דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
לאחרונה עלה קמפיין טיזרים מעניין לחברת ‘מבטח’ – תכנון וייעוץ משכנתאות, תחת הכותרת “4 טיפוסים מבקשים משכנתא – בחן את עצמך”. ארבעת הטיפוסים הם – איך לא – התמים, החובבן, אדם מן השורה והחכם. שלושת הראשונים נתקלים בבעיות מהותיות ולא יודעים “איך לצאת מזה”. האחרון, החכם מכולם, בוחר בייעוץ המומחים
MIVTACH
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחרונה עלה קמפיין טיזרים מעניין לחברת ‘מבטח’ – תכנון וייעוץ משכנתאות, תחת הכותרת “4 טיפוסים מבקשים משכנתא – בחן את עצמך”. ארבעת הטיפוסים הם, איך לא, התמים, החובבן, אדם מן השורה והחכם. שלושת הראשונים נתקלים בבעיות מהותיות ולא יודעים איך לצאת מזה. האחרון, החכם מכולם, בוחר בייעוץ המומחים.

הקמפיין התפרסם בעיתונים המקומיים בירושלים, ביתר ובית שמש, ביתד יום ג’ ובהפלס – והופק על ידי הסטודיו הצעיר והמבטיח “מוגז עדין” בניהולה של שרית פדידה. גם על האסטרטגיה אחראי משרד אסטרטגיה חדש – “ופרצת”.

להגדלה לחצו על התמונה.

MIVTACH

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. קמפיין מרהיב כמו כל הקמפיינים והיצירות היוצאות תחת מכחולה של שרית פדידה וסטודיו מוגז עדין.

    ספציפית לקמפיין זה, אני חושבת שהקמפיין המלא נראה טוב יותר מאשר מודעה בודדת.
    הנה כאן: http://parpar-studio.blogspot.co.il/2014/05/blog-post_31.html?m=1

    ובאותה הזדמנות, הבלוג הזה נמצא אצלי במועדפים, להשראה, ולפעמים גם להראות דוגמאות ראויות לחיקוי עבור לקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן