מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
effie-gun
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

היום מתפרסם פרינט גדול מבית ‘טריו’ בעיתון ‘כלכליסט’, מחר גם ב’גלובס’ וב’דה מרקר’. טוב שיש מתחרים. טוב שיש זוכים. טוב שיש פאשקעוויל. טוב. תפרגנו.

פוגעים במטרה. טריו 1

קרדיט • פרסום: טריו • מנהל קריאייטיב: ערן טלמור • ארט דירקטור: תמר זמיר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

28 תגובות

  1. מברוק
    (לא נגלה לאף אחד שזה בעצם…טוב נו, למה לבאס?!)

  2. גם אני יכתוב שזה מדהיםםםםם, אתם מדברים על ישועות באחריות?!

    ויש גם תאונת עבודה, אם תעקבו אחר המסלול הבליסטי, במה הכדור יפגע?

  3. @ מקארתור:

    מק, אתה אדיר.
    מעצבים, לתשומת ליבכם.

    (צריך לחשבן את המזוזה שלנו כשאתם מעצבים מודעות יפות)

  4. תגידו אתם נורמלים כולכם??
    על מה הפירגון?
    מישהו מוכן להסביר לי מה אומרת המודעה הזו??
    לא הבנתי כלום 🙁

    חוצניק, הסבר, פרט, נמק ובלי לצחוק עלי!!

    אגב, אני מפרגן מראש על הדיוק בעיצוב.. עוד מבלי שהבנתי את המסר, אולי אוושע 🙂

  5. על זה נאמר:
    “אם אין אני לי, מי יחמיא לי”

    אבל אני אומרת – למה לא? 🙂
    כל הכבוד
    והרבה בהצלחה.

  6. כל הכבוד לטריו.
    לא רק המודעה אלא האפי עצמו. כשמגיע מגיע.
    צ’אבס

  7. @חוצניק, וואו, הרווחתם ביושר את יום ההצלה בק”ק פשקוויל, אה! בזכות המזוזה שהצילה,
    פעם הבאה אל תסמוך על הנס, תדחוף עוד כמה שורות, ולא נזדקק לניסים, ואם ביצעתם ניסים, תביעת הקופות על זכויות יוצרים בדרך, שרי התורה והשרים ללא תיק מקבר הגאון התבייתו עליכם

    @מזקקת רעלים מהלב. ללא סוכר.

    משפט עצום!
    סתם, מי קהל היעד?, טוב, לא,

  8. מקארתור כתב:

    @מזקקת רעלים מהלב. ללא סוכר.

    משפט עצום!
    סתם, מי קהל היעד?, טוב, לא,

    הא?

  9. אני מתנצל על צינון החגיגה.

    אבל כששמעתי במוצ”ש על הרצח המחריד של שלושת הילדים, אמרתי, אולי זה בגלל שהצעצוע הזה – אקדח, כדורים וכל מה שביניהם – עדיין נחשק כל כך ומקבל מקום של כבוד, כמו בפרסום הנוכחי למשל, מקום של גאווה ב”לכוון גבוה”. הרוצח בסה”כ רצה לכוון גבוה. (אל תבואו אלי בקטנוניות, לאמר, הוא רצח בסכין). וגם אוהד רוזנברג רצה “לכוון גבוה”.

    לענ”ד חייבים להוציא את הכלי הזה מכל שימוש קריאייטיבי.

    🙁

  10. אחחח נוחעם
    הרי ככה אתה קוטל גם את הפרסום של ‘נתיב’ שעשו בוגרות ‘סיעור מוחות’ שהיטבת להעריך…. נו באמת!

  11. @ אחלה בבר:
    לא יודע מה לא הצלחת להבין מאוד פשוט

    האקדח שמוחזק ביד הוא גביע זהב של תחרות האפ”י שבו רק עתה זכתה טריו.
    הם הפכו את הגביע ונהפך לאקדח.

    מה שכל המודעה מסמלת היא אנחנו טריו מכוונים גבוה (אני לא חושב שצריך את המשפט הזה).
    וזכינו בכיוון וקליעה למטרה בפרסום המגזרי
    1. במגזר הערבי זכינו בגביע אפ”י ברונזה (תרמיל שוכב).
    2. במגזר החרדי זכינו בגביע אפ”י זהב (תרמיל עומד).

    וסחטן סתם כך על פרסום של משרד פרסום.
    איך נצלו את העיתוי ויצרו פרסומת מרהיבה.
    (ופרסומת של משרד פרסום סתם כך משדר זילות לחברה והפרסומות היחידות שלהן הם הקרדיטים בצד המודעות שהם מפרסמות פרסומת טובה מפרסמת גם אותם. פייר!)

  12. looooona כתב:

    אחחח נוחעם
    הרי ככה אתה קוטל גם את הפרסום של ‘נתיב’ שעשו בוגרות ‘סיעור מוחות’ שהיטבת להעריך…. נו באמת!

    הסבר נמק ובאר…

  13. לא יודע מה שמעת, נוחעם, אבל הילדים נרצחו בסכין ולא באקדח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן