משהו מוזר שאני נתקל בו בזמן האחרון. אנשים נחמדים שנפגשת איתם רק לפני חצי על כוס קפה וסיגריה מרגיעה, פתאום נהפכים לאחוזי תזזית. הם יכולים גם להיות אדיבים ומנומסים שלא מזמן עזרו לכם עם פלואורסנט שהתקלקל, אך לאחר מספר רגעים, במקום אחר, תיפגשו במקומם שוורים מועדים על גלגלים. כן, כל זה קורה על המשטח השחור, זה עם הפסים הלבנים, אלו שבשקט בשקט נהפכים להיות אדומים יותר ויותר. הכביש.
נורמת הנהיגה כאן בישראל זוועתית. לכן, כל יוזמה שמנסה לאותת ולהציב תמרורים לחיים – אנחנו נעודד. ביום ראשון האחרון קיימה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מסיבת עיתונאים ובה הציגה את פעילותה לקראת ל”ג בעומר – ובכלל. הנוכחים מהמדיות השונות קיבלו פרינט אפקטיבי במיוחד שעיצבו בסטודיו של עיתון המבשר, זיכרון לאלו שהיו איתנו רק לפני שנה ובל”ג בעומר דאשתקד הלכו לעולמם בתאונת דרכים מחרידה.
אנחנו זוכרים ומפרגנים לעוסקים במלאכה החשובה וביניהם; עיתון המבשר וחיים קליגר שעמדו מאחורי העניין, יתד נאמן שהיום בבוקר כבר נרתם למלאכת ההסברה. אנו מקוים שכל המדיות המגזריות יתרמו לנושא חשוב זה וירתמו למאבק נגד תאונות הדרכים.
זוכרים פוסטים קודמים: המנטוסים עם פרינט יפה • תחרות קריאייטיב מבית פרוג
20 תגובות
ו… הכי חשוב שתזכרו טוב טוב את
המבשר
וארגון הצהלה
השאר ממש פחות חשוב.
@ איש יקר:
תפסיק לכתוב שטויות
חוצניק, אתה חדש בעולם הפרסום ?
@ איש יקר:
ואת זק”א. פספסת את האמבולנס ברקע
מצמרר. ישר כח על היוזמה. בהחלט “רענון” חשוב בעיני.
חני כתב:
חני את תמיד חזקה בפרטים הקטנים !
יוזמה חשובה מאוד. ביצוע גרוע מאוד.
לא ממוקד. לא קורא לפעולה. אה, כן, להדליק נרות לעי”נ.
פססספוס.
יום הזכרון לחללי העליה למירון
או
הקרב על מירון
צפירת דומיה
נתן לי בום בלב
אין מה לעשות כשאתה רוצה לזעזע רק מודעה בזו נותנת את האפקט המושלם. אני חושב שזה שלא מדובר בקמפיין מתמשך אלא מודעה אחת או שתיים המודעה הזו פשוט קולעת.
ברכות לעיתון המבשר על היוזמה החשובה!
מודעה קשה אבל חזקה וקולעת.
רק כדי לתת את הקרדיט הנכון, אכן חיים קליגר יזם את המהלך והוא גם הקופירייטר של המודעה אך העיצוב הוא בידיו האמונות והמקצועיות של נתן גרינפלד הגרפיקאי האגדי של המבשר.
מה קרה?
נמאס להם לעצב גרידים לעיתון שהם התחילו להיות משרד פרסום?
~ קופירייטר, ארט דירקטור, מעניין מי התקציבאית ~
שי כתב:
והיח”צ מופקד בידיו האמונות של שי
קופירייטר בנשמה כתב:
והדברור בידיו האמונות של הקופירייטר
שאפו לקליגר על היוזמה להחדיר בכל אתר ואתר (וגם על שמשות מכוניות) את המודעות לזה”ב.
שאפו לפאשקעוויל שנותנים בימה לפרוייקט זה ולדומיו.
הכל תקין?
יש כאן לדעתי סתירה חמורה בהבעת מסר מחד של הפחדה, ומצד שני עצרו להתרעננות וביתכם לשלום מה שמעביר מסר חיובי ואופטמי ושניהם מעורבים באותו מודעה.
סעו לשלום!
שימוש ציני ומחריד בנפטרים
מי שמם לאיש, לבוא ולומר שהם נהרגו בגלל שהם לא כבדו את חוקי התנועה?
זה מה שנקרא שימוש בדם!
לא רואה כאן כל סתירה, יש כאן את הצד השלילי/הכואב/המזעזע ויש כאן את הצד המניעתי. אין מה לעשות כמה שהנגוד יותר חזק וברור המסר הרבה יותר מובן ונקלט.
אם בזכות מודעה זו ינצל ולו יהודי אחד והיה זה שכרו של המבשר. אכי”ר
וואלה, הם לא פריירים החברה בהמבשר, עשו מהלך אסטראטגי.
ראיתי היום במירון מאות אלפי פליירים ומדבקות של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עם הלוגו של המבשר. אז כנראה זו התמורה שהם מקבלים על כך שהם הרימו את הקמפיין הזה של הבטיחות בדרכים בל”ג בעומר.
שוב הוכח שמישהו עם ראש טוב יושב שם במשבצת של השיווק. מברוק!!!
עצוב ה’ ירחם