דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
otiyot1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעקבות הפוסט האותיות הקטנות קיבלנו הבהרה ממשרדי ‘פרסום אגס’. להלן חלק מהמייל שלהם: “תקציב ‘אותיות’ נמצא במשרדנו החל מ- פברואר 2008. במהלך התקופה משרדנו נתן שרותי מיתוג ופרסום כוללים לחנות. מקמפיין פתיחה לרשת ועד מבצעי מכירות מזדמנים. לפני שבוע נפתחה חנות נוספת של הרשת בירושלים. החנות מנוהלת על ידי גורם אחר וכך נוצר מצב קצת מגוחך, שבאותו השבוע מפורסמות 2 מודעות שונות של אותה הרשת ע”י 2 משרדים שונים.”
קיבלנו כמה קבצים, מתוכם אנו מפרסמים כאן רק את מודעות המיתוג לחנות בבני ברק כפי שפורסמו בזמנו באמצעות ‘פרסום אגס’.
הבהרה בעקבות 'האותיות הקטנות' 7
הבהרה בעקבות 'האותיות הקטנות' 8

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. משרד הפרסום אגס, שלאחרונה הוכיח קידמה ומודרניזציה, הוכיח דווקא חדשנות – לטעמי, כשהפך את חנוכה בפרסום המיועד לנשים במוצהר, לורוד ואקסקלוסיבי, ויצא מהקונספט הראשוני ששידר כיפות ורקמה לחלות.
    דווקא כיוון, לקחו את הכיוון הראשוני של אגס בבני ברק, וצעדו עליו בירושלים, בקונספט קצת יותר מדאי חרדי ופונה בצורה חדה ללקוח “תוך 5 דקות השם שלך כאן”. האותיות עלינו כבר החליט באלגנטיות, וקמפיין הטיזרים עשה את שלו.
    אין מה לומר. גולשת חדת עין אחת עשתה עבודה טובה, לפחות לטעמי, אבל זה שאגס נשארו עם אותיות בבני ברק ושרדו את הדרישה שלהם לקחת מישהו שונה בירושלים, תחזיר בסופו של דבר גם את הסניף הירושלמי לידיים הקצת יותר מקצועיות (למרות שהן גרפיקאיות, חוצניק)של אגס, מאשר הידיים של כיוון, שאיך לומר, יש לו מה ללמוד מאגס, למרות שהוא בהחלט על הכיוון, תרתי משמע.

  2. גרפיקאיות? אגס מדורג ביפעת בקרת פרסום כמשרד פרסום הכי גדול בקטגוריית הקטנים.
    אז בבקשה ממך – בשבילי הם משרד פרסום.
    כיוון נמצאת כמובן בכיוון, אבל עדיין לא מתחרה עם אגס.
    בחרו במשרד אחר? למדנו באשכול ‘האותיות הקטנות’ כי החנויות בבעלויות שונות.

  3. כאחד אשר חי ומעורה היטב בחברה החוצניקית המתגוררת בירושלים, אני יכול להעיד שהכיוון של ‘כיוון’ יותר שובה את ליבם של אלו.
    זה נכון ש’אגס’ יותר חדשן ואולי אף מקצוען, אך אם קצת תדפדפו בעיתוני האנגלית שנמכרים כאן בארץ, למשל ‘משפחה’ ו’בינה’, תראו שהסגנון החוצניקי שמרן במאד מאד, ואינו מכניס במאומה מכל החדשנות שפשתה כאן בארץ, (הדבר אף מתבטא בסוג הרהיטים וכו’ וכו’), ועל כן נדמה לי שנכון עשו בעלי הרשת שבחרו ב’כיוון’ עבור החנות בירושלים אשר קהל היעד שלה שונה מבני ברק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן