מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מבצע ‘קוראים זוכים’ – המעודד את הקוראים לבצע את קניותיהם בעסקים המפרסמים בעיתון ומאתגר את המפרסמים מדי שבוע – הוא מהלך שיווקי מעולה וראוי להעתקה • איך השיטה עובדת? מי הגה את הרעיון? מי הזוכה הגדול בסיפור? • בפנים: צילום התיבה, כל הפרטים וכמה מילים עם קובי רוטנברג
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע הושק מבצע חדש מבית ‘מרכז העניינים’, במסגרתו המפרסמים בעיתון יקבלו תיבת הגרלה שתעמוד בעסק במשך אותו שבוע. קוראי העיתון יציינו בפני המוכרים שבאו בעקבות הפרסום בעיתון ויקבלו שובר הגרלה. אחרי מילוי הפרטים, ישלשלו המה את שובריהם לתיבה ויקראו בגיליון הבא של העיתון האם זכו בפרסים.

שיווק 2011: כך מקד"מים את 'מרכז העניינים' 1
תיבת ההגרלה כבר מוצבת בעסקים המפרסמים בעיתון

אחרי מספר שבועות של ‘קוראים זוכים’, תיערך הגרלה ענקית בין כל משתתפי המבצע. המהלך החדשני, כך נראה, מעודד את שני הצדדים – מפרסמים ולקוחות – ויוצר באזז נאה סביב העיתון והגרלותיו. חתומים על המבצע: ‘מנטה’. שוחחנו עם אחד השותפים, קובי רוטנברג.

קובי, מי הגה את הרעיון?

“הרעיון המקורי הוא של אחד מהלקוחות בעיתון, והפיתוח הוא שלנו. אנחנו מאוד מאמינים בעיתון ומאוד שמחים לקחת חלק במבצע הזה”.

מה עוד אתה יכול לספר?

“המטרה היא שקוראי העיתון יעקבו באדיקות, מדי שבוע, אחרי העסקים המפרסמים כדי לדעת איפה כדאי להם לערוך את קניותיהם ואיפה יוכלו להיכנס להגרלה השבועית. הקוראים זוכים בפרסים, בעלי החנויות זוכים לגלות שהכסף שלהם מושקע במקום הנכון והעיתון זוכה להוכיח למפרסמים את רמת החשיפה שלו במגזר החרדי.

“המבצע רק התחיל וכבר יש אנשים שהגיעו לחנויות וביקשו את השוברים כדי להשתתף בהגרלה הראשונה. בעלי העסקים מאוד מופתעים”.

גם אנחנו, בפאשקעוויל, מאמינים בהצלחת המבצע ומאחלים לכולם לזכות בפרסים. כל אחד והפרס שלו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. גם אנחנו, בתגובות, מאמינים בהצלחת המבצע ומתפעמים מהיח” צ בפאשקוויל, ומאחלים לכולם לזכות בפרסים. כל אחד והפרס שלו.

    ואם לא בפרס, אז לפחות בתקציב הפרסום.

  2. הגרלה על מה?
    מנוי חינם של מרכז העניינים…

    לדעתי זאת טעות אסטרטגית, מכיון שחוסר ההצלחה של הקמפיין (מסתבר),
    עלול להראות למפרסמים שמרכז העניינים לא אפקטיבי, חבל.

  3. טעות אנושה.

    מקומון חינמי צועק בקול אני לא מספיק אטרקטיבי.

    תקנו אותי אם אני טועה.

  4. רעיון מקורי???? ממש לא.
    בעתון ‘המבשר’ יש כבר תקופה פרסום על הגרלות בחנויות מסוימות המפרסמות בעתון.
    חיקוי עלוב למה שכבר עתון אחר עשה.

  5. עוד פעם צרות העין המרגיזה משתלטת על הבלוג?

    מה יהיה?
    אנשים תלמדו לפרגן!
    הרעיון מקורי (כן מקורי) ומוצלח, עשיתי סיבוב אמש בבני ברק לצורך קניות לחג המתקרב ובא בצעדי ענק, ואני חייב לציין כי בחנויות רבות בעיר מצאתי את תיבת ההגרלה של מרכז העניינים.

    טיפה’לה פרגון לא יזיק לאף אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן