ראיתי את הבאנר הזה באחד האתרים החרדיים והתלהבתי. לאן אפשר להתקדם עם ההגבלות של ועדת הרבנים לענייני תקשורת? האם יש מכשירים חדשים? הייתי חייב ללחוץ על זה. ולחצתי. רציתי להתקדם.
נפתח חלון חדש על שם מקאן, סלקום, מוטורלהK1. ואני רואה נוקיה. העכבר מטייל בחלון ומנסה ללחוץ על משהו. מזרח מערב ימינה ושמאלה, שום דבר. אין חדש. חיפשתי כתובת אינטרנט לפרטים נוספים, שום דבר. חיפשתי אולי מספר טלפון לבירורים – אפילו מס’ כשר לא היה. גורנישט. אני לא מצליח להבין איך זה אפקטיבי ובשביל מה לבזבז תקציב פרסום שמיועד למגזר החרדי, לכאלה שקונים מכשירים כשרים – באינטרנט.
מישהו יכול להסביר את זה?