מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסומאים ואנשי שיווק, שימו לב: לראשונה ברדיו “קול ברמה” – החל מהשבוע – תוכנית שבועית חדשה בהגשת איתן דובקין שתעסוק בכל מה שקורה בעולם הפרסום, השיווק והתקשורת במגזר החרדי, ולא רק.

מדי שבוע תוכלו לשמוע בתוכנית החדשה על כל מה שקרה, על כל מה שצפוי לקרות ובקיצור, כל מה שאתם חייבים לדעת. איזה תקציב יצא למכרז, איזה חברה מתכננת להתחיל פעילות לציבור החרדי, מה עושה הלקוח המתחרה בזמן שהלקוח שלכם נרדם, מי חשב שלא נשים לב לדמיון בין הקמפיין שלו לקמפיין ישן ועוד… דובקין ידבר עם האנשים שעשו את השבוע בעולם הפרסום והשיווק – משרדי הפרסום, מנהלי שיווק, המנכ”לים של החברות הגדולות במשק, וזו רק ההתחלה…

אחת הפינות היותר מעניינות בתוכנית תהיה זו של ‘ליל שישי בשטיבל – פאשקעוויל’, העיתונאי ודובר רדיו “קול ברמה” ישורון תורג’מן. דובקין, לצד תורג’מן, יגישו למאזינים את הצ’ולנט מבית ‘פאשקעוויל’ ולא יישאר לנו אלא ללקק ת’אצבעות.

אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בשת”פ המעניין ולעדכן אותנו בכל קמפיין, מהלך שיווקי, רעיון, מיזם או סתם קוריוז שיכול לעשות לכם או לאחד הלקוחות שלכם יחסי ציבור כהלכה (!).

“הותר לפרסום” – החל מיום חמישי הקרוב, כ”ה באב (5 באוגוסט) ובכל חמישי בין השעות 20:00-21:00 בערב – רק ברדיו “קול ברמה”. לא כדאי לפספס! (ואם בכל זאת פספסתם, תוכלו לשמוע הקלטה באורך מלא בשטיבל ליל שישי, כאן, מדי שבוע).

אנו מאחלים לאיתן דובקין בפרט ולרדיו ‘קול ברמה’ בכלל – הצלחה רבה במיזם החדש.

[audio:dobkin.mp3]
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. רעיון מעולה! היה בעבר ברדיו תל אביב.
    מה לא עושים בשביל לקבל קמפיינים ממשרדי הפרסום

  2. יפה יפה, בהצלחה רבה, ובל נשכח את הטיזרים בפייסבוק ….

  3. זה ממש לראות בלייב את אבולוציית המודעות לשיווק ופרסום, משהו שעוד ילמד בבצפר בעוד מספר מחזורים.

    בנתיים נרשה למבאקר לקטר על הרדידות הפושה באזורינו.

  4. אחלה יוזמה.

    מסקר חפיף של דעת קהל מדגמי 🙂 שביצעתי לאחרונה ובתקופת האבן 🙂 אני חש שהרבה מאד אנשים שאין להם יד ורגל בהבנת עולם הפרסום, מתעניינים, מתעניינים מאד אפילו, ברחש-בחש בשוק הפרסום.

    כך למשל, סבורני, שאת המדור של מ. רובינשטיין (מיודענו) ב’מרכז העניינים’, ואת המדור הרזולציוני של ח. קליגר (מיודענו) ב’המבשר’, קוראים הרבה יותר אנשים מאשר כל הדמויות ההזויות המרכיבים את משרדי הפרסום בארצנו הקטנטונת, טורקיה יוון וקפריסין גם יחד…

    אנשים אוהבים לקרוא על משהו שנדמה להם קצת מרוחק.

    על כן אחתום בדברים חמים, לכו בדרככם זה, והפיגו את השממה של אלפי מאזינים הצמאים לברברת מסביב לעולם המפוצץ מבחוץ, והמתפוצץ מבפנים.

  5. נקווה שהמיזם אכן יענה על הציפיות… מחזיקים אצבעות…

    @ פוטנציאלית:
    יש הבדל גדול בין ה”עניין בפרסום” והסיקור של התחום במגזר, לבין הרמה המביכה שמציגים המשרדים השונים. אין קשר בין השניים.
    מי יודע, אולי זה ישפיע בסופו של דבר…

  6. יוזמה יפה. תצליחו.
    רק לא הבנתי מי יקדים את מי מדי יום חמישי. הרדיו או הפשקווילים.

  7. פששש, ממש תהליך רה-אבולוציוני.

    לחזור מהרשת לגלי האתר…

    בהצלחה. יפה לכם.

  8. טוב אז זכרו איפה קראתם את זה לראשונה … איש חסיד היה ואת התקציב לבית שמש הוא זכה … לא מאמינים חכו … אגב , כותב שורות אלו חשף פה לראשונה שגל-אורן מתחילים לעבוד עם פלדהיים. אז…

  9. אחלה יציאה לפשקוויל,
    זה יעשה רק טוב לקול ברמה
    וזה תפור על איתן!

    בהצלחה.

  10. משהו טוב קורה לקול ברמה.
    זה אני או שהרדיו השיל מעצמו את גלימת הטאליבן ועובר לתקיפה?
    ה TGI שלהם נתן מכה לקול חי, מצבו מעולה והשמות שעוברים אליו בזה אחר זה מלמדים שהרדיו בכיוון הנכון

    (רק בבקשה תורידו את התוכניות בערבית ויהיה מצוין)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן