מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
אייל גור מספיד את נרקיס
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורת ליל שישי מספר 14 יוצאת לדרך באוירת השטייגען של תחילת זמן אלול מוקדם מהרגיל. הצטרפו אלינו.

תוך כדי שאתם קוראים את המהדורה הארוכה, תוכלו להאזין למהדורה מספר 2 של התוכנית “הותר לפרסום” בהגשתו של איתן דובקין המשודרת ברדיו קול ברמה כל יום חמישי בשעה 20:00. קליק פלאי.

[audio:http://pod.icast.co.il/2e105155-b4e7-4d05-b35a-7a021161ba34.icast.mp3]

השבוע הלך לעולמו מעצב הפונט ‘נרקיס’ – צבי נרקיס. גאוני הטיפוגרפיה והפונטיקה שמסתובבים פה מידי פעם, מספרים לנו על תרומתו האדירה לעולם הפונטים הישראלי. הם מוזמנים לכתוב זאת. יהי זכרו ברוך.

ליל שישי בשטיבל #14 1
אייל גור מספיד את נרקיס

אתר גלובס TV פרסם השבוע כתבה, איך עובדת מכונת השיווק המשומנת של חברת ‘גינדי אחזקות’. לראות, להתפעל ולהבין שהכל מתחיל ונגמר בשיווק ופרסום. באוירת הא-ל-ו-ל: מוסר השכל גדול לפרסומאים, תראו מה יש לכם בידים!

חברת הפרסום Moma מברזיל עיצבה פרסומות רטרו לרשתות החברתיות: ‘יוטיוב’, ‘פייסבוק’, ‘טוויטר’ ו’סקייפ’ כדי לקדם מרכזי הדרכה בנושא מדיה חדשה, תחת הכותרת “Everything Ages Fast”. ענק לטעמי. לקמפיין המלא באתר Ads of the World

ליל שישי בשטיבל #14 2

שמועות [לא] מאומתות

  • חשיפה: לאחר אין ספור דיונים ובדיקות איכות – תקציב הפרסום של ‘טמבור’ הופקד ב’מימד’.
  • אנשי ‘חוגלה’ מבטיחים לנו היום כי תוך מספר ימים נקבל תשובה לגבי הזוכה במכרז על המותג ‘ניקול’.
  • 4 משרדי פרסום קיבלו היום (או מתישהו לאחרונה) פקס מפורט מקופ”ח ‘כללית’, לפיו הם עומדים בתנאי הסף של המכרז והם מוזמנים להתחיל לעבוד קשה לפרזנטציה הבאה. והמשרדים הם: ‘אפיקים’, ‘מקאן אריקסון’, ‘מימד’ ו’תוצאות אפקטיביות’. לבריאות!
  • תקציב חדש מגיע לטריו – ‘יקבי תשבי’. לאחרונה נערכה מסיבה לרגל 25 שנות היקב, ויש לנו תמונת פפראצ’י:
ליל שישי בשטיבל #14 3
במרכז התמונה: יונתן תשבי, בעל היקב, עם חבר קרוב

עדכונים מהשטיבל

  • חברת פעמית המתמחה בייצור ושיווק כלים חד פעמיים ומוצרים מתכלים משלימים ומפעילה את רשת הקונספט הקמעונאית ‘פעמית סטור’, מחישה את פעמיה אל המגזר החרדי. לאחר שנערך מיני מכרז בין פרסום מנטה לבין החטיבה החרדית במשרד הפרסום ‘מקאן אריקסון’ זכו אלו האחרונים בתקציב המיוחד. תקציב הפרסום למגזר החרדי בלבד עומד על 800 אלף שקלים לשנה הקרובה. מסיבת עיתונאים תיערך אי”ה ביום ראשון הקרוב, ה’ באלול תש”ע, בשעה 17:00 בדיוק, בחנות החדשה ברחוב רבי עקיבא 74.
  • רשת חנויות מוצרי העור ‘רובר’, יוצאת בקמפיין יפה ומרשים לקראת החגים, תחת הסלוגן ‘ויהי עור’. הרשת מונה 4 סניפים והיא שמה דגש על האמנות הייחודית והטיפול האישי בכל מוצר. קמפיין החגים של ‘רובר’ מוערך בכ-80 אלף שקלים, והוא מטופל במשרד המיתוג ‘סמארט’.
ליל שישי בשטיבל #14 4
מיתוג יפה מבית סמארט
  • לרגל חגיגות גיליון ה- 600 למקומון ‘חדש בית שמש’, החליטו במערכת לרענן את השורות ולעצב מחדש את העיתון. בין השאר הוחלט על השקת לוגו חדש (דו צדדי), אותו עיצב ידידנו, מעצב העל, צביקה סלומון.

ליל שישי בשטיבל #14 5

  • גז לא ידוע: בימים אלו ‘עלה לאוויר’ קמפיין ענק עם קריאייטיב בשפה הערבית, בשווי 2 מליון שקלים עבור חברת גז כלשהי. ציפורים לחשו שעל הקמפיין הארצי (לא חרדי) חתום משרד הפרסום ‘גל אורן’, שכידוע אינו מחזיק במחלקה ערבית. לא הצלחנו לברר עדיין על מה בדיוק המהומה, אבל לא נשקוט עד אשר נגיש בפניכם את הסיפור המלא, ועל כך, בפוסט נפרד אי”ה.
ליל שישי בשטיבל #14 6
קמפיין בערבית. על החתום: גל אורן
  • חברת ‘יוניליוור’ עושה מתיחת פנים למותג הוותיק והריחני ‘פינוק’. החברה משיקה סדרה של תחליבי רחצה נוזליים, בהשקעה של 5 מיליון שקלים, תחת המותג ‘פינוק’. עיקר ההשקעה יופנה כמובן לקמפיין ההשקה עליו אמונים חברת הפרסום מקאן-אריקסון במגזר הכללי, ואנחנו רואים בעיתוני סופ”ש כי המשרד המגזרי, ‘מימד’, טומן את ידו עמוק בצלחת ומעלה קמפיין השקה מורחב, כמו שרק ‘מימד’ יודעים – על 4 עמודים במגזין ‘משפחה’.
  • אתר ‘אייס’ המחודש נותן במה לכותבי דעות במגזר והשבוע מצאנו שם שני מאמרים, פרי עטם של איתן דובקין, וישראל כהן ממשרד הפרסום ‘קרימלובסקי-כהן’.
  • למאמר של דובקין הקליקו כאן
  • למאמר של ישראל כהן הקליקו כאן

תזוזות בענף

  • הניה שוחט עוזבת את משרד הפרסום ‘תוצאות אפקטיביות’, והיא כבר נחושה להיכנס לתפקידה הבאה. לפני שנמשיך לעדכן, נאחל לה בהצלחה רבה.
  • חברת ‘סוגת’ עוזבת את משרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ ומחפשת בימים אלו בית חדש. בקרוב נעדכן על המשרד הזוכה.
  • תקציב הפרסום של חברת ‘קריסטל’ – מוצרי חשמל לבית – פורש גם הוא מ’בולטון’ ועובר ל’מקאן אריקסון’ יחד עם התקציב הכללי. תקציב הפרסום נאמד בכ-2 וחצי מיליון שקלים. בשילוב עם תקציב הפרסום של חברת ‘תדיראן’, שנרכשה על ידי ‘קריסטל’, יעמוד היקף הפרסום השנתי של הקבוצה במגזר הכללי על כ-5 מיליון דולר.

מסיבות עיתונאים

  • החברה החרדית לייעוץ ושיווק המשכנתאות ‘פריים משכנתאות’,  קיימה היום ב’ארטמיט’ ברמת גן מסיבת עיתונאים בה הציגה מוצר חדש בתחום המשכנתאות, “הבדיקה הכפולה”. קובי סלע ארגן, יונת קפלן הפיקה, וחוץ מארוחה טעימה יצאו העיתונאים גם עם מתקן לחימום כוס קפה באמצעות חיבור USB למחשב…
ליל שישי בשטיבל #14 7
פריים משכנתאות מאכילה עיתונאים רעבים
  • ציבור העיתונאיות החרדיות מזמן לא זכו לעדנה כפי שהן זכו לה היום, והכוונה היא למסיבת העיתונאיות המתוקתקת שנערכה בוילה יוקרתית באחד האזורים היותר יוקרתיים בבני ברק, אליה הן הוזמנו באמצעות מחלקת יחסי הציבור של ‘טריו’. כמובן שכולן יצאו מהמקום אחרי שסעדו את ליבן בארוחה עשירה בסגנון ‘טועמיה’, כפי שנהוג ב’ליל שישי’, ולא לפני שקיבלו לידיהן את הערכה המלאה של ה-SWIFFER, כולל דיסק שירי שבת “לחיים טיש 5” שינעים את רגעי הסוויפ האחרון של לפני שבת המלכה. צילמנו עבורכם פפראצ’י, כמובן, לפני שהעיתונאיות הגיעו, כי הן לא נכנסות לשטיבל.
ליל שישי בשטיבל #14 8
עוד כמה דקות והעיתונאיות פה. בואו נעוף

א’גוטן שאבעס’!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. סלומון. גדול!
    אתה מצליח תמיד להפתיע ברעיונות מקוריות וחדשנות מתמדת

  2. – אייל גור, משתתפים בצערך, נהנים מיצירתך..
    – תארו לכם במקום המגדלים של גינדי, פרויקט חסידי בברכפלד, עם אותה השיטה. הורס…
    – כללית מצאו עוד דרך לגרום לאנשים להזקק לשירותי רפואה….
    – מעניין יהיה לראות קמפיין לתישבי
    – סמארט ממשיכים לגרום לי לאופטימיות שאולי משהו טוב אכן קורה פה..
    – לוגו חדש, רעיון יפה, ביצוע לא.
    – כבר לא מיסתורי הקמפיין הערבי, אם כי סחתיין לגל על הקמפיין הגדול (תרתי משמע)

    שבת שלום ומבורך

  3. @האלול שולתתתתתת!!!!!!1

    @מתערב שהפונט במצבתו של נרקיס יהיה רק לא נרקיס! ואם הוא יקום להציץ, הוא ימות.
    בברכת “דג סקרן שט לו בים זך ולפתע מצא חבורה נחמדה” תנוחמו.

    @סלומון, תותח, כרגיל,

    @דובקין, מריר, על מנכלי”ם, שמחרימים כל מגזר באשר הוא, לא רק אותנו,

    @כתבתי על סלומון? ולמה הלוגו השני יש חדש 3X, מה רע בבית שמש באנגלית?

    @גלאורן, קמפיין לדוברי עברית, וזה שקוף, גם לכם, ולכל תצפיתן רכבת זוטר, אבל זה יפה,

  4. אחרי דו”ח יפעת האחרון קצת קשה לומר שבולטון בצרות, אבל עזיבה של תקציבים כאלו גדולים זה לפחות “מכה קטנה בכנף”, מה גם שהם לא כמו אור החיים…
    קמפיין הרטרו ליוטיוב,פייסבוק וכו’ פשוט משובב נפש
    המיתוג של סמארט לרובר נראה מושקע וממש מוצלח, נהניתי לראות
    והעיתונאים תמיד יישארו רעבים. התפקיד מחייב, לא?

  5. 😛 מישהו ספר כמה ספרי קודש כתובים בפונט נרקיס? יהי זה לעילוי נשמתו.

    😛 אם אכן מימד זכו תקציב של טמבור זה לא אמור להיות כך בהבלעה, צריך לעשות על זה כתבת צבע

    😛 אין ספק ש”ויהי אור” בעולם הפרסום שלנו. סמארט, קטן אבל נושך!

    :-Pאה, ואפילו הדגים שרועדים, בים!

    טשאבעס..

  6. הטופ שבפוסט זה המכירות של גינדי
    אהבתי את השיטה ואת הרעיון

  7. א. טמבור עשו נכוןן.
    ב. צ. סלומון יפה מאוד
    ג. דרעי , לא מעשה חכם(פוליטית) להצטלם ביקב, אבל ממתי דרעי מקדים מחשבה למעשה(יהו)
    ד. סמארט – יפה מאוד
    ה. גלורן- אידיאטלוגיה וכסף כנראה כן זורמים ביחד
    ו. שמועה שמעתי … שתקציב הכללית סגור במקאן…

  8. כאילו , דא מרקר ? כתב:

    ו. שמועה שמעתי … שתקציב הכללית סגור במקאן…

    שמועות זה טוב. הכי טוב שמועות.

  9. דווקא אני שמעתי שכללית כבר סגורים במימד

  10. דובקין, התוכנית לא ממריאה וחבל, נקווה שתדע לשדרג את התוכנית כי כרגע זה נראה כתוכנית לאלו שלא גולשים כאן והחצי השני כתוכנית יח”צ עלובה.
    קיצר תן גז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן