WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אשר מדינה - לך תבנה מדינה - תוצאות אפקטיביות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

סיוט. הטלפון לא הפסיק לצלצל כל הבוקר. “תגיד, אתה השתגעת? מי משקיע כל-כך הרבה כסף ומשאבים בשביל לפרסם בלוג פרסום? הכול בסדר איתך?” צחקתי, גיחכתי, השתעלתי ואפילו שתיתי כוס מים. התחברתי מייד לאינטרנט כדי להתעדכן, כדי לראות במה מדובר. “פרטים בקרוב”.
מישהו באתר בחדרי-חרדים הגיב: “קיבלתי באישי” (בטח, בטח…) “שמדובר בקמפיין נגד הפילוג הפנים-מגזרי”. וואו, עוד יותר מסקרן. מי משקיע? יהדות התורה או דגל ישראל? ש”ס או המפד”ל? אולי זה בכלל עוד יוזמה ברוכה של “לאחד את כל המפלגות הדתיות והחרדיות”? שמועות זדוניות אפילו התייחסו ברצינות לעמותת “צו פיוס”. הכל נלקח בחשבון. ועל זה נאמר: מה שבטוח – אולי.
אני לא רוצה לקלקל את השורה, אבל אני שמעתי על… משהו ציני, הומוריסטי, חד, שנון, מבריק, קולח, מסקרן, מרתק. בדיוק כמו הקמפיין המעולה הזה. נכון, המיתון פגע בכולנו. אבל גם אם לא תקנו את הספר הזה – לא תוכלו להתעלם מעצם קיומו. כי מישהו דאג לפרסם אותו טוב. זהו. גיליתי מספיק. לא נותר לי כי אם לסכם: טיזר מוצלח בטירוף. כולנו תקווה (כאן לפחות) שהספר יהיה טוב לפחות כמו הפרסום. אמן.
הכחשה גורפת - זה לא אנחנו 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. אח, אילו היה לבן אדם יותר זמן ביום… אנחנו צריכים כאן עוד הרבה פוסטים בסגנון, זה הארוחת בוקר וערב שלנו, נהנים מכל מילה. אתם ממש גדולים. סגנון קולח, שוטף, עוקצני וישיר.

  2. תגרה, תגרה אותנו … זרוק לנו עצם ! אחרי כל כך הרבה מטפאורות ששפכת שם אנחנו בציפייה אדירה . נו ! די !

  3. לא חבל? דווקא אנחנו צריכים קמפיין נגד הפילוג. ואם יהיה זה יעזור? אני מנסה לדמיין מכרז של גוף כלשהו שרוצה לקבל הצעה הכי טובה ממשרדי פרסום, מי יוביל את הקמפיין הזה בהצלחה. כמה מחלוקת זה יגרום? כמה תככים? כמה אינטריגות? ומי יזכה בתקציב בסוף? המשרד הקטן ההוא, שיושב לו בפינה ושומע את הצעקות של האחים הגדולים בעל כרחו. הוא בסוף יזכה. גם אם לא בזה, במשהו אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן