מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
lorenzo
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חברת ‘לורנזו’ יוצאת במבצע מעולה ו’מילר פוינט’ מציג מודעת הרד-סייל קריאטיבית בעיתונים. הבעיה: אלקטרה מחזיקה קמפיין זהה באוויר כבר מספר שבועות. גם מימד העלו קמפיין לעיתונות החרדית למרות שהרעיון בוצע כבר קודם [לחצו כאן לתזכורת]. אם קהל היעד לא נחשף בשום אופן לקמפיין המקורי, והרעיון מבריק, אני יכול להבין איכשהו את ההעתקה. כאן, למרבה הצער, מדובר בקרבה מסוכנת במיוחד. לא פלא ש-4 גולשים (מתוך רשימת השמונים של פאשקעוויל) עדכנו אותנו כבר ביום חמישי בבוקר, עם פתיחת הדואר וקבלת העיתונים, אודות ההעתקה. שמונה גולשים אחרים עדכנו אותנו אודות העתקה אחרת, לא פחות בוטה, גם היא תעלה בקרוב לפאשקעוויל.

לא רואים את ההבדל? 1
המודעה של לורנזו
לא רואים את ההבדל? 2
באנר אלקטרה ב-YNET
לא רואים את ההבדל? 3
טיזר נוסף של אלקטרה
לא רואים את ההבדל? 4
הקמפיין של אלקטרה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. לפעמים אנשים כ”כ מתלהבים ממשהו שהם תוקעים אותו בלי שום קשר למשהו אחר.
    מה התחילו בלורנזו למכור חליפות ורודות? לא!
    אז מה אתם רוצים מאיתנו???????????

    ואגב גיזרה רואים גם עוורי צבעים!

  2. כל הכבוד.
    גם אם הרעיון , הוא לא מקורי. הביצוע יפהפה
    למילר פוינט, נכון לכם עתיד מזהיר, אתם בכיוון הנכון,
    לדעתי, הביצועים האחרונים שלכם, לא נופלים ברמה, משאר משרדי הפרסום הגדולים.
    עלו והצליחו

  3. לורנזו? ההוא שעקרו לו את הלשון ודחפו לו לאוזן? או עוד גבינה צהובה?

    הרעיון אגב מדהים לאופנת גאטקעס מחוייטות

  4. מנחם,

    לא כל הכבוד ולא נעליים.

    למילר פוינט לא נכון עתיד מזהיר אם הם מעתיקים קמפיינים ואך בקושי מוצאים את הקשר שלהם למוצר שהם מתעתדים למכור.

    באלקטרה מדובר על צבע המזגן, זה הרעיון שעומד מאחורי הקריאייטיב. אולי תסביר לי איך זה קשטר לחליפות?

  5. המסקנה,
    תעתיקו מקמפיינים באידונזיה או אירן לא ממה שעלול עינו של חוצניק לשזוף
    חהההההההה

  6. מילר: זה מה שקורה כשהגרפיקאית צריכה להוציא ת’קריאטיב.
    משפט ההסבר למטה מבייש את כולנו.
    מילר & מימד:
    לידעתכם: עיוורי צבעים מחליפים בין הצבעים ולא רואים בשחור לבן!!
    כך שלרוע המזל גם הם קולטים לאיזה אחוז הם שייכים…

    חבר’ה, אנחנו לא עיוורים!

  7. כבד ומסובך. עד שמבינים מה שהמודעה רוצה לומר צריכים להתחיל ולהתייגע ולנסות להבין מה הקשר בין צבעים לחליפות. ועל הטקסטים במודעה עדיף שלא נדבר.

    מותקים, פרסום טוב לא בונים ע”י תגובות אוהדות בפאשקוויל. חשוב לדעת זאת.

  8. אהבתי את הטוקבק באחד מהפוסטים הסמוכים שמתפלא מדוע המודעה פורסמה במשפחה ולא בעיתונלי.

  9. לא מסוג המודעות שהייתי נעצר וקורא, אבל צריכים לשאול את הנשים.

  10. לאיש היקר, אז זהו שאתה כנראה עיוור צבעים אם אתה לא מבין את ההבדל שבין שני רעיונות הפרסום . איך שאני מבין בלורנזו הרעיון אמור להיות שמי שלא מבין בהבדלים שבין חליפות אין לו מה להכנס לפה, מי שמבין בחליפות והוא לא עיור , שיקנה לורנזו. לדעתי אין לזה שום קשר עם הרעיון שעומד מאחורי הפרסום של אלקטרה. לדעתי כדאי לך להעמיק , ולחשוב קצת, לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין זאת הפרסומת הזאת. אני לא יודע מי האנשים מאחורי מילר פוינט. אבל מותר גם לפרגן, ובעיקר כשזה מגיע@ איש:

  11. אז ככה, די ברור שבמילר פוינט חישבנו את כל החכמלוגים כאן בפורם שיראו את הפרסומת של אלקטרה ולאחמ”כ את הפרסומת של לורנזו, צריך להיות טיפש בשביל לחשוב שהם התפללו שהעוילם לא יפגוש בשני הפרסומות, אך אדרבה, אם חברה כמו אל על הייתה מעתיקה פרסומת מתנובה (דוגמא לשני חברות גדולות) אז זה היה עלבון, אך מכיון שבמילר פוינט הקו לעת עתה (למיטב ידיעתי) הוא פרסום חברות קטנות עד בינוניות, ממילא חשבו שזה יכול להיות רעיון מוצלח להעתיק את הפאנצ’ מהפרסומת של אלקטרה שהיא חברה גדולה, ללורנזו שהיא קטנה, ובכך להעצים את הסטנדרט של מסע הפרסום ללורנזו, א”כ ברור שלא הייתה כאן כוונה להסתיר את אלקטרה ולחשוף לראשונה את הקריאייטיב אצל לורנזו, כסילים תחשבו שנייה לפני שאתם מגיבים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן