מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
galit
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה ראיתי הרבה קמפיינים מבית היוצר של ‘כיוון’, חלקם מקומיים (אשדוד) ועוד כמה בפריסה ארצית. מתוך שלל המודעות, בחרתי דווקא באחת מקומית שצדה את תשומת ליבי. איך אוכל לברך אותם? תמשיכו ללכת בדרכים ישרות.

איך הולך? 1

קרדיט • פרסום כיוון • קריאייטיב: שמואל יהודה אויש • ארט: פערי אויש • גרפיקאית: גולדי לב • תקציבאית: נחמי שטרן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

27 תגובות

  1. אוייש,
    גלית מותג לגברים? מדליק!
    די לעקם את השכל הישר!

    לא אהבתי. לא אהבתי. לא אהבתי.

  2. @ האנונימית הידועה:

    השכל שלך ישר?
    כבר שנים ש”גלית” חנות לנעלי נשים מייבאת נעלי מותג גם לגברים,
    (תסתכלי למטה במודעה מי הם)
    עד היום המכירה לגברים היתה חלטורית בהיות החנות ב”ה תמיד עמוסת נשים,
    האשה לקחה הביתה לבעלה, הגברים נכנסו פנימה אל מחסני הנעלים.

    עתה פתחו בגלית בצעד חכם ופתחו חנות יעודית לגברים,
    יהיה טיפשי מצידם להחליף שם אחרי שכולם מכירים אותם,
    ויהיה טיפשי יותר להתייחס לדבריך על הגיחוך “גלית מותג לגברים”
    בשעה שבפרסומת מופיע: “מותגים לגברים”
    וע”ז נאמר יחי ההבדל הקטן, ומה שנכון נכון.

    ולדעתי הפרסומת מצוינת!

  3. קונטציה קשה ושלילית, קהל היעד חולה ל”ע? מבקר חילוני בכל משרד עכשיו ומיד,

  4. האם זה אמור להיראות לכולם שילוב של עניבה וגערטל
    או שזה רק פרי מוחי הקודח?

  5. אני כבר לא זוכר באיזה עיתון ראיתי את זה, אבל איפה שזה היה,
    זו היתה מודעה קטנה ואעפ”כ היא משכה את תשומת ליבי.
    ציון 8.5 מ- 1-10

  6. רע מאוד.
    לא ברור.

    ממליץ לכיוון לחזור לשוק המוסדי.

  7. מה הקשר של האיידס לכאן?
    ואם זה לא הסימן הכי מוכר בעולם של איידס אז למה התכוון שמואל יהודה אויש?
    איזה תובנה הייתה צריכה ליפול לי כדי שאגיד:
    אחלה!!!

    בבקשה תעזרו לי להבין, באמת שניסיתי!

  8. מה מיוחד במודעה? אז רואים שרוך בתור נעל.
    אני חושב שהיה יכול להיות הרבה יותר טוב בכיוון הזה ולמצוא שרוך הרבה יותר יפה!

  9. מזכירה מפרסמת כתב:

    רק לי זה מזכיר מדליה?

    כן.

  10. המבשר (במלעיל) כתב:

    מזכירה מפרסמת כתב:
    רק לי זה מזכיר מדליה?
    כן.

    אה? מדליות?
    ומה עם שלי?
    לא נכון.

  11. ועוד איך מדליה!
    מיד בשניה הראשונה, הבנתי את הרעיון ונהנתי מהמודעה, שרוך בצורת מדליה, עם כיתוב של מצויינות!
    איך אתם בכלל מגיעים לאיידס?, והאם כל המדליות נגועים באיידס?
    כיוון, קבלו 2 מדליות!
    על המודעה, וגם על הבורות שהפגנתם לדעת חלק מהמבקרים כאן,
    פרסומאי חרדי לא אמור להיות מודע לנ”ל, וכן לדעתי כל קהל היעד של נעלי גלית בגאולה לא מודעים לנ”ל,
    אז באמת כל הכבוד לפאשקוויל שהרבה פרסומאים מהציבור החילוני מבקרים כאן, אבל לפני שהם “מבקרים”, שיחשבו כחרדים,

    אגב אם כבר, הלוגו של הנ”ל תמיד בצבע אדום כך אני ראיתי לאחר חיפוש,

  12. רק אני חשבתי ברגע הראשון על “הועד למלחמה באיידס”???
    זה הלוגו שלהם. לא??

  13. @ אורח לרגע:

    מספר תשובות וסלח לי מראש שאני לא עונה על ראשון ראשון( אולי כי אני סתם שוטה)

    א. פרסומאי חרדי חייב להכיר את סימונים מוסכמים עולמיים, פרסומאי חרדי חייב להיות מעורה במגמות פרסום ארציות ועולמיות, פרסומאי חרדי צריך להכיר פרסומות מהעולם, פרסומאי חרדי הוא פרסומאי.

    ב. לעצם הכותרת “עם גלית הולכים מצוין” – המשפט אינו מהוקצע יתר על המידה ניתן היה בליטוש מה להבריק אותו קצת יותר.

    ג. אני מניח משיטוט בפשקוויל, כי רוב המגיבים הינם מה”ביצה” הפרסומאית החרדית ולא כפי שציינת מהמגזר הכללי, לכן אם כל אלו עדיין לא ראו כאן מדליה כנראה שהויזואל ירד לדפוס בטרם עת.

    “איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר “יש’ך שקל לבאר שבע?””

    שבת שלום

  14. לא רואה פה מדליה, ולא איידס.

    רואה פה משחק של שרוך בצורת עניבה, ענין המדגיש את ה’אופנתיות’.

    הכל פשוט וחלק. מה הבעיה?

  15. איידס.
    כאילו, ברור…
    אם מי שהכין את הפרסומת לא לקח בחשבון שהויז’ואל שלו זה האייקון של יום האיידס העולמי, אז אנחנו באמת בבעיה.

  16. אכן גם אני לא הבנתי מה הקשר של יום האיידס לקמפפיין ולכן נכנסתי לקרוא את התגובות .
    עם גלית הולכים מצוין לנעלי גברים לא מתחבר לי בכלל .
    עמכם הסליחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן