ישיבה שבועית או חודשית של צוות העובדים זה עניין שבשגרה במקומות עבודה, אלא שהמפגש החודשי האחרון בחברת ‘גיל גרופ’ קיבל הפעם טוויסט מעניין. כלל החטיבות, הכוללות את גיל פרסום, גיל פרינט, גיל סטריט, גיל גיפט, נדרשו להציג פרזנטציה מקורית ויצירתית המסקרת פעילות חצי שנתית של החטיבה.
מול הפרזנטציות שהוצגו, ישבו חבר שופטים שכלל את דוד גלפרין, יו”ר ובעלים של גיל גרופ; שושי יפה, מנכ”לית גיל גרופ ורובי כהן, המנהל הנכנס של חטיבת גיל פרסום, שעבורו זאת הייתה הזדמנות לראות את טיב ה”תוצרים” של כלל החטיבות ובפרט של חטיבת הפרסום עליה החל לפקד.
לאחר הצגת הפרזנטציות, אשר כללה תקרובת עשירה ומפנקת שהוגשה למשתתפים, הודיעו השופטים על החטיבה הזוכה, הלוא היא חטיבת גיל פרסום, שהמצגת שלה, בדמות סרטון של ילדי העובדים המציגים את הנתונים של המצגת באופן משעשע ומקורי, כבשה את כולם.
במהלך הישיבה הוצגו העובדים החדשים של החברה, שמצבת העובדים שלה הולכת ומתרחבת מיום ליום, במטרה לערוך להם היכרות עם כלל העובדים.
יו”ר גיל גרופ, דוד גלפרין, הגיב לאחר פרסום הזכייה: “את הגביע לקחה החטיבה שיצירתיות זה חלק מהדי.אן.אי שלה והאמת שהייתי יותר מופתע אם חטיבת הפרסום לא הייתה המנצחת”. הוא הוסיף כי “צריך לזכור שהמטרה הסופית של התחרות היא לגבש את העובדים ולחזק את קשרי העבודה ביניהם, שזהו אינטרס חשוב של כל עסק”.