WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
dape_hakehila
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אנחנו מתלהבים מהר מאוד מקמפיינים חרדיים פורצי גבולות, שונים, נועזים וכו’ וכו’. קמפיין ‘דפי הקהילה’ מבית ‘מגזרים’ זוכה – לראשונה בפאשקעוויל – לסיקור בפעם השלישית (תזכורת: השדכניםהולילנד). כנראה שמגיע להם.

והתמונה מניין? אחת הקולגות בענף (רמז: דרושה תקציבאית אמביציונרית) התפעלה, ביקשה לפרגן, ושלחה תמונה עם הכיתוב הבא: “תמיד כיף לפרגן, ראיתי ונדלקתי :)”.

דפי הקהילה ממשיכים להפתיע! 1

קרדיט • פרסום: מגזרים | מנהל קריאייטיב: זוהר לוי | קופירייטרית: הדר תא שמע
ארט: וויליאם סחניני | תקציבאי: יוסי דץ

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

25 תגובות

  1. וואו!

    עברו אמנם מספר שנים מאז ישבתי במשבצת הקופי ב ‘מגזרים’, אך אני נפעם בכל פעם מחדש לראות כמה צדקנו בזמנו הארט שלי (ולדי סרז’בסקי – כיום ארט דירקטור בכיר בראובני פרידן) ואני לגבי הקונספט שניתן לבצע עם כולה ספר טלפונים.

    כבר אז, ביצענו כקמפיין החדרה למגזר החרדי, משהו מיוחד ושונה כשהשתמשנו בלוגו של חברת ‘דפי זהב’ בכל מיני וריאציות משעשעות שגרמו לתהודה ברחוב ולעליית ההתעניינות של העסקים בספר הטלפונים הייעודי לציבור החרדי.

    אני שמח לראות שמחלקת הקריאטיב של היום, לא מזלזלים ומבצעים שוב קמפיין מקסים ומותאם מגזר ברמה גבוהה.

    שאפו ענק לקריאטיב של ‘מגזרים’!

    קובי רוטנברג
    מנטה
     

  2. קריאייטיב זך במיטבו!

    תעלו גם את המודעה של המורי נהיגה.

    סדרה מצוינת…
    שאפו

  3. מדהים איך קמפיין אחד
    יכול להעיף משרד לגבהים חדשים

    זוהר, אתה מלך

  4. חייבים להודות שהקמפיין מציב את מגזרים בראש הרשימה הקריאטיבית של משרדי המגזר!

  5. מדהים.
    יש כבוד למגזרים.

    נ.ב. ואיפה כל ה55 חברה’ מהפוסט השכן?

    חוצניק & דינקיס
    אולי לא שווה לנפח כמות ע”ח איכות.

  6. סדרה מוצלחת ביותר. הצליחו לקחת מוצר משעמם עד מוות ולשווק אותו בצורה כל כך תוססת. מדהים.

  7. פרגון? קולגות?

    חבר’ה, שכחתם שהברנז’ה זה כאן?
    אדם לאדם זאב, או לפחות סתם כלב….

    לפרגן למשרד מתחרה לא הורג אתכם?

    ומגזרים, שיחקתם אותה! (טוב אני לא מתחרה, מותר לי…)

  8. זוהר, כל הקמפיין הזה שיחוק!
    סוף סוף נתנו למנהל הקריאייטיב… לנהל את הקריאייטיב – והנה התוצאות

  9. @ קובי רוטנברג:
    @ אסף המר:
    @ דובי מלאך:
    באמת יפה לראות פירגון
    גם כאלה שמפרגנים לעצמם על קמפיין ש”גרם לתהודה” לפני שנים (-איזה “תהודה” בדיוק?)
    גם אני מצטרף…
    אבל באמת עם כל הרצון הטוב, מי שלא מבין שכל הקרדיט מגיע לשלמור על הקונספט המדהים שיצרו, מוכיח שאינו מבין דבר בתחום. להמשיך את זה זה כבר משחק ילדים…
    אבל למה להרוס את החגיגיה?
    שאפו עצום למגזרים!!

  10. נו מה, אני יישאר בצד?

    מגניב! שאפו! ענק! טעים! מוצלח! טווווב!

  11. המבקר

    גם לא להרוס קריאייטיב של משרד כללי תוך כדי האדפטציה זה שיחוק לא רע בכלל..

  12. מצטרף לדעת המשבחים
    לדעתי הקמפיין הזה קוטף את הקמפיין היפה ביותר בעשור האחרון!

  13. המבקר (במלעיל) כתב:

    @ קובי רוטנברג:
    @ אסף המר:
    @ דובי מלאך:
    באמת יפה לראות פירגון
    גם כאלה שמפרגנים לעצמם על קמפיין ש”גרם לתהודה” לפני שנים (-איזה “תהודה” בדיוק?)
    גם אני מצטרף…
    אבל באמת עם כל הרצון הטוב, מי שלא מבין שכל הקרדיט מגיע לשלמור על הקונספט המדהים שיצרו, מוכיח שאינו מבין דבר בתחום. להמשיך את זה זה כבר משחק ילדים…
    אבל למה להרוס את החגיגיה?
    שאפו עצום למגזרים!!

    באמת סליחה שאני והמבקר הורסים את החגיגה אבל בסך הכל מדובר פה בהעתק הדבק משלמור אם רעיונות מותאמים למגזר.

    מוטי מה הביג דיל

  14. המבקר ואיש יקר,

    מה עובר עליכם, עא?! כל כך כואב לכם שאנשים מפרגנים לקולגות שלהם?!
    למה האנטי המגעיל הזה חייב לעלות בכל פעם ע”י איזה כותב אנונימי שמתחבא מאחורי ניק עלום?

    גועל נפש!

    ולעניין עצמו, המודעות לא כולן היו מוצלחות אבל לאחרונה חל שידרוג מאד יפה ועל כך אכן מגיע כל הכבוד!

    ודרך אגב, זה ממש לא אדפטציה אלא חידוש של קונספט בכיוון אחראי ומותאם. אז סליחה מכל המלעיזים, הגיע הזמן לפרגן.

    אדוור..

  15. פוקוס נוסף לתגובה של המבקר:
    אכן שלמור עומדים מאחורי הקמפיין הגאוני הזה, ומי שלא ראה את שלט החוצות המורם ע”י ג’ק ל”פנצ’ריות”, או את השלט ש”מיגנט” אליו גרוטאות מתכת, לא ראה קמפיין מימיו…
    מגזרים נותנים פרשנות מגזרית נחמדה, אבל הקרדיט מגיע ליוצרים….

  16. אוי זה פשוט מקסים לראות את כל העכברים יוצאים מחוריהם ונזכרים פתאום ביוצרים שמוצרים,
    איש יקר קופיקאט תמשיכו לכתוב קורות חיים בסוף מישו יקח אתכם.

  17. אדוורטייזינג – ניק ידוע ממש לא עלום.

    אני האחרון שלא מפרגן . אבל צריך לדעת מתי לפרגן. אני שוב אומר אני ממש לא מבין מה המיוחד ביצירה האחרונה לבית מגזרים כל הרעיון הוא מהמשרד החילוני והם הביאו אותה בעוד הברקות חרדייות אנחנו מצפים למשהוא יותר יצירתי.

    אריאל היקר

    כבר שלוש שנים שאני לא יודע איך כותבים קורות חיים. לידיעתך

  18. “איש יקר” עכשיו ברור מאיפוא התסכול,
    אבל לא נורא עם הזמן זה עובר, אני ישמח להפנות אותך ללומדה שמפרסמים כאן מעלינו ויאללה ללימודים והעיקר שיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן