אומרים שזה קשור ליוסי הלפרין אבל לא הצלחתי לאמת זאת. למרבה האירוניה – פרסמו בעיתונות השבועית עמוד שלם עם הכותרת “תבין, זה שווה לנפש שלך”. מסתבר שקהל היעד הם לא רק חבדניקים ונדמה כאילו ניצלו את החשיפה הבלתי נמנעת של התנועה כדי למכור לנו מוצר חב”די. בעיתון “משפחה” לדוגמא, הקדישו את כל המגזין לטובת סקירה של ‘אסון מומבאי’. מטבע הדברים – כל משפט שלישי התייחס לפעילות של שלוחי חב”ד בעולם, עד כמה הם מוסרים את נפשם ומתמסרים למען הכלל.
אז הנה, אחרי שקיבלנו -כעם אחד- זעזוע ומכה קשה, אחרי שהחיבור בין הפלגים במגזר הפך לקרוב מאי-פעם, אנחנו יכולים לעבור על מודעה כזו ולעצור רגע. וואלה, זה חב”ד. אולי זה הזמן -פעם אחת ולתמיד- להבין מה זה הספר הזה.