מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
354 bus.ai
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מזל טוב לחברים מ’מנטה’ על הלקוח החדש – ‘עוף טוב’. בימים אלו עלה קמפיין חדש וטרי בפריסה מקומית בלבד (בני ברק). בקמפיין מתפרסם נושא העופות הטריים של החברה המשווקים לאטליזים ברחבי העיר.

החברים מ'מנטה' הצטיידו בתקציב הפרסום של עוף טוב 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. לפחות שהתגובה הראשונה תהיה חיובית…

    יפה להם עתיד מזהר עוד לפני המשרד המוקטן הזה.

    מגיע להם לקוח כזה.

    עוקב מהצד ורואה שהם עושים עבודה טובה בד”כ.

    אם הם אחראים גם על היח”צ המוחצן שהיה לר’ אוירבך על הביקוש באירופה וכו’ בחודש חודשיים האחרונים, שאפו.. אחלה של אסטרטגיה!

    קצת קשה להוציא מודעה כזו נקיה לדבר כה מלוכלך כעוף.

    מה שהפריע לי למה צריך ליד סמל הכשרות לכתוב שוב עוף טוב, וגם הבלגן שם בטיפוגרפיה ברשימת הסניפים, אבל בס”ה עבודה יפה.

  2. רק דבר אחד לא ברור מכל הקמפיין הזה. עד כמה העופות אכן ברמת מהדרין.
    לדעת אנשי המקצוע בתחום הבשר ׳עוף טוב׳ עונה על ההגדרה של מהדרין לייט, זה מתאים יותר לחרדים לייט, ולא למיינסטרים הבני ברקי

  3. אברמ’ל כתב:

    איפה זה, ואיפה זה:
    https://pashkevil.co.il/3904/

    אבר’מל, כמדומני שהמודעה בקישור שהבאת היא בסגנון: בשר טרי יום יום!
    מה שאין כן ב’עוף טוב’.

    מנטה מזל”ט גדול ובהצלחה.

  4. חוצניק, לפי מה שאני שמעתי האסטרטגיה היא גם שלהם ולביצוע נבחר פרידמן. בכל מקרה שאפו על הלקוח ועל הקמפיין שנראה לא רע בכלל

  5. לא רע.

    רק חבל שהכסף שהולך לפרסום לא עובר לשפר את הכשרות, אולי אז יפסיק לענות נותן הכשרות הגרא”ד אוירבך (הבן של..) לכל שואל חרדי
    ”אני לא אוכל את זה”—

  6. מודעה לא טובה.
    כל הכח של מודעת אוכל זה הפוד-אפיל שלה.
    לא התגריתי- צילום לא מספיק טוב וחבל!

  7. אנשים מה עובר עליכם?!

    המודעה יפה, נקייה וברורה!

    מנטה מזל”ט על הלקוח החדש!

    לכל צרי העין והקנאים שכותבים בבלוג הזה, אני ממליץ ללכת לטבול את הראש במים צוננים (כי אולי החום השפיע עליכם לכתוב שטויות) ואז להסתכל שוב על המודעה המאד יפה ומושכת הזאת ולכתוב התנצלות.

    המודעה משדרת טריות ומראה תמונה שלעניות דעתי יכלה להיות מאד לא אסתטית (אחרי הכל בשר נא זה לא בדיוק מגרה כמו מבושל..) והיא יצאה פצצות.

    בני איש קריות,
    אני מבין מדבריך שאתה ראש מחלקת הכשרות של הבד”ץ? שאם לא כן מניין לך מה אומרים כל מביני הכשרות?

    יוסף אלון,
    פגישה מקרית עם חבר שסיפר לי אתמול על המודעה (ראיתי פה לראשונה בעצמי את המודעה..), הולידה סיפור הפוך מדבריך על כך שהרב אוירבך התעצבן על גיסו של אותו חבר כשסיפר לו הלה כי ישנה שמועה שהוא פוסל לעצמו את העופות אותם הוא שוחט לכולם תחת התגית “מהדרין”. אותו חבר גם סיפר כי הוא היה נוכח בסיטואציה המאד מביכה הזאת.
    אז אני מנסה להבין מאיפה הבאת את טענתך על איכות ה”מהדרין” של הרב אוירבך??? שים לב שזה גובל בהוצאת שם רע על רב בישראל!

    אדוור.. 

  8. יוסף אלון כתב:

    לא רע.
    רק חבל שהכסף שהולך לפרסום לא עובר לשפר את הכשרות, אולי אז יפסיק לענות נותן הכשרות הגרא”ד אוירבך (הבן של..) לכל שואל חרדי
    “אני לא אוכל את זה”—

    מבדיקה אישית. לא רק שהוא אוכל את זה אלא הוא אומר ומורה לכל השואלים אותו שניתן לאכול את זה בלי פקפוק. וכבר היה אחד שהלך ושאל אותו האם נכונה השמועה שהוא לא אוכל וזכה בצעקות על עצם הרעיון…

    ובכלל, מה ההיגיון לתת כשרות שאתה לא סומך עליה..?

    אביהו.. זו לא מודעת אוכל, וקצת קשה להציג עוף טרי כמשהו מגרה…

  9. מזל”ט על הלקוח,
    הויז’ואל מעולה, המודעה הכללית פחות,

  10. יודע הכל כתב:

    יוסף אלון כתב:
    לא רע.
    רק חבל שהכסף שהולך לפרסום לא עובר לשפר את הכשרות, אולי אז יפסיק לענות נותן הכשרות הגרא”ד אוירבך (הבן של..) לכל שואל חרדי
    “אני לא אוכל את זה”—
    מבדיקה אישית. לא רק שהוא אוכל את זה אלא הוא אומר ומורה לכל השואלים אותו שניתן לאכול את זה בלי פקפוק. וכבר היה אחד שהלך ושאל אותו האם נכונה השמועה שהוא לא אוכל וזכה בצעקות על עצם הרעיון…
    ובכלל, מה ההיגיון לתת כשרות שאתה לא סומך עליה..?

    א. שמעתי זאת מכלי שני, שסיפר לי בנוסף שהרב אוירבאך הסתכל עליו ואמר לו ‘זה לא בשבילך’
    ב. ההגיון הוא שציבור גדול בזכות זה אוכל בשר כשר (להבדיל מרבנות)
    ג. לא התכוונתי להפוך פה להייד פארק, ס”ה שאפו על המודעה.

  11. @ יודע הכל:

    יקירי- זה מאוד מודעת אוכל! (ראה מתחרים מתחום הבשר)
    ובשביל לצלם אוכל צריך לעת.

    נראה לי שאם היו משקיעים בצלם המתמחה באוכל ובסטייליסט אוכל(כן, יש מקצועות כאלה)

    התוצאות היו טובות יותר

  12. אח…..טרי, טרי.
    הענין של הפוסל במומו הוא חזון נפרץ בעולם הכשרות, ולא משום פוליטיקות וידיעה שאינך עושה את תפקידך נאמנה בתור משגיח, אלא בשל העובדה שאתה כפוף להנהגות הרבנות שנותנת את ההכשר, כלולים פה עניני הקפדות, החמרות ודקדוקים שהמחמיר תבוא עליו הברכה. ע”כ רב גדול ככל שיהיה המועסק בכשרות מסויימת יפעל ע”פ הסטנדרטים שלהם, ויתכן מאד כי לעצמו הוא יחפוץ להדר ביותר, וזה מתקבל בהחלט. ולשומעים ינעם.

  13. מודעה מצוינת, יפה, וקולעת. ומזל טוב לפרסום מנטה.

    אבל הבעייה הגדולה בעוף טוב זה ההכשר. הרב אויערבך עם כל ייחוסו וגדלותו בתורה מתיר בשחיטת העוף מה שאוסרים כל הכשרויות. ולכן רוב ציבור יראי ה’ אינם קונים אויערבך.

    שעוף טוב יפתרו את הבעיה הזו הם יצליחו להכנס ללב ליבה של הציבור החרדי.

  14. יפה, מנטה, מזל”ט על הלקוח החדש.

    גם המודעה נראית נהדר מבחינת הקומפוזיציה שלה.

    על הויז’ואל יש מה להתווכח. דייויד אוגילבי טוען בספרו, שבאוכל תמיד עדיף להראות את התוצאה מאשר את המרכיב. אני די מזדהה עם זה. אבל יחסית התמונה יצאה מצוין.

    אגב, לגבי הכשרות גם אנוכי שמעתי שהגרא”ד עצמו לא אוכל את כשרותו. ולכן בכינר לדוגמה יש בשר בד”ץ/ לנדא למרות שהמקום בכללות תחת כשרותו.

  15. נטע נינארי כתב:

    באוכל תמיד עדיף להראות את התוצאה מאשר את המרכיב. אני די מזדהה עם זה. אבל יחסית התמונה יצאה מצוין.
    .

    זה כנראה תלוי למי,
    למי שמכין או למי שאוכל את התוצר,

    כי מבחינת התמונה, די מגרה להפוך אותה לאיזה סטייק או שניצל עסיסיים…

  16. עוף טוב הינו מקרה נדיר בה הלקוח יכול להבחין בעצמו על הבדלים ברמת ההידור.
    לרוב הלקוח מקבל מוצר מוגמר שאין אפשרות לדעת מה הם הרכיבים המרכיבים את המוצר ומה רמת ההידור בהם. בעוף טוב זה שונה.
    קחו ליד עוף שלם של כל אחד מהבד”צים – בלי יוצא מן הכלל – ותגלו שישנו חתך בשוק ימין כדי לבדוק אם ישנה צרידות בדם אם לאו.
    דבר נוסף תגלו שהגב התחתון (זה שמחבר את שני הכרעיים ליחידה שלמה) הינו חתוך ע”מ שיכלו לבצע בדיקה באיברי פנים.
    בעוף טוב העוף נראה מושלם. אין שום חתכים. הגב התחתון הינו שלם, שוק ימין הינו שלם, ויזואלית זה נראה נפלא. כשרותית כנראה פחות.

  17. מנטה כל הכבוד
    ההיתם יכולים למכור
    ללקוח קמפין משוגע יותר ואפקטיבי פחות
    ושישאיר לכם בכיס כמות מצלצלים גבוהה יותר
    אבל אתם הבאתם קמפיין מתאים ללקוח
    ושבאמת מביא ללקוח בדיוק מה שהוא צריך
    (בלי מחשבה על האינצים של המשרד פירסום)
    רק תיזהרו לא להגיע למצב של המשרדים ה”גדולים”
    שהדבר היחיד שמענין אותם בלקוח
    זה מספר האפסים בצק
    (הכותב לא עובד בתחום הפירסום)

  18. @ ראלי:
    כשהמודעה רוצה לשדר טריות של עוף, לא נשאר אלא להשים תמונה של עוף טרי,
    למיטב הבנתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן