מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
יורדים מהעץ: הקמפיין החרדי של איקאה לא יכלול דוגמנים מתוך הקטלוג שעוצב במיוחד עבור המגזר החרדי
IKEA P
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

“הקטלוג החרדי” של איקאה המופץ בימים אלו במגזר החרדי הצליח לעורר סערה לאחר שקומץ “נפגעים” התלוננו בשל היעדרותה של הדמות הנשית בקטלוג. כפי שפורסם בפאשקעוויל, בשבוע שעבר הושק קטלוג מיוחד למגזר החרדי בהפקה מושקעת של משרד הפרסום המלווה את החברה במגזר החרדי – בולטון פוטנציאל.

עיתונאים ישראלים שנושא הדרת הנשים חרה להם מאוד, פנו לדוברות של המטה העולמי של איקאה. התגובה המתנצלת לא איחרה לבוא, והזכיין הישראלי הגיב בצורה דומה: “מתנצלים, נמשיך להעניק לכלל הציבורים הזדמנות שווה מבלי לפגוע באף אחד”.

בעקבות העליהום התקשורתי, הוחלט לשנות כיוון ולהמשיך את הקמפיין במגזר החרדי, אך הפעם ללא הדוגמנים (המופיעים בקטלוג) שליוו אותו בימי ההשקה. יצוין כי ההפצה הרוויה של הקטלוג לכל בית חרדי נמשכת גם בימים אלו והיא צפויה להסתיים בקרוב.

מ’בולטון פוטנציאל’ נמסר בתגובה: “איקאה ישראל תמשיך להעניק לכלל הציבורים בישראל את ההזדמנות השווה להתרשם וליהנות ממגוון מוצריה, וזאת מבלי לפגוע באף אחד מהמגזרים, שהם לקוחותינו”.

גברים וילדים החוצה: בעקבות הסערה, קמפיין איקאה למגזר החרדי מתעדכן 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן