כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
מוזמנים לאירוע על ידי טריו
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בלי ללכת מחר לים, בלי לאכול צ’ולנט טוב בליל שישי, אבל עם קצת חומר מעניין שהצלחנו לאגור במשך השבוע האחרון: מהדורת ליל שישי העשירית יוצאת לדרך, אבלה מתמיד.

טקס האפ”י

היינו בטקס חלוקת הפרסים של תחרות האפ”י. טריו הזמינו אותנו.

ליל שישי בשטיבל #10 1
מוזמנים לאירוע על ידי טריו
ליל שישי בשטיבל #10 2
יוצאים החוצה לצלם את פסלון הזהב והשמש מסנוורת
ליל שישי בשטיבל #10 3
נשארים עד הסוף ועושים 'צילום מסך'
ליל שישי בשטיבל #10 4
וכמובן פרינט של הזוכה במקום הראשון במגזין התחרות

סיעור מוחות

  • העתק-הדבק: לצלילי המוחות הסוערים נחומי תקתק גלריה • תיעוד / מאות בנות הלומדות בבית הספר ‘סיעור מוחות’ לעיצוב וקריאייטיב, התכנסו לתערוכת ענק בה הוצגו מיטב החידושים מהתעשייה • נחומי הקדים את בא הבנות, ומגיש גלריית ענק מהתערוכה המדהימה [קליק]
  • לאה בלוי, כן, זו שכתבה במגזין של ‘פרוג’ על אסטרטגיה שיווקית והסבירה מדוע לא לוקחים סוס יפה למלחמה, השתתפה בתצוגת הענק של ‘סיעור מוחות’ והציגה דוכן ממותג ל’רזי המידות’. מאחורי המיתוג הנ”ל עומדת אסטרטגיה מבוססת אופטימיות ושמחת חיים. גם במקרה הזה, תוכלו להקליק כאן ולראות את העבודה.
  • משרד הפרסום הצעיר סמארט: הכין קאפה מיוחדת והציב אותה בכניסה לאולם התערוכה. הקליקו על התמונה להגדלה, אולי משרדכם מוזכר בה.

גל פוטנציאל חן תוצאות ועוד

מקבץ עדכונים מהשטיבל

  • ירוחם אסטרייכר (תקציבאי מתחיל) עוזב את מקאן ואנחנו מפרסמים את הודעת הפרידה שלו:
ליל שישי בשטיבל #10 5
הקליקו להגדלה
  • שמועה (לא) מאומתת: בולטון פוטנציאל יורדים מהמכרז של ניקול. שאר המתמודדים מחכים בדריכות להחלטות.
  • עיתון בין הזמנים: ‘המקום הנכון’ מפיק עיתון לבני הישיבות לקראת בין הזמנים, ומי שנבחר להפיק אותו ולכותבו הוא לא אחר מאשר משרד היח”צ – ‘קובי סלע – יחסי ציבור כהלכה’. רוצים לקרוא? [הקליקו]
  • לקוח נולד: בית החולים ליס, הינו אחד משלושת בתי החולים הגדולים במרכז, המתמחה בטיפול בנשים ויולדות. בימים אלו נודע, כי טריו יטפלו מעכשיו בתיק הפרסום והיח”צ של בית החולים ליס במגזר החרדי. מזל טוב.
  • אחד שיודע: ארגון לקירוב רחוקים מסויים, החליט לקום ולעשות מעשה: גיוס מתנדבים שיתגייסו להסברה החרדית באמצעות… הטוקבקים! השבוע התקיימה סדנת טוקבקיסטים ראשונה בירושלים, אין לנו מושג מה יצא מזה, אבל אם מישהו מבין הטוקבקיסטים שלנו היה שם, הוא מוזמן לשתף את כולם. בטוקבק כמובן. אם גם אתם מעוניינים להצטרף לפעילות החשובה, שלחו מייל ל: [email protected] ויצרו איתכם קשר.
  • יועץ התקשורת יענקי איזק והקולגה אברימי קרויזר, התראיינו היום בידיעות אחרונות על הכנסת לימודי הליב”ה במסגרות החינוך החרדי. קליק לסריקת הכתבה.
  • לומדים פרסום אצל פרסומאים: ‘הבצפר’ פותח מחזור לימודים שני ויוצא בקמפיין רישום מוקדם.
ליל שישי בשטיבל #10 6
המודעה מבית היוצר של אייל גור

שתהיה שבת שלום ומבורכת, ובבנין ירושלים ננוחעם.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. משבוע לשבוע נהיה מעניין יותר…
    ברכות לטריו על ההישג, פרינט משובח, רק חבל שאנחנו לא זוכים לראות אותו ושכמותו במדיה “שלנו”.

    הקריאיטיב של סמארט לסיעור מוחות- אדיר!!
    קריאייטיב מזוקק כזה לא זכור לי…
    (איציק וינברגר, מסתבר שצדקת…)

  2. סמארט? גאוני !!

    הגדירו מחדש את הקריאיטיב החרדי.
    כל מילה מיותרת…

  3. מילא פוסט אבל. נטול סקופים מטריפים אועדכונים מעניינים מהשטיבל
    אבל למה זנחתם את הטוקבק הנבחר ואת הפוסט המעניןהשבוע וכו’ וכו’.

  4. •משרד הפרסום הצעיר סמארט: הכין קאפה מיוחדת והציב אותה בכניסה לאולם התערוכה. הקליקו על התמונה להגדלה, אולי משרדכם מוזכר בה

    פששש נוצר כאן גריד !!

    שימו לב , השלט כמו המודעות של לפני האירוע שומר על הקו והגריד הקבוע.

    משרד הפרסום נשאר עקבי!!! ככה צריך להיות.

    שאפו.

  5. @ איציק וינברגר:

    עזוב עיקבי, שיחקו אותה סמארט ביג טיים עם הקריאייטיב !
    אני מסיר את השטריימל שאין לי …

    חוצמזה
    -טריו, מזל”ט כפול
    -נראה שקובי סלע עלה על המסלול
    -ירוחם, הסבר? בכל מקרה בהצלחה…

  6. איך הצלחתם לסגור את השטיבל בלי מילה על קליגר או לפחות על המבשר? כישלון!

  7. הקריאייטיב מקצועי ומעניין ללא ספק, משקף את האופי של סיעור מוחות~ביה”ס הגבוה לעיצוב- אחרי הפקת הענק השבוע- לא נותר אלא להצהיר: מי שלא בא-ה פ ס י ד!!

  8. מי זה לאה בלוי?
    ולמה הבצפר החרדי מלמד קורס מיקס של פרסום ושיווק ולא מגמות ייעודיות לכל תחום, כמו הבצפר החילוני?

  9. “לומדים פרסום אצל פרסומאים”
    חוצניק & דינקיס: איפה נאמנות למותג?
    וכשאין פרסומאים, לא לומדים!

    •לאה בלוי:
    * משום מה הקונספט מזכיר לי את ה’לחיים’ של תלמיד ‘הבצפר’ ל’כששותים לא נוהגים’… =(
    * זה לא את שכתבת על קהל יעד, עד כמה הוא אמור להיות מפורט וממוקד???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן