דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
שפע שוק
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מלחמת ענקים מתנהלת בין שתי רשתות המזון הגדולות בישראל, שופרסל והרבוע הכחול. לאחרונה המלחחמה עלתה מדרגה. הרשתות הנ”ל הוציאו בחודש האחרון כ-30 מיליון שקל על פרסומות במגזר הכללי. למרות ההשקעה הגדולה, 70% מהצרכנים אומרים כי בכוונתם לבצע את הרכישה לחג במקום שבו הם מבצעים את רכישת המזון בדרך כלל.

גם במגזר החרדי נחשפנו למלחמה הישירה בין הרשתות בעבר, אך לאחרונה נרגעו הרוחות וכל אחת מן הרשתות פורשת את מבצעיה על פני שני עמודים, או יותר, מלבד ‘שפע שוק’ שבתקציב ענק מפרסמת בכל מדיה אפשרית. בסך הכל הוציאה ‘שופרסל’ על פרסום בחודש האחרון 16 מיליון שקל. ‘רבוע כחול’, לעומתה, הוציאה 13.8 מיליון שקל.

מסקר שנערך עבור ‘דה מרקר’ עולה כי הצרכנים לא ממש השתכנעו. 70% מהנשאלים ענו כי נחשפו לפרסומות, אך אלה לא הצליחו להשפיע על בחירת המקום שבו נערכות הקניות. בנוסף, 70% מהנשאלים שנחשפו לקמפיינים ענו כי הפרסומות של שתי החברות אינן אמינות, וכ-73% מהנשאלים סברו כי השפעתן של הפרסומות נמוכה או שהן אינן משפיעות כלל. 40% מהנשאלים טענו כי הפרסומות אינן מייצגות את המצב האמיתי, 30% סברו כי הן מגוחכות, 24% חשבו כי הן מעצבנות ו-18% מצאו אותן מבלבלות. שרית שטרנברג, סמנכ”לית מחקר: “נמצא כי הקמפיינים אינם תורמים בתחרות בין הרשתות, וכי הם יוצרים יותר תחושות שליליות מאשר חיוביות ונתפשים ככאלה שאינן מייצגות את המצב האמיתי”.

יצויין כי במסגרת הקמפיינים החרדיים לקראת החגים, נתלו בתחילת השבוע מודעות בכניסות לבניינים בבני ברק. “יש לכם כסף מיותר?”, שאלה הכותרת. “עיתון ‘ישראל היום’ בדק ומצא: ‘שפע שוק’ זולה יותר מ’יש’!”.

תחל שנה וברכותיה.

'יש' לכם כסף מיותר? 1
שפע שוק – צולם באמצעות בלקברי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. איי איי איי

    2 עבירות בחדא מחתא—

    ועוד בערב ראש השונע…

    גם שפע שוק (ועדת רבנים למען השבת)
    גם בלקברי (ועדת רבנים לעניני תקשורת)

    א’ גיט גיבענשט יאר

  2. האמת צריכה להיאמר,
    מעולם לא ראיתי את סניף שפע שוק מפוצץ בכ”כ הרבה לקוחות כמו השבוע רק חבל
    שלא משפצים את המקום הישן והמוזנח הזה.

  3. לא יפה.. לא יפה…
    רוצים לפרסם?-בשמחה ונשמח גם למבצעים… אבל
    למה לרדת על הרשת השניה? למה בכלל להזכיר את השם של הרשת? סתם כדי שהם
    ידפקו?. חבל. חבל מאד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן