מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
לפני מספר חודשים – מיד אחרי שחוו את ההצלחה המסחררת בתערוכת הקונספט החדשנית ‘בלעבוסטע’ – הצמד אריאל ברמן ומנחם הלפרט הבינו כי יש מקום גדול לתערוכות מן הסוג הזה • הצוהר שברמן הלפרט פתחו בפני הלקוחות היווה פתח מילוט אולטימטיבי עבורם, להשקיע מתקציב הפרסום כדי לפגוש בצורה בלתי אמצעית את הלקוח הפוטנציאלי • כל הפרטים
mamiland1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפני מספר חודשים – מיד אחרי שחוו את ההצלחה המסחררת בתערוכת הקונספט החדשנית ‘בלעבוסטע’ – הצמד אריאל ברמן ומנחם הלפרט הבינו כי יש מקום גדול לתערוכות מן הסוג הזה ומי שישקיע בהן את כל מרצו וכשרונו, יזכה מן ההפקר בתקציבי פרסום משמעותיים מאוד.

וזאת עובדה: מפרסמים קצת מאסו מפרסום בעיתונים, קצת ברדיו קצת באינטרנט ואולי פעם בשנה בתערוכה המצליחה של המודיע – פורום מנהלים, אבל עד כה לא הייתה אלטרנטיבה. הצוהר שברמן הלפרט פתחו בפניהם היווה פתח מילוט אולטימטיבי עבורם, להשקיע מתקציב הפרסום כדי לפגוש בצורה בלתי אמצעית את הלקוח הפוטנציאלי, קרי: האישה החרדית במיטבה, המבקרת בתערוכת קונספט ייחודית לצד אלפי נשים, במטרה לפגוש את המפרסמים ולשמוע עוד משהו שלא ידעו עד כה. להכיר, לנסות, לרכוש.

'ברמן הלפרט' מציגים פרויקט חדש: מאמילנד 1
תערוכה לאמא החרדית בחסות מטרנה

שאלנו את שיפי יונה, מנהלת התערוכה, מה ההבדל בין מאמילנד לבלעבוסטע.

“נתחיל במשותף”, היא אומרת. “מאמילנד ובלעבוסטע הן תערוכות קונספט ייחודיות לאישה החרדית. בשתיהן יש הקפדה שהתוכן יהיה איכותי, גם במופעים על הבמה המרכזית וגם במתחמים השונים. השילוב בין מופעים על הבמה המרכזית ובין מתחמי תצוגה ומכירה אטרקטיביים וחדשניים, הופך את הביקור בתערוכה, מסתם ביקור, לחוויה של ממש. ההבדל הוא, ש’בלעבוסטע’ מתמקדת בבישול, אפיה וכל מה שקשור לעולם המטבח, ו’מאמילנד’ מתמקדת בכל מה שקשור לאם ולילד”.

בישול זה מעניין. אבל בשביל מה להגיע למאמילנד?

“קודם כל כדי ליהנות”, אומרת שיפי. “מעבר לזה, כדי ללמוד את כל מה שחשוב לאימא לדעת בנושא תינוקות, ילדים, ובכלל – דברים הקשורים לאימא, כדי להיחשף לדברים/מוצרים/פטנטים חדשים, כדי לקנות את כל מה שצריך במחירים מיוחדים וזולים, וגם כדי לקבל את המתנות ששוות הרבה כסף”, היא אומרת בחיוך.

ספרי לנו משהו שעוד לא שמענו.

“הגמ”ח של מאמילנד”.

מה זה?

“במרכז התערוכה יוקם מתחם מיוחד ויוצגו בו פריטים ומוצרים שייתרמו על ידי החברות המשתתפות בתערוכה ועל ידי המבקרות בתערוכה. בסוף התערוכה, יועברו הפריטים לגמ”חים רלוונטיים ברחבי הארץ”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. באמת כבר הרבה זמן לא ליקקו כאן לברמן הלפרט.
    הבלוג הזה הפך לזירת ליקוקים למקורבים. חבל. היה לו פוטנציאל

  2. ברמן הלפרט עושים בית ספר לכל משרדי הפרסום במגזר.
    שיזהרו רק שלא יעיפו אותם מהכיתה…

  3. @ מישהו:
    החבר׳ה האלה מייחצנים תצמם בצורה מעולה ולגיטימית , פשקוויל הוא כלי חשוב במערכת הזו.
    מה גם שבלי קשר חובת ההוכחה חלה עליהם פעם קודמת והם שחקו אותה בענק, לכן הפירגון מהמדיה.

    מנחם, אריאל ושיפי, שמפו !! לכו תביאו אותה כפי שרק אתם יודעים !!

  4. עזבו אתכם מ”הלפרט ברמן”. זה ה כ ל שיפי!! משלב הרעיון, דרך הקריאייטיב, השיווק וההפקה.
    ה כ ל !! ההצלחה הגדולה של בלבוסטע הוכיחה את הצורך הגדול שיש בציבור ושיפי, עד כמה שזה נשמע אבסורד, עובדת מתוך תחושת שליחות.

  5. @ דוסית:
    אפרופו שיפי, שמעתי מכמה לקוחות גדולים שלה שבחים והלל על פעילותה,
    אז קבלי שיפי, כשמגיע פרגון אז מגיע !!

    מנחם ישך נכסים ביד, תהיה חכם 😉 

  6. ברמן והלפרט בחורים נחמדים ורק המלצה שלי שיזהרו מלתקוע מקלות בגלגלים של משרדי הפרסום ע”י עקיפתם וגזילת פרנסתם כי כאחד שמכיר כמה משועלי וזאבי הפרסום ברגע שהם יחושו מאוימים הם ירסקו את שני הנחמדים האלו ללא נחמדות “יסבירו” ללקוחות שלהם כמה זה לא טוב להשתתף בתערוכות שלהם וכו.

    עצה טובה קמ”ל.

  7. המפרסמים מאסו במדיה????
    הצחקתם אותו… כבר התחלה גרועה.

    את עניין הקריאה והנייעס בחיים לא יקחו לחרדי.

  8. “בסוף התערוכה, יועברו הפריטים לגמ”חים רלוונטיים ברחבי הארץ”

    דאס איז חסד:)

  9. למה להם להפסיד מאוד איזה רעיון מטופש דוגמת מונית הכסף שהמחקר הוכיחח שרק עשרה אחוזים ממאזיני רדיו קול חי שמעו מזה

  10. שיפי, אין עלייך!!

    את גדולה מהחיים ועוד תגיעי רחוק רחוק.

    מחזיקה לך אצבעות,

    ה”חברה הכי טובה” 🙂

  11. שיפי זו אחות של שמשי אח של רותי גיסתה של רוחי.

    שימו את הטור הזה תחת הערך “משפחה שכזו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן