מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
לאחרונה כתבנו על השימוש המצוין שעושים מעצבים ומעצבות בפוטושופ כדי לגייר דמויות משאטרסטוק. הקמפיין הנוכחי של בגיר מוכיח שיש משרדי פרסום גדולים שמשקיעים בלקוחות שעות נוספות ומרימים הפקות צילום מקצועיות ומהודקות • צפו בגלריה
BAGIR (5)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע כתבנו כאן על השימוש המצוין שעושים מעצבים ומעצבות בפוטושופ כדי לגייר דמויות משאטרסטוק. הקמפיין הנוכחי של בגיר, שעלה באמצעות אפיקים לקראת חג הפסח, מוכיח שיש משרדי פרסום גדולים שמשקיעים בלקוחות שעות נוספות ומרימים הפקות צילום מקצועיות ומהודקות. המודעה הראשונה מיועדת לקהל יעד חב”די, השניה אולי לעיתון המבשר והשלישית לעיתון משפחה.

ביקשנו לחשוף תמונות שלא התפרסמו מיום הצילומים, ונענינו בחיוב. קרדיט צילום: זיו שדה.

BAGIR (1) BAGIR (2) BAGIR (3) BAGIR (4) BAGIR (5) BAGIR (6) BAGIR (7) BAGIR (8) BAGIR (9)

קרדיטים: משרד פרסום: אפיקים • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשהאל • ארט דירקטור: עידו  שוורצמן • סופרוייזר: אריאל בירנבאום • תקציבאי: יוסי עלוש • יחסי ציבור: נחמיה רוזנפלד, שרגא יונגרייז

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. מדהים! סוף כל סוף קמפיין עם כבוד!
    לא חסר כאן קרדיט????

  2. מאז ששרגא יונג נכנס למחלקת היח”צ באפיקים רואים את המקצועיות של המחלקה.

    עלה והצלח

  3. רק לי זה מוזר שפסח יוצא ב 2014 ולא בתשע”ד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן