבר’ה ממחלקת היח”צ של ‘אפיקים’ על שהכניסו אותנו לליסט.
  • עוד על ‘המבשר’: העיתון מתכנן לצאת במבצע מנויים גדול בו כל אחד יוכל לקבל חודש חינם כדי להכיר אותו מקרוב. יפה, כנראה המבצע של ‘בקהילה’ עורר הדים נרחבים.
  • איש קטן מאוד נצפה בתפילה חרישית על קבר דן בן יעקב. פעם הבאה אל תשכח לקחת את הקוויטלאך שלנו!
  • ככה עושים פרסומות באמריקה:

ועוד אחת, הסלבס החרדים:

מזלטובים ל:

  • רחל בולטון [פוטנציאל] לנישואי הבן
  • למשב”קו של עוזר דרוק רולי דיקמן על נישואיו עם בחירת ליבו [אחלה מזכרת קימבנת מהומינר]

א’גוטן שאבעס!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. הפרסומת עם הסלבס,,,,

    גועל. להיכן התדרדרו אלו שהערצנו (אייקון מסמיק) פעם.
    מילא ליפא, אבל מ.ב.ד. פריד, יוסי גרין,
    מה, חסר הם כסף?

    עכשיו סתם שאלה אמיתית.
    היכן מפרזסמים את הפרסומות האלו?
    ביוטיוב?
    יש להם טלויזיה?

    למי שווה להשקיע כל כך הרבה בשביל פרסום?
    (תחשבו רק על התשלום לאמנים…)

  2. אין על קליפה שמעלצר, עובר מסך להפליא, היחידי כנראה, הייתי מעדיף לראות אותו בלי שאר היבשים מסביב, אלא בסביבה הטבעית שלו, נגיד סנדלר וסטילר….
    והז’אנר שהוא יצר הייתי קורא קומיק-פופ.

  3. מי שלא היה בחתונה אמש של רולי דיקמן לא ראה שמחה מימיו.

    חתונת השנה !

  4. מזועזע נכבד,
    ראשית הסרטון הוקרן במופע גדול שהיה בשבוע שעבר כשהחנות המפרסמת הייתה אחת מנותני החסויות.
    ב. נושא הווידאו ברשת יותר חזק אצל הניויורקים..
    ג. לא מדובר בהומור ישראלי..

  5. כמה זמן לוקח לבשל צ’ונט כ”כ פשוט???

  6. “מזועזע אורח”, לפי הצורה בה בחרת לקרוא לעצמך, דפקא נשמע שיש לך זיקה לאמריקאים.

    בכל אופן, גילוי נאות, מהכרות אישית עם חומר הגלם הברוקלינאי, זה מצחיק אותם, זה מגניב אותם, זה מ-דהים בשבילם.

    געגועיי לפומגרנט! אחד ה-סופרים השווים.

  7. לסיכמו של שבוע:

    קליגר והמבשר שיחקו איתה השבוע עם הכי הרבה אייטמים שהפריחו לאויר.

    סחטיין

  8. הפרסומת הזאת לסופר עושה חשק להיות אמריקאי לכמה דקות
    איפה בארץ יש כזה סדר מופתי וכזה מבחר איכותי במקום אחד ?

  9. גם מתלהם וגם ציני כתב:

    הפרסומת הזאת לסופר עושה חשק להיות אמריקאי לכמה דקות
    איפה בארץ יש כזה סדר מופתי וכזה מבחר איכותי במקום אחד ?

    אפילו לכמה שעות ואולי לכמה שנים P:

  10. מישהו ראה את הפרסומת של “לנור”, המרכך המרוכז ?
    אשמח לקבל הסבר מה זה אמור להביע ומה בדיוק רוצים ממני.

    אם כוונתם שיותר קל לסחוב את זה כי זה מרוכז ורק רבע מהכמות,
    אז מדוע לא כותבים את זה?

    אם כוונתם שזה יותר זול כי מרוכז, אז מדוע לא כותבים את זה ?

    סתם לפרסם שזה יותר מרוכז זה בגדי המלך החדשים,
    הרי כנראה כמו כל דבר, בתחילת דרכו, המרכך, התחיל בצורה רגילה [מה שקוראים היום מרוכזת], ואז הגיעו אנשי השיווק והחליטו להגדיל את המכירות והתשלום ופשוט הוסיפו המון מים, וכעת שוב מחזירים את הקערה על פיה…

    בלאגן.

  11. @ חסר_קצת_מלח:
    אנשי השיווק החליטו להגדיל את המכירות עוד ביום בו הומצא מרכך הכביסה הראון, מוצר שהוא לכל הדעות מיותר לגמרי

  12. @ חני:
    הרשי לי לחלוק עליך. המוצר לא מיותר.
    רק צריך להחליף את השם ממרכך כביסה למבשם כביסה,
    כי זו בעצם המטרה לשמה משתמשים בו.
    את מטרת הריכוך הוא אכן לא עוזר להשיג.
    ומה יגידו בסנו/יוניליוור/לנור וכו’?
    המים הקשים של הארץ…
    אגב למשתמשים במייבש בשוטף,
    ניתן להשיג את אפקט הבישום גם בעזרת דפים למייבש,
    כך שהמרכך נועד למיושנים (כמוני) שתולים על החבל.

  13. @ אסתי:
    פסדר, אז מבשם כביסה. מי צריך את כל החומרים המיותרים האלו על הבגדים שנוגעים לנו בעור 24/7? בשביל מה יש בושם?
    מיותר מיותר

  14. חני, יש כאלה שאוהבים את הבגדים שלהם מבושמים, מה לעשות? בושם זה משהו אחר לגמרי.
    אלא א”כ את מתיזה אותו על הבגדים 🙂

  15. אורחת, עד שהמשקיעים לא לימדו אותם לאהוב את זה,
    הם לא ידעו מזה ולא אהבו את זה
    ברגע בו מישהו החליט להרוויח מהעניין, פתאום כולם אוהבים
    זה אפילו לא צורך קיומי, או המצאה שמקלה על החיים
    בסך הכל מותרות מעוררות אלרגנים

  16. חני, אני חולקת עלייך אם יורשה לי…
    בעיני מרכך כביסה הוא המצאה שכן מקלה על החיים. כן, בהחלט מקל עלי ומנעים לי מאד הניחוח שהחולצה מדיפה לאחר הכביסה.
    אגב, זה נשמע שאת כועסת עליהם משום מה. מה תעשי אם עוד תקופה הם יהיו לקוחות יח”צ שלך? כדאי תמיד להשאיר את הדלת פתוחה…

  17. חני, לא ראית את הפרסומת עם החתול ועלה זית בפיו?
    עושים שלום עם האלרגיה!

  18. @ אורחת:
    חח אני לא כועסת על אף אחד, זה בסדר =)
    גם לי מותר להיות בעלת דעות ירוקות כלשהן, הלא כן?
    שימי לב, אמרת שזה מנעים לך את החיים, אבל זה לא מקל- את לא עושה פחות פעולות מאמצות בגלל הריח שנלווה לבגדים.

    @ אסתי:
    עוד אחת שמאמינה למה שכתוב בפרסומות =)

  19. חני כתב:

    גם לי מותר להיות בעלת דעות ירוקות כלשהן, הלא כן?

    שמעתי על מוצרים ירקרקים… ( ;
    יש גם דעות ירקרקות?

  20. חני כתב:

    @
    @ אסתי:
    עוד אחת שמאמינה למה שכתוב בפרסומות =)

    מי שמאמין לא מפחד…

  21. @ חני:
    זה שווה גם אם זה רק מנעים, אבל עזבי, הויכוח לא ייגמר אף פעם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן